Παίκτης του ΟΦΗ, για 1,5 χρόνο, είναι και επίσημα ο 29χρονος διεθνής Μαυροβούνιος μέσος, Μάρκοκ Μπάκιτς.
Πρόκειται για τη δεύτερη μεταγραφή του ΟΦΗ, μετά τον Κολομβιανό εξτρέμ Μοσκέρα.
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του, στο επίσημο κανάλι της ομάδας.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την απόκτηση του ποδοσφαιριστή, Marko Bakić, o οποίος υπέγραψε συμβόλαιο με την ομάδα μας διάρκειας 1,5 έτους.
Ο 29χρονος μέσος είναι εν ενεργεία διεθνής με την Εθνική ομάδα του Μαυροβουνίου, ενώ μετράει συμμετοχές σε Champions League και Europa League.
Γεννήθηκε στην πόλη Budva την 1η Νοεμβρίου 1993 και έκανε τα πρώτα του ποδοσφαιρικά βήματα στην ακαδημία της Mogren.
Το 2012 μετακόμισε στην Ιταλία με μεταγραφή στην Torino, ενώ φόρεσε επίσης τα χρώματα της Fiorentina και της Spezia.
Στην Πορτογαλία αγωνίστηκε με τις Belenenses και Braga, έπαιξε στην ισπανική Alcorcon και στο Βέλγιο με την Mouscron.
Tον περασμένο Σεπτέμβριο επέστρεψε στο Μαυροβούνιο για λογαριασμό της Buducnost Podgorica.
Ο Marko Bakić μετρά 21 συμμετοχές μέχρι στιγμής με την Εθνική ομάδα του Μαυροβουνίου, έχοντας αγωνιστεί και στις ηλικιακές κατηγορίες U19 και U21.
Marko, καλώς ήρθες στον ΟΦΗ!
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με άμυνα απο ατσάλι και ένα εκπληκτικό Μανδά, κάτω απο τα γκολπόστ, ο ΟΦΗ πανηγύρισε ένα ακόμη μεγάλο πόντο στην Τούμπα, απέναντι στον ΠΑΟΚ (0-0) και έδειξε, ότι μετά τη διακοπή, είναι ομάδα με όλη τη σημασία της λέξεως,
Επαιξε σαν λιοντάρι στη Λεωφόρο με τον Παναθηναϊκό (1-1) και έκανε τον ίδιο και στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚ (0-0).
Δυο μεγάλοι πόντοι για τον ΟΦΗ, ο οποίος όπως στη Λεωφόρο που ισοφαρίστηκε στο 97' (1-1), αν και έπαιζε σε όλο τον αγώνα με δέκα παίκτες, έτσι και στην Τούμπα, είχε στο 92' τη μεγάλη φάση με τον Περέα, για το 0-1 στη μοναδική κόντρα επίθεση που έβγαλε, αλλά η μπάλα τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι!
Δοκάρι είχε και ο ΠΑΟΚ, μόλις στο 2ο λεπτό, όταν ο Νέλσον Ολιβέιρα σημάδεψε το δοκάρι του Μανδά, ωστόσο ο Πορτογάλος φορ ήταν εκτεθειμένος όταν έκανε την πάσα ο Ζοάν Σάστρε.
Ο ΟΦΗ απείλησε στο 14' με τον Ντίκο, ενώ στο 19' ο τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ, Ντόμινικ Κοτάρσκι πρόλαβε την τελευταία στιγμή τον φορ του ΟΦΗ από το Μάλι, πριν γίνει απειλητικός από τη σέντρα του Κώστα Μπαλογιάννη.
Το παιχνίδι είχε καλό ρυθμό, με τον Μανδά να σταματάει στο 21ο λεπτό τον Γιάννη Κωνσταντέλια, ο οποίος βρέθηκε σε πλεονεκτική θέση έπειτα από την κάθετη πάσα του Αντρίγια Ζίβκοβιτς.
Ωστόσο, η επέμβαση του Κοτάρσκι στο 32’ στο πλασέ του Ντίκο, ο οποίος ξεπέρασε την αντίσταση του Ινγκι Ινγκασον, ήταν ακόμη πιο εντυπωσιακή. Ηταν κι η τελευταία φάση του πρώτου μέρους.
