O Αντώνης Ανδρουλάκης είναι ο νέος προπονητής του Ηροδότου, μετά το διαζύγιο με το Νίκο Σουργιά και θα οδηγήσει την ομάδα της Αλικαρνασούτ, στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής. Ο νέος τεχνικός του Ηροδότου, ανέφερε ότι «είμαι χαρούμενος που στο νέο μου ξεκίνημα βρίσκω μία ποδοσφαιρική "στέγη" σε ένα ιστορικό σωματείο. Ευχαριστώ την Διοίκηση για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε». Στην ανακοίνωση του, ο Ηρόδοτος, γιατο νέο προπονητή, αναφέρει ότι "Το ΔΣ του Ηροδότου στην αποψινή του συνεδρίαση αποφάσισε την πρόσληψη του προπονητή Ανδρουλάκη Αντωνίου , ο οποίος αναλαμβάνει άμεσα καθήκοντα. Ο κ.Ανδρουλάκης γεννήθηκε το 1984 είναι κάτοχος διπλώματος ΟΥΕΦΑ Α , καθηγητής ΦΑ , εργάζεται σαν προπονητής από το 2007 και δούλεψε στις ομάδες: ΠΑΕ Πολυκάστρου ,ΠΑΕ Φωκικός , ΠΑΕ Τρίκαλα ,ΠΑΕ Παναχαίκή,Νίκη Βόλου,Καβάλα,Αχαρναϊκό ,ΠΑΕ Χανιά ,ΠΑΕ ΟΦΗ και ΠΑΕ Εργοτέλης. Η παρουσίαση του προπονητή στους παίκτες της ομάδας θα γίνει αύριο στην απογευματινή προπόνηση". Με την σειρά του,…