Μετά την Χριστουγεννιάτικη άδεια που είχαν οι παίκτες της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, επέστρεψαν στο γήπεδο.
Το πρόγραμμα του προπονητή Κώστα Δεληκώστα, περιλαμβάνει για αυτήν την εβδομάδα, προπονήσεις μέχρι και την Παρασκευή (30/12).
Οι παίκτες του ΟΦΗ, θα λάβουν το Σαββατοκύριακο, διήμερο ρεπό για την Πρωτοχρονιά και επιστρέφουν την Δευτέρα (2/1) στο γήπεδο, προκειμένου να ξεκινήσουν την προετοιμασία τους, για την εκτός έδρας αναμέτρηση με τον Παναθηναϊκό (7/1), στην πρεμιέρα του δευτέρου γύρου της Volley League.
Μέσα στην εβδομάδα, ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης και ο προπονητής Κώστας Δεληκώστας, θα έχουν συνάντηση για θέματα της ομάδας και πιθανές αλλαγές στο ρόστερ, προκειμένου ο ΟΦΗ να παρουσιαστεί πιο ανταγωνιστικός, στον δεύτερο γύρο του πρωταθλήματος.
Ηδη, πάνω σε αυτό, έχει ξεκινήσει η σχετική προεργασία, απο τον Κώστα Δεληκώστα και οριστικές αποφάσεις θα ληφθούν το επόμενο διάστημα.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η ...ανατροπή της χρονιάς, έγινε σε γήπεδο της Κρήτης, για το πρωτάθλημα της Γ' Εθνικής.
Το Μοσχάτο, κέρδιζε τον Πόρο στο Μαρτινέγκο με 0-3, στο 33' (τα γκολ 3', 33' Πασαλίδης, 18' Κουτσούμπας) ενώ είχε μεγάλες φάσεις και για περισσότερα γκόλ.
Το παιχνίδι όμως, δεν είχε τελειώσει.
Οι γηπεδούχοι μείωσαν με πέναλτι του Καστελιανάκη σε 1-3 στη λήξη του ημιχρόνου και στην επανάλληψη το παιχνίδι, έγινε...ροντέο!
Ο ηγέτης του Πόρου Καστελλιανάκης, έβαλε άλλα δυο γκολ στο δευτερο ημίχρονο, κάνοντας χατ-τρικ και ένα ακόμη ο Φρόκου με υπέροχη προσπάθεια (58', 82' Καστελλιανάκης, 67' Φρρόκου) και έτσι το 0-3, έγινε 4-3, σε μια απο τις μεγαλύτερες ανατροπές που έχουν γίνει στην κατηγορία και σε ένα παιχνίδι για πολύ γερά νεύρα, αλλά και υπέροχα γκολ και απο τις δυο ομάδες.
Το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή, ανέδειξε την άγρια ομορφιά που είχε το παιχνίδι.
Δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα.
Η συμμετοχή του Κοσμά Τσιλιανίδη, για πρώτη φορά φέτος, σε αποστολή του ΟΦΗ, ξεχωρίζει ενόψει του αγώνα με τον Παναθηναϊκό, στη Λεωφόρο (Τετάρτη 28/12, 9.30μμ).
Ο ικανός επιθετικός, δεν έχει παίξει σε κανένα παιχνίδι φέτος, λόγω προβλημάτων με τους τραυματισμούς και η συμμεοχή του για πρώτη φορά σε αποστολή, σκορπά ελπίδες για τη συνέχεια, καθώς αγωνίζεται σε μια θέση (επίθεση), που ο ΟΦΗ "πονάει".
Στην αποστολή του ΟΦΗ, επέστρεψε και ο έμπειρος Γιαννούλης.
Αλλά και ο Μπαλογιάννης, που δεν αγωνίστηκε με τον Ατρόμητο.
Εκτός θα είναι ο τιμωρημένος Βούρος και οι τραυματίες οι Καμάου, Τζού, Μπουζούκης, Στάικος, Θεοδωσουλάκης, Σωτηρίου, Σηφάκης, Θοράρινσον, Γρίβας.
Στην 20μελή αποστολή μετέχουν οι: Μανδάς, Stevens, Larsson, Μαρινάκης, Μπαλογιάννης, Yohou, Γιαννούλης, Διαμαντής, Πασαλίδης, Perea, Mellado, Diousse, Neira, Toral, Τσιλιανίδης, Αποστολάκης, Bifouma, Dicko, Guerrero, Durmishaj.