Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ξεπέρασε και τον ...Γιώργο Σίμο, ο έμπειρος προπονητής του Ιωνικού Δημήτρης Σπανός.
Ο τελευταίος συμπλήρωσε 10 παιχνίδια χωρίς νίκη, στην ομάδα της Νίκαιας, η οποία είναι η μοναδική ομάδα της Σούπερ Λίγκ, που δεν έχει κερδίσει!
Οπως και ο Σίμος, στον ΟΦΗ, είχε 9 παιχνίδια "νηστείας", έτσι και ο Ιωνικός του Σπανού, έχει δέκα.
Κοινό στοιχείο και των δυο ομάδων, η...συνήθεια της ήττας!
Οταν περνούν τα παιχνίδια και η ομάδα δεν κερδίζει, τότε η ήττα γίνεται κάτι σαν συνήθεια, ειδικά όταν η διοίκηση δεν αντιδράει, μήπως και αλλάξει κάτι.
Τέσσερις φορές, είχε παραιτηθεί ο Σίμος, αλλά οι Σαμαράδες, τον κρατούσαν στον πάγκο, δυο φορές λένε οι πληροφορίες έχει παραιτηθεί ο Σπανός, αλλά ο ιδιοκτήτης Τσιριγώτης, τον κρατάει στην θέση του.
Παίζει ρόλο σε αυτό, η στενή προσωπική σχέση προέδρου και προπονητή.
Κανένα πρόσωπο όμως, δεν (μπορεί) να είναι πάνω απο την ομάδα.
Στην διοίκηση του Ιωνικού, θεωρούν ότι ο προπονητής, δεν είναι το μεγάλο πρόβλημα ή τουλάχιστον όχι ο μοναδικός υπεύθυνος για την κατρακύλα της ομάδας.
Λέγεται ότι δεν σταυρώσει νίκη ο Ιωνικός μέχρι τη διακοπή, τότε ο Σπανός φεύγει και η διοίκηση φέρνει νέο προπονητή και μεταγραφές, για να επιχειρήσει την ανατροπή στον δεύτερο γύρο.
Η ζημιά βέβαια που έχει γίνει μέχρι σήμερα για τους Νικαιώτες, είναι ήδη πολυ μεγάλη (10 ματς χωρίς νίκη).
Ο Ιωνικός πέρσι έκανε εξαιρετική σεζόν με τον Σπανό στον πάγκο και τερμάτισε στην 7η θέση, αλλά φέτος έγιναν λάθη το καλοκαίρι, η ομάδα δεν έχει τρεξίματα και δέχεται πολλά γκολ στο δεύτερο ημίχρονο, ενώ η κακή ψυχολογία απο τις ήττες έχει βαρύνει τα πόδια των ποδοσφαιριστών.
Επίσης υπάρχουν και τα πειθαρχικά παραπτώματα, με τον κορυφαίο πέρσι παίκτης της ομάδας, τον Αοσμαν, να μην κατεβαίνει στο Ηράκλειο και να μένει εκτός αποστολής.
Ο Ιωνικός χωρίς νίκη σε δέκα παιχνίδια, παίζει με τον ΟΦΗ, που έχει ...μία νίκη (στο Βόλο) και δεν έχει κερδίσει ακόμα, στο σπίτι του φέτος!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ενδεκάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει, λένε στο ποδόσφαιρο.
Ο ΟΦΗ δεν κέρδισε στο Βικελίδης τον Αρη, αλλά η ισοπαλία (1-1) που πήρε ήταν σα...νίκη!
Το αποτέλεσμα ήταν μεγάλο, για την αγωνιστική κατάσταση του ΟΦΗ, αλλά και η εικόνα της ομάδας, αξιόπιστη, αν και χρειάστηκε λίγη τύχη για το αποτέλεσμα.
Ετσι, ο Νταμπράουσκας, στο δεύτερο παιχνίδι του, στον πάγκο της ομάδας, αλλά στο πρώτο στο Γεντί Κουλέ, δεν έχει λόγο να αλλάξει κάτι στο παιχνίδι με τον Ιωνικό (Σάββατο 5/11, 6.30μμ).
Δεν έχει και την πολυτέλεια να το κάνει.
Εκτός απο τον Ντίκο, που έκανε 1-2 προπονήσεις και μπήκε στην αποστολή, δεν έχει κάποια άλλη σοβαρή επιστροφή.
Ετσι, όλα δείχνουν, ότι και με τον Ιωνικό, ο Νταμπράουσκας, θα χρησιμοποιήσει την...συνταγή του αγώνα με τον Αρη, με στόχο αυτή τη φορά, την πρώτη φετινή νίκη του ΟΦΗ, στο σπίτι του, στην 11η αγωνιστική του πρωταθλήματος.
Διάταξη 4-5-1 με πιο πιθανή ενδεκάδα, εκείνη με τους Μανδά, Μπαλογιάννη, Λάρσον, Βούρο, Διαμαντή, Μεγιάδο, Ντιουσέ, Περέα, Τοράλ, Τζού, Γκερέρο.
Οι απουσίες δεν λείπουν για τον Νταμπράουσκας, στο δεύτερο του παιχνίδι στον πάγκο της κρητικής ομάδας.
Ο Λιθουανός τεχνικός, για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι θα έχει αρκετές απουσίες, καθώς 5 ποδοσφαιριστές, για διάφορους λόγους, θεωρούνται απουσίες.
Αυτοί είναι οι Νέιρα, Γιαννούλης, Τσιλιανίδης που είναι νοκ-άουτ, αλλά και οι Γιοχού και Μπιφουμά, οι οποίοι κόπηκαν απο το νέο τεχνικός του ΟΦΗ.
Με τον Ιωνικό, δεν υπολογίζονται ακόμη οι Σωτηρίου, Γρίβας, Σηφάκης, Αποστολάκης.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι: Μανδάς, Stevens, Larsson, Μαρινάκης, Μπαλογιάννης, Thorarinsson, Βούρος, Διαμαντής, Πασαλίδης, Perea, Στάικος, Mellado, Diousse, Toral, Μπουζούκης, Dju, Θεοδοσουλάκης, Dicko, Guerrero, Durmishaj.
Γκολ-ζωγραφιά για τον ΟΦΗ, στο Κλεάνθης Βικελίδης, με το ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου.
Στο 49' σε μια φανταστική αντεπίθεση του ΟΦΗ, με συνδιαστικό παιχνίδι, ο Γκερέρο έστρωσε ιδανικά τη μπάλα για τον Τοράλ και αυτός με ένα εξαιρετικό πλασέ με το αριστερό, έστειλε την μπάλα στα δίχτυα του Κουέστα, για το 0-1.
Ιδανικό ξεκίνημα στο δεύερο ημίχρονο, για τον ΟΦΗ, που έχει κρατήσει το "μηδέν" παίζοντας οργανωμένα στην άμυνα, απέναντι σε ένα Αρη που έχει την κατοχή, αλλά είναι πολύ φλύαρος επιθετικά.
Ο ΟΦΗ σε μια κόντρα, κατάφερε να του κάνει τη ζημιά.
Δυστυχώς, η χαρά των παικτών του ΟΦΗ, δεν κράτησε πολύ, καθώς στο 56' ο Γκρέι με μια απίθανη έμπνευση με γυριστό σουτ, έκανε το 1-1, σε ένα παιχνίδι που έχει ανάψει πολύ στο δεύτερο ημίχρονο.
Γ.Κορτς