Κάλεσμα στους φιλάθλους του ΟΦΗ, για το κρίσιμο παιχνίδι της Κυριακής (6/11, 6μμ), με τον Αριστοτέλη Σκύδρας, απευθύνει με ανακοίνωση της, η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, η οποία στοχεύει στην πρώτη της φετινή νίκη, στο πρωτάθλημα.
Η ανακοίνωση του ΤΑΑ ΟΦΗ:
Την Κυριακή (6/11) στις 6μμ (και όχι στις 4μμ που είχε αρχικά ανακοινωθεί) το "παλατάκι" του ΒΑΚ θα πρέπει να είναι δυνατή έδρα, ώστε να βοηθήσουμε την ομάδα μας, να πετύχει την πρώτη της φετινή νίκη, στο πρωτάθλημα της Volley League, απέναντι στον Αριστοτέλη Σκύδρας.
Τα εισιτήρια του αγώνα έχουν κυκλοφορήσει και τιμώνται 5 ευρώ. Θα τα βρείτε στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Ισαύρων 93, γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης), ενώ θα πωλούνται και στο γήπεδο, δυο ώρες πριν την έναρξη του αγώνα.
Την Κυριακή πάμε βόλει!
Μια σημαντική επιστροφή στον ΟΦΗ, ενόψει του τελικού με τον Ιωνικό, που θα γίνει το Σάββατο (5/11, 6.30μμ) στο Γεντί Κουλέ.
Ο Ντίκο, δείχνει να ξεπερνάει την θλάση που τον ταλαιπώρησε, τις προηγούμενες εβδομάδες και έβγαλε κανονικά την προπόνηση δίχως να νοιώσει ενοχλήσεις.
Αν τεθεί στην διάθεση του Νταμπράουσκας, ο Λιθουανός τεχνικός, θα μπορεί να υπολογίζει σε μια καλή λύση για τα εξτρέμ, έστω και σαν αλλαγή απο τον πάγκο, αν τελικά αποφασίσει να μην τον χρησιμοποιήσει βασικό.
Μέρος του προγράμματος, ακολούθησε και ο Νέιρα, ο οποίος όμως δεν προλαβαίνει το παιχνίδι, καθώς δεν είναι 100% έτοιμος και έχει λείψει καιρό.
Εκτός απο το παιχνίδι με τον Ιωνικό, θα είναι σίγουρα ο Τσιλιανίδης και ο Γιαννούλης.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ στο ντεμπούτο του Βάλντας Νταμπράουσκας στον πάγκο, έπαιξε ψυχωμένα στο Κλεάνθης Βικελίδης και πήρε ένα βαθμό απο χρυσάφι, απέναντι στον Αρη (1-1), αποτέλεσμα που θα τον βοηθήσει βαθμολογικά και ψυχολογικά, στο δύσκολο δρόμο που έχει μπροστά του.
Οι παίκτες του ΟΦΗ, τήρησαν πιστά το πλάνο του 4-2-3-1, έκλειςε τους διασρόμους στην άμυνα του στο πώτο ημίχρονο και προσπάθησε με αντεπιθέσεις να κάνει τη ζημιά στον Αρη.
Και το έκανε στο 49' με τον Τοράλ, ο οποίος πέτυχε ένα γκολ-ζωγραφιά μετά απο ασίστ του Γκερέρο.
Οι παίκτες του ΟΦΗ δεν το χάρηκαν πολύ, καθώς στο 56' ο Γκρέι με ένα απίθανο γυριστό σουτ, έκανε το 1-1.
Ο ΟΦΗ σκόραρε για δεύτερη φορά στο 62' με τον Γκερέρο, αλλά το γκολ του επιθετικού του ΟΦΗ, ακυρώθηκε ως οφσάιντ.
Στο τελευταίο 20λεπτο, ο Αρης πίεσε, η άμυνα του ΟΦΗ πέρασε δύσκολες στιγμές, αλλά άντεξε με τον Αρη να χάνει πάντως 2-3 μεγάλες ευκαιρίες, με μεγαλύτερη αυτή του Καμάτσο στο 86΄ο οποιος μόνος απο το σημείο του πέναλτι, πλάσαρε άουτ.
Ο Αρης είχε ακυρωθέν γκολ, στο πρώτο ημίχρονο με τον Ματέο Γκαρσία στο 36', αλλά και σουτ στην συμβολή των δοκών, απο τον ίδιο παίκτη.
Ενώ και ο ΟΦΗ είχε μια μεγάλη φάση, στο πρώτο μέρος σε εξ' επαφής κεφαλιά του Γκερέρο με τον γκολκήπερ Κουέστα να κάνει εκπληκτική επέμβαση.
Μεγάλο αποτέλεσμα το 1-1 για τον ΟΦΗ, ο οποίος έχει να κερδίσει 19 χρόνια τον Αρη στη Θεσσαλονίκη (τελευταία νίκη το 2003-4), αλλά τα τελευταία χρόνια, έχει να επιδείξει αρκετές ισοπαλίες και τώρα πήρε μια ακόμη.
Καλή αρχή και για το νέο προπονητή του ΟΦΗ Βάλντας Νταμπράουσκας, ο οποίος δούλεψε καλά το παιχνίδι και δικαιώθηκε απο το αποτέλεσμα.
Κίτρινες: Ντιουσέ, Τοράλ, Στάικος, Μπαλογιάννης, Τζου
ΑΡΗΣ (Αλαν Πάρντιου): Κουέστα, Οντουμπάτζο, Πίρσμαν (77’ Μαζικού), Φαμπιάνο, Μπράμπετς, Νταμπό (85’ Παπέ Σεϊκ), Ετέμπο, Μαντσίνι (85’ Ιτούρμπε), Ματέο Γκαρσία (64’ Καμάτσο), Μανού Γκαρθία, Γκρέι.
ΟΦΗ (Βάλντας Νταμπράουσκας): Μανδάς, Λάρσον, Μπαλογιάννης (90’+2’ Θοράρινσον), Βούρος, Διαμαντής, Περέα, Μεγιάδο (78’ Ντουρμισάι), Ντιουσέ (64’ Στάικος), Τοράλ (77’ Θεοδοσουλάκης), Τζου, Γκερέρο.