karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Κρίσιμες εντός έδρας, μάχες, δίνουν την Κυριακή (15/1) τα κορίτσια του ΟΦΗ, για την Α΄Εθνική, αλλά και το βόλει του ΟΦΗ για την Volley League.

Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, καλεί τους φίλους του συλλόγου, να συμπαρασταθούν και στα δυο τμήματα.

H ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ:

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, καλεί τα μέλη του συλλόγου και τον κόσμο της ομάδας, να συμπαρασταθεί στα τμήματα βόλεϊ και γυναικείου ποδοσφαίρου, στα κρίσιμα εντός έδρας, παιχνίδια που δίνουν.

Το βόλεϊ του ΟΦΗ, δίνει ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για την σωτηρία, στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνιού βόλεϊ, με αντίπαλο, την Κηφισιά, την Κυριακή (15/1, 5μμ) στο κλειστό του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.

Το Γυναικείο ποδοσφαίρο για την Α' Εθνική, υποδέχεται την Κυριακή (15/1, 1μμ) στο γήπεδο του Κρoυσώνα, την Ολυμπιάδα.

Πάμε δυνατά, πάμε ΟΦΗ! #ofierasitechnis

To 3-5-2 του Νταμπράουσκας, λειτούργησε και ατην Τούμπα και ο ΟΦΗ πήρε ένα μεγάλο βαθμό απο τον ΠΑΟΚ (0-0).

"Οι παίκτες είναι αυτοί που κάνουν καλό το σύστημα του προπονητή. Αξίζουν όλα τα συγχαρητήρια" ανέφερε ο Λιθουανός τεχνικός, ο οποίος στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι ο ΟΦΗ για τρίτο συνεχόμενο παιχνίδι δεν δέχεται γκολ (με Βόλο, Παναιτωλικό, ΠΑΟΚ), ενώ έμεινε για 4ο συνεχόμενο παιχνίδι, αήττητος  (ισοπαλίες με ΠΑΟ, Βόλο, νίκη με Παναιτωλικό, ισοπαλία με ΠΑΟΚ).

Ο Νταμπράουσκας, είπε για τους παίκτες του, ότι  "πιστεύω πως οι παίκτες μου μπορούν να βελτιωθούν κι άλλο. Ήδη έχουν βελτιωθεί τους τελευταίους 2.5 μήνες. Στα τελευταία παιχνίδια με Βόλο, Παναιτωλικό και ΠΑΟΚ δεν έχουμε δεχθεί γκολ κι αυτό δείχνει τον χαρακτήρα των παικτών. Πρέπει να βελτιωθούμε στο επιθετικό κομμάτι, να βελτιωθούμε στην κατοχή της μπάλας. Πιστεύω πως μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι», ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

Παράλληλα, χαρακτήρισε "εξαιρετικό τερματοφύλακα" τον Μανδά.

Για την εκπληκτική εμφάνιση του Μανδά, ανέφερε ότι "ο Μανδάς όποτε χρειάστηκε στάθηκε εξαιρετικά. Αμυνθήκαμε συνολικά καλά και όταν δεν μπορέσαμε είχαμε έναν εξαιρετικό τερματοφύλακα".

Παράλληλα, αναφέρθηκε στην μεγάλη ευκαιρία του Περέα στο φινάλε. Οπως είπε "είναι κρίμα για τη φάση που χάσαμε στο τέλος. Πήραμε τον πόντο, αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος».

Εξέφρασε και ένα ...παράπονο, για τους παίκτες του. Οπως είπε "στο μέλλον θα ήθελα να έχουμε περισσότερο την μπάλα, δεν με απασχολεί αν θα παίζουμε εκτός έδρας».

