karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ στο πρόσωπο του Μανδά, έχει βρεί τερματοφύλακα, για τα επόμενα δέκα χρόνια, αλλά δε νομίζω ότι ο 22χρονος γκολκίπερ, αν συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο, θα μείνει για πολύ στο Ηράκλειο και γενικά, στην Ελλάδα.

Με εμφανίσεις όπως αυτή στην Τούμπα, όπου κατέβασε τα ρολά και ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής, είναι σίγουρο, οτι πολύ σύντομα, το παιδί αυτό, που για μένα είναι το μεγαλύτερο κεφάλαιο του ΟΦΗ σήμερα, θα (χρυσο) πουληθεί.

Και εδώ, που τα λέμε, το αξίζει.

Το καλοκαίρι ο ΟΦΗ, εμπιστεύθηκε ένα απίθανο Ολλανδό τερματοφύλακα (Στίβενς), στον οποίο μάλιστα έδωσε και φανέλα βασικού!

Οταν άρχισε να δέχεται το ένα γκολ μετά το άλλο, στον ΟΦΗ...θυμήθηκαν το θησαυρό, που είχαν και τον έκρυβαν (άγνωστο γιατί).

Ο μικρός κάθισε κάτω απο τα γκολπόστ και απο το πρώτο παιχνίδι, εξέθεσε εκείνους, που τον είχαν στον πάγκο.

Εδειξε, λες και έπαιζε χρόνια βασικός στον ΟΦΗ!

Και όμως, ήταν τα πρώτα του παιχνίδια!

Στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, έπιασε το πέναλτι του μεγάλου Χάμες Ροντρίγκεζ, με μια εκληκτική εκτίναξη.

Τα ρεφλεξ του, είναι εντυπωσιακά και είναι να απορείς, πως στον ΟΦΗ, έπαιζε ο δίμετρος, Στίβενς, ο οποίος μέχρι να πέσει, είχε...βραδιάσει!

Ο μικρός είναι...κυματοθραύστης και έχει μαγκιά μέσα του.

Μπήκε και τους πήρε όλους αμπάριζα. Και τους φίλους του και τους εχθρούς του.

Δεν καταλαβαίνει τίποτα και αυτό είναι το μεγάλο του προσόν.

Εδώ και τρείς μήνες, είναι μακράν ο κορυφαίος του ΟΦΗ. Αυτός τον κράτησε, μέχρι εκεί που μπορούσε.

Ο ΟΦΗ τον πήρε, απο τον Ατρόμητο, μέσα στα ανταλλάγματα της παραχώρησης του Αντίλ Ναμπί.

Δεν ξέρω, τι μπορεί να σκέφτονται σήμερα στον Ατρόμητο, για την εξέλιξη του, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο.

Σκληρό και σε εκθέτει.

Ο Μανδάς, έχει συμβόλαιο με τον ΟΦΗ, μέχρι το 2026! Αλλα τρία χρόνια δηλαδή!

Να συνεχίσει την σκληρή δουλειά, με χαμηλά το κεφάλι και τα καλύτερα έρχονται γι' αυτόν.

Και κάτι τελευταίο: Μια και μιλάμε για τους φορμαρισμένους που αλούνται στην Εθνική, μήπως ο μεσιέ Πογιέτ, πρέπει να του δώσει την ευκαιρία;

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Με άμυνα απο ατσάλι και ένα εκπληκτικό Μανδά, κάτω απο τα γκολπόστ, ο ΟΦΗ πανηγύρισε ένα ακόμη μεγάλο πόντο στην Τούμπα, απέναντι στον ΠΑΟΚ (0-0) και έδειξε, ότι μετά τη διακοπή, είναι ομάδα με όλη τη σημασία της λέξεως,

Επαιξε σαν λιοντάρι στη Λεωφόρο με τον Παναθηναϊκό (1-1) και έκανε τον ίδιο και στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚ (0-0).

