Θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ, προκάλεσε ο χαμός, ενός ακόμη παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ομάδας, του άλλοτε τερματοφύλακα Φανούρη Πατινιώτη, ο οποίος έφυγε σε ηλικία 73 ετών, μετά απο προβλήματα υγείας που αντιμετπώπιζε.
Ο Φανούρης Πατινιώτης, υπηρέτησε με πάθος και συνέπεια την ομάδα του ΟΦΗ, σε δύσκολες εποχές, στα τέλη της δεκαετίας του '60 και του '70.
Αργότερα εργάστηκε και σαν προπονητής τερματοφυλάκων, τόσο στον ΟΦΗ, όσο σε αρκετές ομάδες του Ηρακλείου, διδάσκοντας τα μυστικά της θέσης του τερματοφύλακα.
Ο Φανούρης Πατινιώτης, τα τελευταία χρόνια, αντιμετώπισε προβλήματα υγείας.
Ηταν υπάλληλος του ΟΤΕ, απο τον οποίο και συνταξιοδοτήθηκε. Είχε τρία παιδιά.
Η κηδεία του, θα γίνει την Παρασκευή 23/12, στις 3μμ στο Κράσι.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Στην φωτογραφία ο Φανούρης Πατινιώτης, δεξιά δίπλα στον πρόεδρο των παλαιμάχων του ΟΦΗ, Σήφη Κορωνάκη, ο οποίος δήλωσε συγκλονισμένος απο τον χαμό του.
Γ.Κορτς

Απο το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση ενόψει του αγώνα ΟΦΗ-Ατρόμητος, την Πέμπτη (22/12, 5μμ) στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης:
Φίλαθλοι του ΟΦΗ,
Την Πέμπτη (22/12) η ομάδα μας, επιστρέφει στο γήπεδο, μετά απο 40 μέρες προετοιμασίας, λόγω της διακοπής για το Μουντιάλ, με στόχο να κάνει μια νέα αρχή, στο φετινό πρωτάθλημα.
Το παιχνίδι με τον Ατρόμητο (5μμ), στο γήπεδο μας, είναι κομβικό για τη συνέχεια και τους στόχους μας.
Επιβάλλεται να είμαστε στις επάλξεις και να βοηθήσουμε την ομάδα, για τους τρείς πολύτιμους βαθμούς, που θα είναι ένα βήμα για καλύτερες μέρες.
Ραντεβού στο γήπεδο!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Είχε και ο ...ΟΦΗ, την τιμητική του, στον μεγάλο τελικό, του Μουντιάλ.
Ο άλλοτε μεγάλος πολίστας του ΟΦΗ και σημερινό μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιώργος Σπαγουλάκης, ήταν μεταξύ των 90 χιλιάδων που κατέκλυσαν το μεγαλοπρεπές στάδιο "Λουσαίλ", για να απολαύσουν ένα απο τους κορυφαίους τελικούς Μουντιάλ, όλων των εποχών!
Ο Γιώργος, αντί για τη φανέλα της Αργεντινής ή της Γαλλίας, φόρεσε την φανέλα με την ασπίδα του ΟΦΗ (και για να ακριβολογούμε μπλουζάκι της ομάδας πόλο του συλλόγου!) και απόλαυσε τον μεγάλο τελικό, που ολοκληρώθηκε με το θρίαμβο του Λιονέλ Λέσι.
Ο Γιώργος Σπαγουλάκης, δεν σταμάτησε σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, να προβάλει VIDEO και φωτογραφίες, απο την μοναδική ατμόσφαιρα και την εμπειρία που έζησε.
Να σημειωθεί ότι ο άλλοτε αρχηγός της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ και σήμερα παράγοντας της ομάδας, βρέθηκε στο Κατάρ, καθώς η σύζυγος του, Μαρία Παπουτσάκη, γυμνάστρια, αλλά και αυτή μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εργάστηκε τους τελευταίους δυο μήνες για το Μουντιάλ.
