Του Γιώργου Κορτσιδάκη
To 3-5-2 του Νταμπράουσκας, λειτούργησε και ατην Τούμπα και ο ΟΦΗ πήρε ένα μεγάλο βαθμό απο τον ΠΑΟΚ (0-0).
"Οι παίκτες είναι αυτοί που κάνουν καλό το σύστημα του προπονητή. Αξίζουν όλα τα συγχαρητήρια" ανέφερε ο Λιθουανός τεχνικός, ο οποίος στάθηκε ιδιαίτερα στο γεγονός ότι ο ΟΦΗ για τρίτο συνεχόμενο παιχνίδι δεν δέχεται γκολ (με Βόλο, Παναιτωλικό, ΠΑΟΚ), ενώ έμεινε για 4ο συνεχόμενο παιχνίδι, αήττητος (ισοπαλίες με ΠΑΟ, Βόλο, νίκη με Παναιτωλικό, ισοπαλία με ΠΑΟΚ).
Ο Νταμπράουσκας, είπε για τους παίκτες του, ότι "πιστεύω πως οι παίκτες μου μπορούν να βελτιωθούν κι άλλο. Ήδη έχουν βελτιωθεί τους τελευταίους 2.5 μήνες. Στα τελευταία παιχνίδια με Βόλο, Παναιτωλικό και ΠΑΟΚ δεν έχουμε δεχθεί γκολ κι αυτό δείχνει τον χαρακτήρα των παικτών. Πρέπει να βελτιωθούμε στο επιθετικό κομμάτι, να βελτιωθούμε στην κατοχή της μπάλας. Πιστεύω πως μπορούμε να γίνουμε καλύτεροι», ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Παράλληλα, χαρακτήρισε "εξαιρετικό τερματοφύλακα" τον Μανδά.
Για την εκπληκτική εμφάνιση του Μανδά, ανέφερε ότι "ο Μανδάς όποτε χρειάστηκε στάθηκε εξαιρετικά. Αμυνθήκαμε συνολικά καλά και όταν δεν μπορέσαμε είχαμε έναν εξαιρετικό τερματοφύλακα".
Παράλληλα, αναφέρθηκε στην μεγάλη ευκαιρία του Περέα στο φινάλε. Οπως είπε "είναι κρίμα για τη φάση που χάσαμε στο τέλος. Πήραμε τον πόντο, αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος».
Εξέφρασε και ένα ...παράπονο, για τους παίκτες του. Οπως είπε "στο μέλλον θα ήθελα να έχουμε περισσότερο την μπάλα, δεν με απασχολεί αν θα παίζουμε εκτός έδρας».
Για το παιχνίδι, είπε ότι «παίξαμε με μία πολύ καλή ομάδα που έχουν ένα πολύ καλό προπονητή. Το σημαντικό ήταν πως ήμασταν στα πρώτα 20-25 λεπτά του παιχνιδιού. Στη συνέχεια προσπαθήσαμε να πιέσουμε ψηλά, αλλά ο ΠΑΟΚ είναι δυνατή ομάδα και είχε καλύτερο έλεγχο. Στο δεύτερο μέρος μετά την αποχώρηση του Διαμαντή, πιεστήκαμε περισσότερο. Είχαμε ευκαιρία στο πρώτο μέρος, είχαμε 1-2 ευκαιρίες στο δεύτερο, θα μπορούσαμε να τις αξιοποιήσουμε. Είμαι χαρούμενος που δεν δεχθήκαμε γκολ, οι παίκτες έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Αν ο ΠΑΟΚ έπαιζε με απόλυτη επιτυχία σε κάθε παιχνίδι δεν θα είχε ενδιαφέρουν. Γι' αυτό έχουμε τις τακτικές, τις αναλύσεις και το πλάνο μας. Κάναμε ανάλυση του ΠΑΟΚ πριν από το παιχνίδι. Στο πρώτο μέρος αμυνθήκαμε καλύτερα, στο τέλος ήμασταν και λίγο κουρασμένοι, ο ΠΑΟΚ μας ταλαιπώρησε από τα δεξιά, έπαιξε με πολλές εναλλαγές».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ στο πρόσωπο του Μανδά, έχει βρεί τερματοφύλακα, για τα επόμενα δέκα χρόνια, αλλά δε νομίζω ότι ο 22χρονος γκολκίπερ, αν συνεχίσει στο ίδιο μοτίβο, θα μείνει για πολύ στο Ηράκλειο και γενικά, στην Ελλάδα.