 Για το παιχνίδι, είπε ότι «παίξαμε με μία πολύ καλή ομάδα που έχουν ένα πολύ καλό προπονητή. Το σημαντικό ήταν πως ήμασταν στα πρώτα 20-25 λεπτά του παιχνιδιού. Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να πιέσουμε ψηλά, αλλά ο ΠΑΟΚ είναι δυνατή ομάδα και είχε καλύτερο έλεγχο. Στο δεύτερο μέρος μετά την αποχώρηση του Διαμαντή, πιεστήκαμε περισσότερο. Είχαμε ευκαιρία στο πρώτο μέρος, είχαμε 1-2 ευκαιρίες στο δεύτερο, θα μπορούσαμε να τις αξιοποιήσουμε. Είμαι χαρούμενος που δεν δεχθήκαμε γκολ, οι παίκτες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Αν ο ΠΑΟΚ έπαιζε με απόλυτη επιτυχία σε κάθε παιχνίδι δεν θα είχε ενδιαφέρουν. Γι' αυτό έχουμε τις τακτικές, τις αναλύσεις και το πλάνο μας. Κάναμε ανάλυση του ΠΑΟΚ πριν από το παιχνίδι. Στο πρώτο μέρος αμυνθήκαμε καλύτερα, στο τέλος ήμασταν και λίγο κουρασμένοι, ο ΠΑΟΚ μας ταλαιπώρησε από τα δεξιά, έπαιξε με πολλές εναλλαγές».

 

Πάγωσε η Τούμπα, στο δοκάρι του Περέα στο 92'.

Με το παιχνίδι στο 0-0 και όλο τον ΠΑΟΚ, να έχει βγεί μπροστά για το γκολ της νίκης, ο ΟΦΗ έβγαλε στις καθυστρήσεις, την ιδανική κόντρα για να κάνει τη ζημιά.

Ο Ντίκο, κράτησε ωραία τη μπάλα και την κουβάλησε όσο έπρεπε.

Την κατάλληλη στιγμή, είδε τον Ισπανό Περέα και του έδωσε την μπάλα, μπροστά του.

Ο μέσος του ΟΦΗ, αφύλακτος απο το σημείο του πέναλτι, πλάσαρε, αλλά η μπάλα, τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι, έσκασε στο έδαφος και το γήπεδο "πάγωσε".

Στην φάση αυτή, ο ΟΦΗ μπορούσε να σκοτώσει τον ΠΑΟΚ, αλλά η μπάλα δεν του έκανε τη χάρη.

Οι παίκτες του ΟΦΗ και ειδικά ο Ντίκο, έπεσε στο έδαφος, απο την απογοήτευση, για την μεγάλη χαμένη ευκαιρία του ΟΦΗ.

Ενώ μια βουή ανησυχίας, αλλά και ανακούφισης, ακούστηκε στις εξέδρες της Τούμπας.

Αν είχε σκοράρει σε εκείνο το σημείο ο ΟΦΗ, ήταν σαν ξαφνικός θάνατος!

Θα ήταν ένα τεράστιο διπλό για την ομάδα του Νταμπράουσκας, που δούλεψε πολύ το παιχνίδι.

Οπως και με τον Παναθηναϊκό, στη Λεωφόρο, που ισοφαρίστηκε στο 97' (1-1) και δεν πανηγύρισε ο ΟΦΗ μια ιστορική νικη, παίζοντας σε όλο τον αγώνα με δέκα παίκτες!

Στην Τούμπα, βέβαια, για να μείνει ο ΟΦΗ "ζωντανός" στο παιχνίδι και να έχει τον τελέυταίο λόγο να κλέψει τη νίκη, έπρεπε ο τερματοφύλακας Μανδάς, να κατεβλάσει νωρίτερα τα ρολά.

Μάλιστα ένα λεπτό, πριν το δοκάρι του Περέα, είχε κάνει την επέμβαση του αγώνα, σε σουτ του Ολιβέιρα, στην πιο άγρια ομορφιά του αγώνα.

Τελικά δεν έγινε ούτε το 1-0 για τον ΠΑΟΚ, ούτε το 0-1 για τον ΟΦΗ.

Το 0-0 έμεινε μέχρι το τέλος.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ ξαναέγινε ομάδα

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi