Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μετά τον Παναθηναϊκό (1-1) και τον ΠΑΟΚ (0-0), ο ΟΦΗ με κορυφαίο τον εκπληκτικό Μανδά, που κατέβασε τα ρολά, έβγαλε το...λάδι και στον Ολυμπιακό στο "Καραισκάκης", αλλά αυτή τη φορά, δεν κατάφερε να πάρει θετικό αποτέλεσμα.
Αν και προηγήθηκε 0-1 με τον Ντίκο (19'), ο Ολυμπιακός έκανε την ανατροπή και πήρε τη νίκη με 2-1, με γκολ των Μπακαμπού (40') και Ελ Αραμπ'ι (76') και πήρε τη νίκη.
Το 2-1 αφήνει πικρή γεύση στον ΟΦΗ, ο οποίος είχε δυο μεγάλες φάσεις για το 2-2, στο 84' με τον Γκρόνιγκ ο οποίος νικήθηκε στο τετ-α-τετ με τον Πασχαλάκη και στο 90' με τον Μπάκιτς, ο οποίος μόνος απέναντι στον τερματοφύλακα του Ολυμπιακού, πλάσαρε πάνω του.
Σε κάθε περίπτωση, ο ΟΦΗ, έδειξε και κόντρα στον Ολυμπιακό, ότι είναι πλέον σκληρό καρύδι για κάθε αντίπαλο.
Πάλεψε το παιχνίδι, μέχρι το τελευταίο σφύριγμα του διαιτητή και ζήτησε το αποτέλσμα, το οποιο και άξιζε.
Το 3-5-2 του Νταμπράουσκας, δυσκόλεψε τον Ολυμπιακό, ο οποίος είχε μεγάλο πρόβλημα να πατήσει την περιοχή του ΟΦΗ.
Και όταν το έκανε, εκεί ήταν ο κέρβερος Μανδάς, ο οποιος κατέβασε τα ρολά.
Και ο Ολυμπιακός όμως, είχε τον Πασχαλάκη σε μεγάλη μέρα και οι δυο επεμβάσεις που έκανε στο φινάλε του αγώνα, χάρισαν στην ομάδα του, τους τρείς βαθμούς.
Συγκινητικός ήταν στην άμυνα και ο Βούρος, ο οποίος πήρε πολλές φορές την ταυτότητα των επιθετικών του Ολυμπιακού.
Ο ΟΦΗ είχε στο πλευρό του 250 φιλάθλους στο "Καραισκάκης" οι οποίοι δεν πανηγύρισαν ένα μεγάλο αποτέλεσμα, αλλά είδαν μια ομάδα, που έβγαλε ψυχή και πάθος στο γήπεδο.
Αυτός είναι ο ΟΦΗ, που ο κόσμος του ΟΦΗ, θέλει να βλέπει.
Μια ομάδα που ανεξάρτητα απο το αποτέλεσμα, τα δίνει όλα στο γήπεδο.
Ο ΟΦΗ που έχει στραμμένη την προσοχή του στο πρωτάθλημα, ηττήθηκε με 3-0 σετ στο Ζηρίνειο, απο την Κηφισιά, στο νοκ-άουτ παιχνίδι για το Κύπελλο Ελλάδος και έμεινε έξω απο τη συνέχεια της διοργάνωσης.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ Κώστας Δεληκώστας, προφύλαξε τον Γιώργο Τζιουμάκα, ενώ δεν αγωνίστηκε και ο νεοαποκτηθείς Λετονός διαγώνιος Μπλούμπεργκς.
Ο ΟΦΗ αγωνίστηκε με διαγώνιο τον Σικούκου και είχε θέματα στην υποδοχή, στο εξαιρετικό σερβίς της Κηφισιάς,
Ο ΟΦΗ κατάφερε να είναι ανταγωνιστικός μόνο στο πρώτο σετ, απέναντι στην ανώτερη Κηφισιά, η οποία πήρε την πρόκριση στους "8" του Κυπέλλου, ενώ ο ΟΦΗ σκέφτεται ήδη το επόμενο παιχνίδι για το πρωτάθλημα, με αντίπαλο τον ΠΑΟΚ, στην Θεσσαλονίκη.
Διαιτητές: Πρέντζας, Μυλωνάκης, Παρατηρητής: Γεωργόπουλος, Επόπτες: Σπίγγου - Καπότης, Γραμματεία: Μισιάκα.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-2, 16-9, 21-19, 25-22
2ο σετ: 8-4, 16-8, 21-12, 25-15
3ο σετ: 8-3, 16-11, 21-12, 25-16
*Οι πόντοι της Κηφισιάς προήλθαν από 9 άσσους, 36 επιθέσεις, 10 μπλοκ και 20 λάθη αντιπάλων και του Ο.Φ.Η. προήλθαν από 3 άσσους, 29 επιθέσεις, 5 μπλοκ και 16 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-0 (25-22, 25-15, 25-16) σε 73'.
