Τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, μετά απο μια σπουδαία χρονιά πέρσι, όπου συμμετείχαν στα πλέι-οφ της Α2, πέφτουν ξανά στην πισίνα, αυτή τη φορά για το πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής, καθώς οι δυο κατηγορίες με απόφαση της Ομοσπονδίας συγχωνεύτηκαν.Η ομάδα πόλο των κοριτσιών του ΟΦΗ είχε πρόταση να αγωνιστεί και στην Α1 γυναικών, αλλά απάντησε αρνητικά, καθώς το ζητούμενο σε αυτό τη φάση, είναι η δημκουργία ενός κορμού, με νέα κορίτσια που θα αποτελέσει την βάση της ομάδας, για τα επόμενα χρόνια.Η φετινή ομάδα πόλο του ΟΦΗ στη Β’ Εθνική γυναικών, θα είναι νεανική, με αρκετά κορίτσια απο τις ακαδημίες, τα οποία θα μπορέσουν να πάρουν πολύτιμες εμπειρίες.Τα παιχνίδια θα γίνουν στο κολυμβητήριο Αμαρουσίου και ο ΟΦΗ θα αναμετρηθεί με τον Ηλυσιακό, τον Τρίτωνα Αμαρουσίου και το ΝΟΧανίων. Η «ψυχή» της γυναικείας ομάδας πόλο του ΟΦΗ (παίκτρια και προπονήτρια) Μαίρη Παλικαράκη, τονίζει για τη φετινή προσπάθεια της ομάδας, ότι…