Του Γιώργου Κορτσιδάκη Πυρ και μανία με τον διαιτητή Γρατσάνη από τα Τρίκαλα, ήταν οι παίκτες του ΟΦΗ μετά τη λήξη του αγώνα με τον Παναιτωλικό στο Αγρίνιο (2-1). Με το σφύριγμα της λήξης, οι παίκτες του ΟΦΗ, έπεσαν πάνω στον διαιτητή και διαμαρτυρήθηκαν έντονα για την εχθρική αντιμετώπιση, προς τον ΟΦΗ. Μέλη του τεχνικού τιμ της ομάδας, αλλά και ο Γενικός Αρχηγός Κώστας Ζερβάκης προσπαθούσαν να συγκρατήσουν τους παίκτες, για να μην έρθουν και… χειρότερα, από το Γρατσάνη, ο οποίος πάντως άκουσε πολλά «γαλλικά» για την εξοργιστική διαιτησία του. Από το πρώτο ημίχρονο, είχε κιτρινίσει την …μισή ομάδα του ΟΦΗ (5 παίκτες), ενώ έδειξε συνολικά 8 κίτρινες κάρτες στον ΟΦΗ, έναντι μόλις τρείς στον Παναιτωλικό, στους παίκτες του οποίου χαρίστηκε. Ενώ το αποκορύφωμα της τραγικής του διαιτησίας, ήταν το πέναλτι που δεν έδωσε πάνω στον Βουό, για το οποίο του έκαναν πολλά παράπονα, οι παίκτες του ΟΦΗ, αλλά το……