Α.Ο.Π. ΚΗΦΙΣΙΑΣ (Κώστας Χριστοφιδέλης): Οκοσάνοβιτς 18 (11/21 επ., 4 άσσοι, 3 μπλοκ), Στιβαχτής 1 (1/1 επ.), Ρικάρντο 9 (7/15 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 38% υπ. - 8% άριστες), Σπηλιώτης 6 (1/4 επ., 1 άσσος, 4 μπλοκ), Μορέιρα 6 (5/10 επ., 1 μπλοκ), Τσάβερς 13 (10/16 επ., 3 άσσοι, 57% υπ. - 14% άριστες) / Κοντοστάθης (λ, 82% υπ. - 32% άριστες), Ρουσόπουλος 1 (1 μπλοκ), Παπαδόπουλος, Τσικάτος 1 (1/1 επ.).
Ο.Φ.Η. (Κώστας Δεληκώστας): Σικούκου 16 (14/30 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ), Αντάμι 1 (1 άσσος), Βαϊόπουλος 5 (4/7 επ., 1 μπλοκ), Ντεμίρτσι 8 (7/21 επ., 1 άσσος, 50% υπ. - 5% άριστες), Γκόνας 3 (2/5 επ., 1 μπλοκ), Αμπράο 4 (2/8 επ., 2 μπλοκ, 50% υπ., 12% άριστες) / Τσαδήμας (λ, 55% υπ. - 23% άριστες), Μπαρντακτζιάν, Αραμπόπουλος, Καφαντάρης.
Ο προπονητής του Ο.Φ.Η. Κώστας Δεληκώστας δήλωσε: «Σίγουρα θέλαμε να κάνουμε κάτι καλό και στο Κύπελλο μετά την εκτός έδρας νίκη μας απέναντι στον Αριστοτέλη. Δυστυχώς δεν είχαμε στη διάθεση μας τον Γιώργο Τζιουμάκα, ο οποίος κατά τη διάρκεια της προθέρμανσης αισθάνθηκε μία ενόχληση στη γάμπα. Δεν ήθελα να ρισκάρω τη συμμετοχή του. Έτσι ξαναέπαιξε ο Σικούκου ο οποίος βρίσκεται σε αναζήτηση νέας ομάδας. Στο Ζηρίνειο είναι δύσκολο να αντιμετωπίσουμε το σερβίς της Κηφισιάς, κάτι που φάνηκε και σήμερα. Δεν είμασταν καλοί στην υποδοχή, αλλά είχαμε μαχητικότητα ειδικά στο 1ο σετ. Η Κηφισιά ήταν καλύτερη. Εμάς μας ενδιαφέρει να προετοιμαστούμε όσο το δυνατόν καλύτερα για τα παιχνίδια του πρωταθλήματος».
Ο κεντρικός του Ο.Φ.Η. Βαγγέλης Βαϊόπουλος δήλωσε: «Συγχαρητήρια στην Κηφισιά για την πρόκρισή της στην προημιτελική φάση. Η Κηφισιά μας πίεσε με το σερβίς, ενώ στο Ζηρίνειο είναι ακόμα πιο ισχυρή. Από την πλευρά μας δεν μπορέσαμε να ανταπεξέλθουμε σε πολλούς τομείς του παιχνιδιού. Το έργο μας έγινε από την αρχή πιο δύσκολο καθώς δεν αγωνίστηκε ο Γιώργος Τζιουμάκας λόγω ενοχλήσεων. Εμείς κοιτάμε το πρωτάθλημα και στόχος μας είναι η παραμονή στην κορυφαία κατηγορία».
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι, που μεταδόθηκε απο το κανάλι της ΕΣΑΠ και δηλώσεις.
Δυο αθλήτριες του ΟΦΗ, κλήθηκαν στην Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών. Πρόκειται για την Μαρία Πατερνά και την Ιωάννα Χαμαλίδου.
Οι δυο αθλήτριες του ΟΦΗ, που αποτελούν επίλεκτα στελέχη της ομάδας του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Α' Εθνική γυναικών, θα συμμετάσχουν σε camp της Εθνικής Ομάδας Γυναικών το διάστημα από 14-20/02/23.
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ τις συγχαίρει και τους εύχεται καλές επιτυχίες με την γαλανόλευκη!