Την πρόκριση στους 4 του Βαλκανικού πρωταθλήματος κοριτσιών Κ17, που διεξάγεται στην Αγκυρα της Τουρκίας, πανηγυρίζει με την Εθνική Παγκορασίδων, η αθλήτρια του ΟΦΗ, Εύη Πρινιωτάκη, καταγράφοντας επίσημες συμμετοχές με το εθνόσημο.
Με την ακραία του ΟΦΗ στη σύνθεση της, η Εθνική, κέρδισε με 3-0 σετ το Μαυροβούνιο, στο πρώτο παιχνίδι, με την Πρινιωτάκη να έχει 5 πόντους (4 άσσοι).
Στο δεύτερο παιχνίδι, η Εθνική ηττήθηκε απο την διοργανώτρια Τουρκία με 3-0 σετ, με την Πρινιωτάκη να έχει 2 πόντους.
Η Εθνική Κ17 προκρίθηκε στη τετράδα ως 2η του ομίλου.
Στο δρόμο για τον τελικό θα αντιμετωπίσει τη Βουλγαρία, η οποία με τρεις νίκες πήρε τη πρώτη θέση του Β' όμίλου. Τουρκία-Ρουμανία είναι το άλλο ζευγάρι της τετράδας.
Ο ημιτελικός της Εθνικής παγκορασίδων θα διεξαχθεί το Σάββατο 21 Ιανουαρίου στις 14.00.
Στην φωτογραφία, η Εύη Πρινιωτάκη στην πάνω σειρά με το νούμερο 18 στη φανέλα της.
Την αγαπημένη του μητέρα, έχασε ο καλός φίλος και επί σειρά ετών παράγοντας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Κώστας Βαρβεράκης.
Η εκλιπούσα μπορεί να έφυγε πλήρης ημερών (90) και με προβλήματα υγείας τα τελευταία χρόνια, ωστόσο πάντα η απώλεια της μάνας, είναι μεγάλη.
Θερμά συλλυπητήρια στον φίλο Κώστα και στην οικογένεια του, για την μεγάλη τους απώλεια.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ. Σε αυτήν αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια, στον επί σειρά ετών μέλος του Δ.Σ. και επικεφαλής του τμήματος σκάκι του συλλόγου, Κώστα Βαρβεράκη, για το θάνατο της μητέρας του.
Η κηδεία θα γίνει την Κυριακή 22/1 στις 11.30 πμ, στον Άγιο Τίτο.
Θερμά συλλυπητήρια, σε όλη την οικογένεια Βαρβεράκη, για τη μεγάλη τους απώλεια.
Γ.Κορτς
Ο Βάλντας Νταμπράουσκας, έδωσε συγχαρητήρια στον κόσμο του ΟΦΗ, για την παρουσία του, στο "Καραισκάκης" και ανέφερε ότι ο Ολυμπιακός, ήταν καλύτερος.
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ «είμαι συγκινημένος με τον κόσμο που ταξίδεψε από την Κρήτη για να είναι εδώ μαζί μας. Είναι κάτι το απίστευτο, ήταν τρομεροί σε όλη τη διάρκεια του αγώνα. Ολοι περιμέναμε κάτι παραπάνω. Στο πρώτο μέρος, στο μεγαλύτερο μέρος, ήμασταν μέσα στο παιχνίδι, σκοράραμε, είχαμε την κατοχή. Αλλά μετά χάσαμε την πίστη, χάσαμε το θάρρος και ο Ολυμπιακός κατάφερε, αυτό που κατάφερε. Ο Ολυμπιακός στο δεύτερο μέρος είχε τον έλεγχο του αγώνα, ψάχναμε το μομέντουμ, αλλάξαμε σχηματισμό και ο Ολυμπιακός είχε ευκαιρίες να τελειώσει το παιχνίδι. Στο τέλος βρήκαμε δύο φανταστικές ευκαιρίες. Στο τέλος της ημέρας, ο Ολυμπιακός ήταν η καλύτερη ομάδα σήμερα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ψυχάρα ο ΟΦΗ-Εβγαλε το λάδι και του Ολυμπιακού