Η ήττα-σοκ του ΟΦΗ απο τη Λαμία στο Γεντί Κουλέ (1-3), φέρνει την κρητική ομάδα, 9 στροφές πριν το φινάλε, σε πολύ δύσκολη θέση, σε ότι αφορά στην παραμονή της στην Σούπερ Λίγκ. Ο ΟΦΗ παραμένει καρφωμένος στη ζώνη του υποβιβασμού με 17 βαθμούς στην 14η θέση, ενώ ακολουθεί την προσεχή Δευτέρα (25/2, 7.30μμ) στο Φάληρο για αυτόν, το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό. Η ήττα απo τη Λαμία σε ένα τελικό που έπρεπε να κερδηθεί απο τον ΟΦΗ, βάρυνε ακόμη περισσότερο το κλίμα στην ομάδα, ενώ δεν έλειψε και η ένταση μετά το τέλος του αγώνα, με συγκεντρωμένους φιλάθλους έξω απο τα αποδυτήρια, να φωνάζουν συνθήματα, χωρίς όμως η κατάσταση να παρεκτραπεί. Οι φίλαθλοι του ΟΦΗ είχαν συζήτηση σε ήρεμους τόνους και με τον διευθυντή ποδοσφαίρου της ομάδας, Γιάννη Σαμμαρά, σε μια προσπάθεια να αναζητήσουν εξηγήσεις για την εικόνα της ομάδας, κυρίως στο δεύτερο ημίχρονο του αγώνα με τη Λαμία.…