Την περασμένη εβδομάδα, πριν το παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ περίμεναν την παρουσία του Γιώργου Κουτρουμπή στο βασικό σχήμα, αλλά τελικά ο έμπειρος αμυντικός, έμεινε στον πάγκο.Τελικά δεν θα τον δούν, ούτε στο παιχνίδι με την Ξάνθη, καθώς ο υψηλόσωμος στόπερ, προσβλήθηκε απο ίωση και έχασε τις δυο τελευταίες προπονήσεις. Ετσι, έμεινε εκτός αποστολής. Οπότε, αυτοί που θέλουν να δούν τον Κουτρρουμπή βασικό, θα χρειαστεί να περιμένουν. Ο έμπειρος στόπερ, ήταν απο τις τελευταίες μεταγραφές του ΟΦΗ, είχε να παίξει καιρό και μέχρι σήμερα, δεν έχει καταφέρει να αγωνιστεί βασικός σε κάποιο παιχνίδι του ΟΦΗ. Ο Γιώργος Σίμος, τον χρησιμποιεί στα τελευταία παιχνίδια ως αλλαγή και δείχνει ότι σιγά-σιγά, καλύπτει το χαμένο έδαφος. Πριν το παιχνίδι με την Ξάνθη, φαινόταν φαβορί να παίξει βασικός, αλλά η ίωση τον στέλνει στην εξέδρα. Ετσι, όλα δείχνουν ότι απέναντι στην Ξάνθη, ο ΟΦΗ θα παίξει με κεντρικό αμυντικο δίδυμο τους…