Οι παίκτες του ΟΦΗ συνέχισαν να είναι καλά οχυρωμένοι έξω από την περιοχή του Μανδά, ο οποίος ανησύχησε στο σουτ του Κάλεντ Νάρεϊ στο 55’, μετά την κακή απομάκρυνση του Πασαλίδη.
Το γκολ για τον ΠΑΟΚ, ήρθε από τον Ντάγκλας Αουγκούστο (66’), ωστόσο στο ξεκίνημα της φάσης, ο Σάστρε ήταν οφσάιντ και το ριπλέι, αλλά και το VAR, επιβεβαιωσε τον βοηθό, που σήκωσε τη σημαία.
Ο Μανδάς, με διπλή προσπάθεια, σταμάτησε στο 75’ το σουτ του Ολιβέιρα, για να σπαταλήσει έξι λεπτά αργότερα ακόμη μία σπουδαία ευκαιρία ο Ντίκο – πλάσαρε παράλληλα με το τέρμα μετά την πάσα του Χουάν Νέιρα.
Στο 90’ ο Μανδάς πρόλαβε τον επελαύνοντα Τόμας και στο επόμενο λεπτό έδιωξε σε κόρνερ την προσπάθεια του Ολιβέιρα, στην επέμβαση του αγώνα.
Η τελευταία φάση του αγώνα, στο 92΄ανήκε στον ΟΦΗ, με τον Περέα, μετά την κόντρα και την ασίστ του Ντίκο, τράνταξε το οριζόντιο δοκάρι.
ΠΑΟΚ – ΟΦΗ 0-0
Γκολ: -
Κίτρινες κάρτες: Ίνγκασον - Μεγιάδο, Βούρος, Νέιρα, Ντίκο
Κόκκινες κάρτες: -
ΠΑΟΚ (Λουτσέσκου): Κοτάρσκι, Σάστρε (73' Βιεϊρίνια), Ίνγκασον, Κουλιεράκης, Ράφα Σοάρες (65' Τόμας), Σβαμπ (73' Ντάντας), Αουγκούστο, Νάρεϊ, Κωνσταντέλιας, Ζίβκοβιτς, Ολιβέιρα.
ΟΦΗ (Νταμπράουσκας): Μανδάς, Βούρος, Διαμαντής (72' Γιαννούλης), Πασαλίδης, Τοράρινσον, Ντιουσέ, Μεγιάδο (56' Περέα), Λάρσον, Τοράλ (73' Νέιρα), Μπαλογιάννης, Ντίκο (90'+3 Τσιλιανίδης).
Στο διεθνές φιλικό παιχνίδι της Εθνικής ομάδας βόλει Κ16 (παγκορασίδες), κόντρα στην Βουλγαρία, συμμετείχε η 14χρονη αθλήτρια του ΟΦΗ και μεγάλο ταλέντο του συλλόγου, η Εύη Πρινιωτάκη.
Το Εθνικό μας συγκρότημα, ηττήθηκε με με 3-2 σετ με 15-13 στο τάι μπρέικ, σε αγώνα που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο Σουφλίου.
Η αθλήτρια του ΟΦΗ, αγωνίστηκε στην αναμέτρηση και είχε και ένα πόντο.
Την Τετάρττη (11/1) η Εθνική Κ16, θα δώσει νέο φιλικό με την Βουλγαρία.
Η Εθνική μας, προετοιμάζεται για το Βαλκανικό πρωτάθλημα κοριτσιών Κ16, που θα γίνει στην Τουρκία (17-23/1).
Στόχος της αθλήτριας του ΟΦΗ, είναι να βρίσκεται στην τελική επιλογή των κοριτσιών, που θα συμμετάσχουν στην διοργάνωση.
Τα σετ: 2-3 (16-25, 26-24, 25-22, 14-25, 13-15)
ΕΛΛΑΔΑ Κ16 (Κώστας Γκούντας): Δρέμπελα 4, Καραγιάννη 1, Μουρατίδου 4, Τικμανίδου 16, Νάνου 11, Δαγρέ / Μπιτσακτσή (λ), Γαλανοπούλου (λ), Ευθυμιάδου 9, Λιάλιου, Χατζηβρέττα 5, Τσαγοπούλου 1, Πρινιωτάκη 1, Τιτέλη.