Με όπλο το μεγάλο του ποδοσφαιρικό του θράσος, ο 18χρονος Γιάννης Θεοδωσουλάκης, ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστής στη νίκη της Κ19 του ΟΦΗ, επί του Ολυμπιακού με 1-0 στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό κέντρο.
Ο νεαρός εξτρέμ, πήρε τη μπάλα έξω απο την περιοχή και με πείσμα, πέτυχε ένα εξαιρετικό γκολ, που χάρισε μια μεγάλη νίκη για τους μικρούς του ΟΦΗ, απέναντι σε μια ομάδα με τεράστιο μπάτζετ, όπως είναι η Κ19 του Ολυμπιακού, με ταλέντα απο όλη την Ελλάδα.
Ο Θεοδωσουλάκης, ο οποίος συστήθηκε εντυπωσιακά στο κοινό του ΟΦΗ, παίρνοντας χρόνο στα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος, δεν ...προήθηκε απο το γεγονός ότι ήταν εκτός αποστολής απο το παιχνίδι της ανδρικής ομάδας, με τον Ολυμπιακό (το ίδιο και ο Αποστολάκης, που επίσης διακρίθηκε με την πρώτη ομάδα του ΟΦΗ στα πρώτα ματς του πρωταθλήματος).
Επαιξε με την Κ19 του ΟΦΗ και έδωσε τον καλύτερο του εαυτό, ένα ακόμη δείγμα, του πόσο αξιόλογη περίπτωση ποδοσφαιριστή είναι και πόσο πρέπει να προσεχθεί απο τους ιθύνοντες του ΟΦΗ.
Αλήθεια, γιατί δεν ήταν αποστολή στο παιχνίδι της πρώτης ομάδας με τον Ολυμπιακό;
Για να είναι κάποιοι παίκτες, που φαίνονται εντελώς ανέτοιμοι;
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της KΡΗΤΗ-TV το γκολ του μικρού του ΟΦΗ απέναντι στον Ολυμπιακό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κρητικόπουλα...εκτός αποστολής
"Εχουμε μπεί στην εντατική. Είναι αργός θάνατος" λέει για την κατάσταση στην Γ' Εθνική, ο πρόεδρος του Πόρου Γιάννης Ασαργιωτάκης.
Η κόντρα ΕΠΟ-Αυγενάκη, αλλά και η απόφαση αναστολής των πρωταθλημάτων, που πήρε η πρώτη, έχει φέρει τις ομάδες στα όρια τους.
Οπως δήλωσε στην ΕΡΑ ΣΠΟΡ, ο πρόεδρος της κρητικής ομάδας "δεν έπρεπε να σταματήσει το ποδόσφαιρο. Επρεπε να βρεθεί λύση μέσω διαλόγου. Να ρίξουν νερό στο κρασί τους ΕΠΟ και ΓΓΑ".
Ο Ασαργιωτάκης ανέφερε ακόμη ότι "το ταμείο μας, είναι στα όρια του. Μας ζητούν να επωμιστούμε και άλλα οικονομικά βάρη. Υπάρχουν έξοδα γηπέδου, ροουχισμός, μετακινήσεις. Κανείς δεν ζήτησε τη γνώμη μας. Είμαστε στο σκοτάδι. Δεν είναι δυνατόν να ζητάμε απο τις ομάδες να συνεχίσουν να υπάρχουν χωρίς να παίζουν".
Εκτός απο τους παράγοντες και αρκετοί ποδοσφαιριστές είναι στα όρια τους, με την κατάσταση στην κατηγορία, καθώς η κατηγορία μπορεί να είναι Ερασιτεχνική, αλλά πολλοί παίκτες, ζουν απο αυτό και το έχουν ως επάγγελμα!
Γ.Κορτς
Φεύγουν τα εισιτήρια για το παιχνίδι ΟΦΗ-Ολυμπιακός και είναι πολύ πιθανό, να έχουμε sold out, πριν την Κυριακή, ημέρα διεξαγωγής του αγώνα.
Τα εισιτήρια που έχουν μείνει είναι λιγότερα απο 1000 και η εκτίμηση των ανθρώπων του ΟΦΗ, είναι ότι και αυτά το Σάββατο, θα εξαντληθούν, καθώς η ζήτηση είναι μεγάλη.
Για το παιχνίδι, έχουν εκδοθεί 5.200 εισιτήρια (σε αυτό το επίπεδο έχει διαμορφωθεί η χωρητικότητα του γηπέδου, με τη θυρα 6 των 600 θέσεων κλειστή), τα οποία είναι πολύ λίγα για να καλύψουν τις ανάγκες του κρητικού κοινού.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