Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μου γράφουν με χαρά, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο την Αθήνα, στα μηνύματα που μου στέλνουν στην εκπομπή μου στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1, για την κλήρωση του ΟΦΗ, με την Κηφισιά, για το Κύπελλο Ελλάδος και το γεγονός ότι θα δούν ένα ακόμη παιχνίδι του ΟΦΗ στην Αττική.
Οι φίλοι του ΟΦΗ, στην πρωτεύουσα, είναι πάντα εκεί, σε όποια και αν παίζει Εθνική αυτή η ομάδα.
Και μια και μιλάμε για την Κηφισιά, σα να είναι χθες η εντυπωσιακή κερκίδα, αλλά και η επιβλητική εμφάνιση του ΟΦΗ στο "Ζηρίνειο" το 2016-17, στον ΟΦΗ της Γ' Εθνικής (0-3, με προπονητή το Νίκο Νιόπλια).
Η δυνατή φωνή και το διπλό του ΟΦΗ, στο γήπεδο αυτό, ήταν απο τα σημαντικά για την άνοδο.
Ωστόσο, οι φίλοι του ΟΦΗ, που είναι στην Αθήνα και θέλουν να πάνε στο γήπεδο, θα πρέπει να προσέξουν το εξής.
Το παιχνίδι Κηφισιά-ΟΦΗ, που θα είναι νοκ-άουτ, δε θα γίνει στο "Ζηρίνειο", στη φυσική έδρα της Κηφισιάς.
Θα γίνει στο γήπεδο του Εθνικού Αστέρα στην Καισαριανή, το οποίο θα χρησιμοποιήσει μέχρι τα Χριστούγεννα, ως έδρα η Κηφισιά, καθώς στο δικό της γήπεδο, γίνονται έργα, για να έχει τις προδιαγραφές της κατηγορίας.
Μαθαίνω επίσης, ότι η Κηφισιά, όπως έχει δείξει στο φιλικά που έχει δώσει, είναι μια δυνατή ομάδα, που θα πρωταγωνιστήσει στην δεύτερη κατηγορία, με προπονητή, τον Ηρακλειώτη Γιώργο Πετράκη.
Αυτό σημαίνει ότι, ο ΟΦΗ πρέπει να δεί σοβαρά το παιχνίδι, ώστε να περάσει στην επόμενη φάση.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Συνεχίζει να καρφώνει ο Νιόπλιας με ...τσιμεντόπροκες, τους υπεύθυνους του μεταγραφικού σχεδιασμού του ΟΦΗ, με τελευταία του φράση αυτό που είπε μετά την ήττα απο τον Ολυμπιακό ότι "οι άλλοι έφτιαξαν ομάδα τον Ιούνιο και τον Ιούλιο, εμείς ακόμα τη φτιάχνουμε", ωστόσο κινδυνεύει να χάσει το δίκιο του, με την συνεχή επανάλληψη και μετατόπιση ευθυνών.
Ο κόσμος του ΟΦΗ, έχει πλέον διαμορφώσει ολοκληρωμένη άποψη για τις μεγάλες αστοχίες, που έγιναν.
Η συνεχής ...επανάλληψη απο το Νίκο Νιόπλια, δεν βοηθάει πουθενά.
Δεν βοηθάει την ομάδα, αλλά και τον ίδιο.
Ο προπονητής του ΟΦΗ, πρέπει τώρα να εστιάσει πως θα κάνει την ομάδα καλύτερη με τους παίκτες που έχει.
Είτε το θέλει, είτε όχι, με αυτούς θα πορευθεί, μέχρι την μεγάλη διακοπή του Νοεμβρίου, για το Μουτιάλ.
Τώρα, πρέπει να βρεί τον τρόπο, να φτιάξει ομάδα και να "ανεβάσει" αυτά τα παιδιά, για να μπορέσει και αυτός να διευκολύνει το έργο του.
Σε διαφορετική περίπτωση, θα μπεί και αυτός στο κάδρο την αμφισβήτησης, αν δεν έχει μπεί ήδη.
Τα αποτελέσματα, που στην περίπτωση του ΟΦΗ, έρχονται με το σταγονόμετρο, αλλα και οι δυο τελικοί με Γιάννινα και Λαμία, είναι καθοριστικοί για το μέλλον της ομάδας, αλλά και του προπονητή του.
Η μία νίκη (στο Βόλο) σε 7 παιχνίδια (και μια ισοπαλία με τον ΠΑΟΚ), δεν παρέχουν σε κανένα, ασφάλεια.
H ομάδα θα χρειαστεί να βαδίσει με εσωτερική ηρεμία και συσπείρωση στα σημαντικά παιχνίδια που έχει μπροστά της, ώστε να κερδίσει τον χρόνο που χρειάζεται για να βελτιωθεί.
Ο εκπληκτικός Βόλος, συνεχίζει να εντυπωσιάζει, καθώς αν και βρέθηκε πίσω με 2-0 στο Αγρίνιο, με τον Παναιτωλικό, τελικά πήρε τη νίκη με 2-3, σε ένα φανταστικό παιχνίδι για την 7η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League.
Με τη νίκη αυτή ο Βόλος, ανέβηκε στους 14 βαθμούς, σε 7 αγωνιστικές,
Οι Αγρινιώτες προηγήθηκαν νωρίς με 2-0, με τους Λεβάν Σενγκέλια (4’) και Ναντρέι Νταγκό (16’), αλλά οι Θεσσαλοί βρήκαν απαντήσεις στα πρόσωπα των Τάσου Τσοκάνη (27’, 35’) και Γιώργου Κούτσια (78’). Σημαντικό ρόλο στην ανατροπή, πάντως, έπαιξε και η αποβολή του Νίκου Καρέλη (44’) με απευθείας κόκκινη.
Δεν ανέδειξε νικητή η αναμέτρηση ανάμεσα στον Ιωνικό και τη Λαμία στη Νεάπολη (1-1), για την 7η αγωνιστική του πρωταθλήματος της Super League.
Οι δύο ομάδες είχαν από ένα ημίχρονο, με τη Λαμία να προηγείται με τον Τόμας ντε Βινσέντι στο 8’ και τον Βασίλη Μάντζη να ισοφαρίζει στο 47’, αλλά αυτή του Δημήτρη Σπανού θα πρέπει να αισθάνεται αδικημένη κι απογοητευμένη από το τελικό αποτέλεσμα καθώς είχε και δύο δοκάρια. Ως εκ τούτου παρέμεινε χωρίς νίκη στο πρωτάθλημα μετά από 7 αγώνες (2 ισοπαλίες και 5 ήττες).
Στους 7 βαθμούς, η Λαμία.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.