Με εμφανίσεις όπως αυτή στην Τούμπα, όπου κατέβασε τα ρολά και ήταν ο απόλυτος πρωταγωνιστής, είναι σίγουρο, οτι πολύ σύντομα, το παιδί αυτό, που για μένα είναι το μεγαλύτερο κεφάλαιο του ΟΦΗ σήμερα, θα (χρυσο) πουληθεί.
Και εδώ, που τα λέμε, το αξίζει.
Το καλοκαίρι ο ΟΦΗ, εμπιστεύθηκε ένα απίθανο Ολλανδό τερματοφύλακα (Στίβενς), στον οποίο μάλιστα έδωσε και φανέλα βασικού!
Οταν άρχισε να δέχεται το ένα γκολ μετά το άλλο, στον ΟΦΗ...θυμήθηκαν το θησαυρό, που είχαν και τον έκρυβαν (άγνωστο γιατί).
Ο μικρός κάθισε κάτω απο τα γκολπόστ και απο το πρώτο παιχνίδι, εξέθεσε εκείνους, που τον είχαν στον πάγκο.
Εδειξε, λες και έπαιζε χρόνια βασικός στον ΟΦΗ!
Και όμως, ήταν τα πρώτα του παιχνίδια!
Στο παιχνίδι με τον Ολυμπιακό, έπιασε το πέναλτι του μεγάλου Χάμες Ροντρίγκεζ, με μια εκληκτική εκτίναξη.
Τα ρεφλεξ του, είναι εντυπωσιακά και είναι να απορείς, πως στον ΟΦΗ, έπαιζε ο δίμετρος, Στίβενς, ο οποίος μέχρι να πέσει, είχε...βραδιάσει!
Ο μικρός είναι...κυματοθραύστης και έχει μαγκιά μέσα του.
Μπήκε και τους πήρε όλους αμπάριζα. Και τους φίλους του και τους εχθρούς του.
Δεν καταλαβαίνει τίποτα και αυτό είναι το μεγάλο του προσόν.
Εδώ και τρείς μήνες, είναι μακράν ο κορυφαίος του ΟΦΗ. Αυτός τον κράτησε, μέχρι εκεί που μπορούσε.
Ο ΟΦΗ τον πήρε, απο τον Ατρόμητο, μέσα στα ανταλλάγματα της παραχώρησης του Αντίλ Ναμπί.
Δεν ξέρω, τι μπορεί να σκέφτονται σήμερα στον Ατρόμητο, για την εξέλιξη του, αλλά έτσι είναι το ποδόσφαιρο.
Σκληρό και σε εκθέτει.
Ο Μανδάς, έχει συμβόλαιο με τον ΟΦΗ, μέχρι το 2026! Αλλα τρία χρόνια δηλαδή!
Να συνεχίσει την σκληρή δουλειά, με χαμηλά το κεφάλι και τα καλύτερα έρχονται γι' αυτόν.
Και κάτι τελευταίο: Μια και μιλάμε για τους φορμαρισμένους που αλούνται στην Εθνική, μήπως ο μεσιέ Πογιέτ, πρέπει να του δώσει την ευκαιρία;
Την αγαπημένη του μητέρα, έχασε ο καλός φίλος και επί σειρά ετών παράγοντας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Βαρβεράκης.
Η εκλιπούσα μπορεί να έφυγε πλήρης ημερών (90) και με προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια, ωστόσο πάντα η απώλεια της μάνας, είναι μεγάλη.
Θερμά συλλυπητήρια στον φίλο Κώστα και στην οικογένεια του, για την μεγάλη τους απώλεια.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ. Σε αυτήν αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια, στον επί σειρά ετών μέλος του Δ.Σ. και επικεφαλής του τμήματος σκάκι του συλλόγου, Κώστα Βαρβεράκη, για το θάνατο της μητέρας του.
Η κηδεία θα γίνει την Κυριακή 22/1 στις 11.30 πμ, στον Άγιο Τίτο.
Θερμά συλλυπητήρια, σε όλη την οικογένεια Βαρβεράκη, για τη μεγάλη τους απώλεια.
Γ.Κορτς