Του Γιώργου Κορτσιδάκη Με τέτοιες εμφανίσεις δεν πάει πουθενά! Ο ΟΦΗ "'εφαγε" τρία γκολ στην Ξάνθη και συμπλήρωσε 10 τέρματα παθητικό, στις 4 πρώτες αγωνιστικές του πρωταθλήματος (!), δείχνοντας το στοιχείο που αποτελεί την αχίλλειος πτέρνα του, στο ξεκίνημα του, στην Σούπερ Λίγκ. Οταν δέχεσαι τρία γκολ απο την Ξάνθη, που είναι μια μέτρια ομάδα του πρωταθλήματος, τι περιμένεις απο παιχνίδια με πιο δύσκολους αντιπάλους. Η απαράδεκτη αμυντική συμπεριφορά του ΟΦΗ, του κόστισε σε ένα ακόμη παιχνίδι, το οποίο ήλεγχε απόλυτα στο πρώτο ημίωρο, αλλά ...κατάφερε να πάει στα αποδυτήρια, χάνοντας με 2-0! Το 3-0 απο την Ξάνθη, αλλά και η εικόνα της ομάδας για 60 λεπτά, προβληματίζει άπαντες και δημιουργεί μεγάλες ανησυχίες, καθώς το πρόγραμμα παραμένει βαρύ για τον ΟΦΗ, που έχει μπροστά του παιχνίδια με ΑΕΚ (μέσα), Λαμία (έξω) και Ολυμπιακό (μέσα). Δήμιος του ΟΦΗ, ο Γέντριτσεκ, ο οποίος σκόραρε δυο φορές, ενώ το τρίτο με απευθείας φάουλ…