Δυο μεγάλοι πόντοι για τον ΟΦΗ, ο οποίος όπως στη Λεωφόρο που ισοφαρίστηκε στο 97' (1-1), αν και έπαιζε σε όλο τον αγώνα με δέκα παίκτες, έτσι και στην Τούμπα, είχε στο 92' τη μεγάλη φάση με τον Περέα, για το 0-1 στη μοναδική κόντρα επίθεση που έβγαλε, αλλά η μπάλα τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι!

Δοκάρι είχε και ο ΠΑΟΚ, μόλις στο 2ο λεπτό, όταν ο Νέλσον Ολιβέιρα σημάδεψε το δοκάρι του Μανδά, ωστόσο ο Πορτογάλος φορ ήταν εκτεθειμένος όταν έκανε την πάσα ο Ζοάν Σάστρε.

Ο ΟΦΗ απείλησε στο 14' με τον Ντίκο, ενώ στο 19' ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Ντόμινικ Κοτάρσκι πρόλαβε την τελευταία στιγμή τον φορ του ΟΦΗ από το Μάλι, πριν γίνει απειλητικός από τη σέντρα του Κώστα Μπαλογιάννη.

Το παιχνίδι είχε καλό ρυθμό, με τον Μανδά να σταματάει στο 21ο λεπτό τον Γιάννη Κωνσταντέλια, ο οποίος βρέθηκε σε πλεονεκτική θέση έπειτα από την κάθετη πάσα του Αντρίγια Ζίβκοβιτς.

Ωστόσο, η επέμβαση του Κοτάρσκι στο 32’ στο πλασέ του Ντίκο, ο οποίος ξεπέρασε την αντίσταση του Ινγκι Ινγκασον, ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακή. Ηταν κι η τελευταία φάση του πρώτου μέρους.

Οι παίκτες του ΟΦΗ συνέχισαν να είναι καλά οχυρωμένοι έξω από την περιοχή του Μανδά, ο οποίος ανησύχησε στο σουτ του Κάλεντ Νάρεϊ στο 55’, μετά την κακή απομάκρυνση του Πασαλίδη.

Το γκολ για τον ΠΑΟΚ, ήρθε από τον Ντάγκλας Αουγκούστο (66’), ωστόσο στο ξεκίνημα της φάσης, ο Σάστρε ήταν οφσάιντ και το ριπλέι, αλλά και το VAR, επιβεβαιωσε τον βοηθό, που σήκωσε τη σημαία.

Ο Μανδάς, με διπλή προσπάθεια, σταμάτησε στο 75’ το σουτ του Ολιβέιρα, για να σπαταλήσει έξι λεπτά αργότερα ακόμη μία σπουδαία ευκαιρία ο Ντίκο – πλάσαρε παράλληλα με το τέρμα μετά την πάσα του Χουάν Νέιρα.

Στο 90’ ο Μανδάς πρόλαβε τον επελαύνοντα Τόμας και στο επόμενο λεπτό έδιωξε σε κόρνερ την προσπάθεια του Ολιβέιρα, στην επέμβαση του αγώνα.

Η τελευταία φάση του αγώνα, στο 92΄ανήκε στον ΟΦΗ, με τον Περέα, μετά την κόντρα και την ασίστ του Ντίκο, τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι.

ΠΑΟΚ – ΟΦΗ 0-0 

Γκολ: -

Κίτρινες κάρτες: Ίνγκασον - Μεγιάδο, Βούρος, Νέιρα, Ντίκο

Κόκκινες κάρτες: -

ΠΑΟΚ (Λουτσέσκου): Κοτάρσκι, Σάστρε (73' Βιεϊρίνια), Ίνγκασον, Κουλιεράκης, Ράφα Σοάρες (65' Τόμας), Σβαμπ (73' Ντάντας), Αουγκούστο, Νάρεϊ, Κωνσταντέλιας, Ζίβκοβιτς, Ολιβέιρα.

