Του Γιώργου Κορτσιδάκη Λένε ότι όταν κάνεις σχέδια, ο Θεός γελάει. Ετσι και στην Σούπερ Λίγκ, μετά την απόφαση της ΟΥΕΦΑ, να ολοκληρωθούν τα πρωταθλήματα μέχρι 30 Ιουνίου, λόγω του κορωναϊου και οι ομάδες να παίξουν μπάλα το καλοκαίρι, κάνουν τα πλάνα τους για τα πλέι-οφ και τα και τα πλέι-άουτ, για ένα πρωτάθλημα εξπρές, που θα ξεκινήσει περίπου 15 Μαίου. Η ΟΥΕΦΑ ανακοίνωσε ότι θα επιχειρηθεί η επανεκκίνηση του ποδοσφαίρου στην Ευρωπη απο τις 14 Απριλίου (Μεγάλη Τρίτη) σε χώρες, που ο κορωνοϊος θα έχει μέχρι τότε ήπια δράση. Για την Ελλάδα, η συγκεκριμένη χρονική περίοδος, έχει χαρακτηριστεί απο τους ειδικούς, ως η πιθανή στην οποία η πανδημία θα είναι στην κορύφωση της, οπότε, αυτό το σενάριο, μάλλον το ξεχνάμε. Μια λογική προσέγγιση (και βλέπουμε) για την Ελλάδα, είναι στα μέσα Μαίου, δηλαδή σε δυο μήνες απο σήμερα! Βέβαια, μέσα σε όλα αυτά, υπάρχει η προυπόθεση της ΟΥΕΦΑ "εφ'…