Του Γιώργου Κορτσιδάκη Ο ΟΦΗ αποφάσισε να πληρώσει τη ρήτρα του 23χρονου Ιρανού επιθετικού, Ιμαν Σαλίμι και να τον κάνει δικό του.Η κρητική ΠΑΕ ενημέρωσε επίσημα ότι έχει συμφωνήσει με τον παίκτη και το ποσό που προτίθεται να δώσει στην ομάδα του, για να τον αποκτήσει, πληρώνοντας τη ρήτρα, δεν είναι 450 χιλιάδες ευρώ, όπως γράφτηκε, αλλά πολύ λιγότερα χρήματα, καθώς η ΠΑΕ, ακολουθεί συγκεκριμένη οικονομική πολιτική, την οποία δεν προτίθεται να διαταράξει, για κανένα παίκτη.Η καθυστέρηση για να ολοκληρωθεί η μεταγραφή του Σαλίμι στον ΟΦΗ, είναι σύμφωνα με τα όσα υποστηρίζει η ΠΑΕ ΟΦΗ, το εμπάργκο που υπάρχει στο Ιραν, που μπλοκάρει για την ώρα εμβάσματα από την Ευρώπη, αλλά και η έκδοση βίζας του παίκτη, που απαιτεί χρόνο.Για το τελευταίο, στον ΟΦΗ, τονίζουν ότι έχουν ήδη ξεκινήσει την διαδικασία.Για τον δεύτερο κεντρικό αμυντικό που αναζητάει ο ΟΦΗ, στην κρητική ομάδα αφήνουν να ενοηθεί ότι είναι αντίστοιχη περίπτωση με…