Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη Το πιο σημαντικό θέμα, που αναδείχθηκε, απο την τηλεδιάσκεψη των ομάδων της Σούπερ Λίγκ, είναι ότι η οριστική διακοπή του πρωταθλήματος, φαίνεται να είναι προ των πυλών (μάλλο αναπόφευκτη) και εκείνο που μένει είναι ο τρόπος και τα...παρελκόμενα που αυτή θα έχει.Και σε αυτήν την τηλεδιάσκεψη της Σούπερ Λίγκ, για το πολύ σημαντικό ζήτημα της οριστικής διακοπής του πρωταθλήματος, που τέθηκε ευθέως στο τραπέζι, ενδιαφέρον παρουσιάζει η στάση των ομάδων, της Λίγκας.Ολοι είπαν ότι ενδιαφέρονται για το κοινό συμφέρον, αλλά η αλήθεια είναι ότι η κάθε μια ομάδα, δείχνει να θέλει να ...κερδίσει ότι μπορεί και να περισώσει απο τη λαίλαπα του κορωνοϊου και αυτά που θα επιφέρει και στις ομάδες.Ο Ολυμπιακός δια μέσου του Βαγγέλη Μαρινάκη, είπε «ναί» στην διακοπή, αλλά με την ανάδειξη του Ολυμπιακού πρωταθλητή, χωρίς...τελείες.Ο ΠΑΟΚ δια μέσου του Μάκη Γκαγκάτση είπε «ναι στη διακοπή, αλλά με προυποθέσεις».Δηλαδή, να έχει τελεσιδικήσει η υπόθεση…