Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά τον Παναθηναϊκό (1-1) και τον ΠΑΟΚ (0-0), ο ΟΦΗ με κορυφαίο τον εκπληκτικό Μανδά, που κατέβασε τα ρολά, έβγαλε το...λάδι και στον Ολυμπιακό στο "Καραισκάκης", αλλά αυτή τη φορά, δεν κατάφερε να πάρει θετικό αποτέλεσμα.
Αν και προηγήθηκε 0-1 με τον Ντίκο (19'), ο Ολυμπιακός έκανε την ανατροπή και πήρε τη νίκη με 2-1, με γκολ των Μπακαμπού (40') και Ελ Αραμπ'ι (76') και πήρε τη νίκη.
Το 2-1 αφήνει πικρή γεύση στον ΟΦΗ, ο οποίος είχε δυο μεγάλες φάσεις για το 2-2, στο 84' με τον Γκρόνιγκ ο οποίος νικήθηκε στο τετ-α-τετ με τον Πασχαλάκη και στο 90' με τον Μπάκιτς, ο οποίος μόνος απέναντι στον τερματοφύλακα του Ολυμπιακού, πλάσαρε πάνω του.
Σε κάθε περίπτωση, ο ΟΦΗ, έδειξε και κόντρα στον Ολυμπιακό, ότι είναι πλέον σκληρό καρύδι για κάθε αντίπαλο.
Πάλεψε το παιχνίδι, μέχρι το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή και ζήτησε το αποτέλσμα, το οποιο και άξιζε.
Το 3-5-2 του Νταμπράουσκας, δυσκόλεψε τον Ολυμπιακό, ο οποίος είχε μεγάλο πρόβλημα να πατήσει την περιοχή του ΟΦΗ.
Και όταν το έκανε, εκεί ήταν ο κέρβερος Μανδάς, ο οποιος κατέβασε τα ρολά.
Και ο Ολυμπιακός όμως, είχε τον Πασχαλάκη σε μεγάλη μέρα και οι δυο επεμβάσεις που έκανε στο φινάλε του αγώνα, χάρισαν στην ομάδα του, τους τρείς βαθμούς.
Συγκινητικός ήταν στην άμυνα και ο Βούρος, ο οποίος πήρε πολλές φορές την ταυτότητα των επιθετικών του Ολυμπιακού.
Ο ΟΦΗ είχε στο πλευρό του 250 φιλάθλους στο "Καραισκάκης" οι οποίοι δεν πανηγύρισαν ένα μεγάλο αποτέλεσμα, αλλά είδαν μια ομάδα, που έβγαλε ψυχή και πάθος στο γήπεδο.
Αυτός είναι ο ΟΦΗ, που ο κόσμος του ΟΦΗ, θέλει να βλέπει.
Μια ομάδα που ανεξάρτητα απο το αποτέλεσμα, τα δίνει όλα στο γήπεδο.
Στην 7η θέση της Β' Εθνικής μπάσκετ, σκαρφάλωσε ο ΟΦΗ, μετά την σπουδαία νίκη, που έκανε στο κλειστό του Αγίου Θωμά, επί του Δούκα με 61-67.
Η ομάδα του Βασίλη Ράλλη, έκανε ένα μεγάλο διπλό απέναντι σε μια ομάδα με τους ίδιους στόχους.
Ο ΟΦΗ έπαιξε ψυχωμένα, είχε το προβάδισμα σε όλη τη διάρκεια του αγώνα και πανηγύρισε μια απο τις μεγαλύτερες νίκες στην φετινή σεζόν, ατενίζοντας το μέλλον, με αισιοδοξία.
Ο ΟΦΗ προηγήθηκε με 25-41 στο ημίχρονο (+16) και απο εκεί και πέρα διαχειρίστηκε σωστά την διαφορά, για να πάρει το πολύτιμο ροζ φύλλο αγώνα.
Τα δεκάλεπτα: 11-20, 25-41, 40-55, 61-67.
Τα αποτελέσματα της 15ης αγωνιστικής:
Σάββατο 28/1
Αιγάλεω – ΑΟΚ Χανιά 94-55
ΑΟ Πεύκης – Πρωτέας Βούλας 46-76
ΑΟ Παλαιού Φαλήρου – ΑΕ Νέας Κηφισιάς 80-72
Πανιώνιος – Έσπερος Καλλιθέας 89-58
Κυριακή 29/1
ΑΣΕ Δούκα – ΟΦΗ 61-67
Διαγόρας Ρόδου – Πανελευσινιακός 63-70
Η βαθμολογία:
1. Πανιώνιος 30, 15-0 +428
2. Πανελευσινιακός 27, 12-3 +142
3. Πρωτέας Βούλας 25, 11-3 +113
4. ΑΟΠΦ 24, 10-4 +81
_______________________________
5. Αιγάλεω 23, 8-7 +49
6. ΑΕΝΚ 22, 7-8 -11
_______________________________
7. ΟΦΗ 22, 7-8 -53
8. Δούκας 20, 5-10 -27
9. Διαγόρας Ρόδου 20, 5-10 -63
10. Έσπερος Καλλιθέας 19, 5-9 -63
_______________________________
11. Πεύκη 17, 3-11 -91
12. ΑΟΚ Χανιά 15, 0-15 -505
* οι πρώτες 4 ομάδες του βαθμολογικού πίνακα θα μπουν στα Playoffs
** οι 2 τελευταίες ομάδες του βαθμολογικού πίνακα υποβιβάζονται στη Γ’ Εθνική
*** οι θέσεις 7-10 θα παίξουν στα Playouts
Η επόμενη-16η αγωνιστική (4/2):
ΑΕ Νέας Κηφισιάς – ΑΟ Πεύκης
ΟΦΗ – ΑΟ Παλαιού Φαλήρου
ΑΟΚ Χανιά – ΑΣΕ Δούκα
Πανελευσινιακός – Αιγάλεω
Έσπερος Καλλιθέας – Διαγόρας Ρόδου
Πρωτέας Βούλας – Πανιώνιος