ΟΦΗ (Νταμπράουσκας): Μανδάς, Βούρος, Διαμαντής (72' Γιαννούλης), Πασαλίδης, Τοράρινσον, Ντιουσέ, Μεγιάδο (56' Περέα), Λάρσον, Τοράλ (73' Νέιρα), Μπαλογιάννης, Ντίκο (90'+3 Τσιλιανίδης).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Οπως και στη Λεωφόρο με τον Παναθηναϊκό (1-1), έτσι και στην Τούμπα με τον ΠΑΟΚ (0-0), ο ΟΦΗ έδειξε ότι ξαναγίνεται ανταγωνιστική ομάδα.

Στα χέρια του Νταμπράουσκας, ο ΟΦΗ που προκαλούσε θλίψη στον πρώτο γύρο, είναι πλέον μια ομάδα που απαγορεύεται να υποτιμήσεις.

Αν το κάνεις, θα το πληρώσεις ακριβά.

Ο πρωτοπόρος Παναθηναϊκός, ίδρωσε στο 97' να πάρει την ισοπαλία απο τον ΟΦΗ, με το γκολ του Ιωαννίδη στο 7ο λεπτό των καθυστερήσεων.

Ο ΠΑΟΚ είδε το χάρο με τα μάτια του, στο 93' όταν σε μια άριστη κόντρα του ΟΦΗ, ο Περέα τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι και έτσι η "κηδεία" στην Τούμπα, δεν έγινε.

Νωρίτερα βέβαια, χρειάστηκε ο ΟΦΗ να παρουσιάσει μια άμυνα απο ατσάλι με την αναιμική επίθεση του ΠΑΟΚ, να μην μπορεί να βρεί λύσης στο 3-5-2 του Νταμπράουσκας.

Και όπου η άμυνα, δεν ήταν εκεί, υπήρχε ο κέρβερος Μανδάς, ο οποίος στο 92' κάνει την επέμβαση του αγώνα στο σουτ του Ολιβέιρα.

Ο ΟΦΗ πλέον, είναι ομάδα.

Ακολουθεί πιστά, μια συγκεκριμένη (αμυντική) τακτική και μαζεύει πόντους.

Οταν θα έρθει σε ένα επίπεδο βαθμολογικής ασφάλειας, θα παίξει και καλύτερο ποδόσφαιρο.

Σε αυτό, ρόλο θα παίξουν και οι μεταγραφές, που θα γίνουν.

Για την ώρα, παρακολουθούμε ένα μεταμορφωμένο ΟΦΗ, στα χέρια του Νταμπράουσκας.

Μια ομάδα, που τρέχει στο γήπεδο.

Με καλύτερη, φυσική κατάσταση.

Μια ομάδα με αυτοπεποίθηση, που ακολουθεί τον πλάνο του προπονητή.

Που δεν μένει απο βενζίνη απο το 60', αλλά παλεύει όλα τα παιχνίδια, με ψυχή και πάθος, μέχρι το τελευταίο σφύριγμα.

Ο Νταμπράουσκας πήρε πριν την διακοπή του Μουντιάλ, μια ομάδα σε μαύρο χάλι.

Αποδεκατισμένη απο τραυματισμούς και χωρίς φυσική κατάσταση.

Δούλεψε με τους παίκτες του 40 μέρες και πλέον παρουσιάζει μια ομάδα που αν μη τι άλλο είναι ανταγωνιστική και προοδευτικά ανεβαίνει.

Εκείνο που δεν έχει κάτσει στον Νταμπράουσκας, είναι ένα μεγάλο διπλό.

Και στη Λεωφόρο και στην Τούμπα, άγγιξε, έστω και με δόση τύχης, ένα μεγάλο άθλο.

Η μπάλα, δεν του έκανε το χατίρι, αν και τα αποτελέσματα που πήρε, είναι πραγματικά μεγάλα.

Κάποια στιγμή, θα έρθει και αυτό το μεγάλο διπλό, όμως.

Ο σημερινός ΟΦΗ, δείχνει ότι βαδίζει στο σωστό δρόμο.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi