karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στην μάχη της Α2, ετοιμάζονται να πέσουν, τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ.

Με στόχο, όπως σταθερά κάνουν τα τελευταία χρόνια, να πρωταγωνιστήσουν στην κατηγορία.

Το πρωτάθλημα της Α2 διεξάγεται φέτος σε δυο ομίλους των 4 ομάδων, απο τους οποίους οι δυο πρώτοι απο κάθε όμιλο, συνεχίζουν στα πλει-οφ, ενώ οι δυο τελευταίοι στα πλέι-άουτ.

Ο ΟΦΗ είναι στον ίδιο όμιλο με Ηλυσιακό, Χανιά και Ιωνικό, που θεωρείται πολύ ισχυρός.

Το πρώτο παιχνίδι του ΟΦΗ είναι στις 11 Φεβρουαρίου, με τον Ηλυσιακό.

"Είμαστε σε ένα πολύ δύσκολο όμιλο, με αντιπάλους ομάδες που διεκδικούν την άνοδο στην Α1" τονίζει η αρχηγός του ΟΦΗ Μαίρη Παλληκαράκη και συνεχίζει "έχουμε και εμείς ένα δυνατό σύνολο και θα προσπαθήσουμε και φέτος να κάνουμε το καλύτερο που μπορούμε. Στόχος μας είναι να βρεθούμε στα πλέι-οφ" τονίζει.

Το Σαββατοκύριακο 4-5 Φεβρουαρίου, τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, θα βρεθούν στην Αθήνα, για φιλικά παιχνίδια προετοιμασίας.

Προπονητής της ομάδας, είναι, όπως και στους  Άνδρες, ο Κώστας Φιτσανάκης.

Παράλληλα, τα κορίτσια του ΟΦΗ, ευχαριστούν τον χορηγό τους, που είναι η SKUBA HELLAS, εταιρεία ανταλλακτικών οχημάτων.

ΤΟ ΡΟΣΤΕΡ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ 

-ΠΡΑΠΑ  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ - ΑΡΤΕΜΙΣ 1998
-ΚΑΛΛΕΡΓΗ ΕΙΡΗΝΗ 2006
-ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΣΟΦΙΑ 2003
-ΠΑΛΛΗΚΑΡΑΚΗ ΜΑΡΙΑ 1991
-ΜΑΝΟΥΣΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ 1993
-ΚΑΡΑΒΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 1996
-ΚΑΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ 1996
-ΚΟΚΚΙΝΑΚΗ ΗΛΙΑΝΑ 2000
-ΑΣΚΕΡΙΔΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ 2001
-ΓΡΗΓΟΡΙΑΔΗ ΕΛΕΝΗ 1992
-ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ ΧΡΙΣΤΙΝΑ 2004
-ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΤΕΦΑΝΙΑ  2001
-ΧΡΥΣΟΒΕΡΓΗ ΕΛΕΝΗ 2005
-ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ ΜΑΡΙΑ 2006
-ΚΩΣΤΟΓΛΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ 2007
-ΤΣΙΡΑΚΟΥ ΝΙΚΟΛΙΤΣΑ  1980
-ΕΥΘΥΜΙΟΥ ΣΤΥΛΙΑΝΗ 26/3/2001
-ΓΙΑΝΝΑΔΑΚΗ ΑΝΤΩΝΙΑ 2008
-ΣΑΒΒΑΚΗ ΜΑΡΙΑ 2009
-ΦΑΣΟΥΛΑ ΒΙΡΓΙΝΙΑ 2006
-ΣΑΒΒΑΚΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ 2006
-ΜΕΤΑΞΑ ΜΑΡΙΝΑ 2010
-ΠΙΤΑΡΟΚΟΙΛΗ  ΡΟΥΣΣΑ 2010
-ΡΟΒΥΘΑΚΗ ΕΥΤΥΧΙΑ 2012

"Ο Λουίς Φελίπε είναι τοπ εκτελεστής στο κουτί" ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας, σχολιάζοντας την μεταγραφή, του Βραζιλιάνου επιθετικού στον ΟΦΗ.

Και συμπλήρψσε λέγοντας ότι "ο Φελίπε έχει πολύ καλό τελείωμα, έχει πολύ καλή πρώτη πάσα, μπορεί να κρατήσει την μπάλα και φυσικά έχει εμπειρία παίζοντας σε υψηλό επίπεδο κάτι που είναι σημαντικό. Επίσης, δεν θέλαμε να πάρουμε παίκτη για 2-3 μήνες, να τον έχουμε μέχρι τον Μάιο".

Ο Νταμπράουσκας, αναφέρθηκε ακόμη στη δυσκολία που έχει ο ΟΦΗ στο γκολ. Οπως είπε "ξέρετε πόσο δυσκολευόμασταν στο σκοράρισμα, έχουμε δώσει 20 παιχνίδια κι έχουμε σκοράρει κάτω από 20 γκολ. Είναι πολύ κάτω από τα στάνταρ που πρέπει να έχει μία ομάδα σαν τον ΟΦΗ. Ψάχναμε για διαφορετικό στιλ επιθετικών. Τώρα έχουμε τους Γκρόνινγκ, Φελίπε και Ντίκο για να δώσουν λύσεις στην επίθεση, έχουμε και τους Τοράλ και Νέιρα που επίσης μπορούν να σκοράρουν".

Ο Λιθουανός τεχνικός, εξέφρασε την ικανοποίηση του, για τις μεταγραφλες που έγιναν, τον Ιανουάριο.

Οπως είπε “ναι, είμαι χαρούμενος από τις μεταγραφές. Δουλέψαμε πολύ, με στρατηγική. Πήραμε παίκτες στις θέσεις που χρειαζόμασταν και στο στιλ που θέλαμε. Πήραμε έμπειρους παίκτες, όπως ο Μπάκιτς και ο Φελίπε, πήραμε έναν νεαρό ποδοσφαιριστή, τον Γκρόνινγκ, πήραμε και έναν παίκτη σε πολύ καλή ηλικία, τον Μοσκέρα. Έφυγαν και κάποιοι, τους αντικαταστήσαμε. Τώρα θέλουμε λίγο χρόνο να δουλέψουμε όλοι μαζί. Αυτά τώρα είναι ευχάριστοι “πονοκέφαλοι”, έχουμε 23 ποδοσφαιριστές, τώρα έχουμε… ευχάριστα προβλήματα”.

Για το ενδεχόμενο να αλλάξει σχηματισμό και απο το 3-5-2, που του έχει πάει πολύ καλά μέχρι σήμερα, να επιστρέψει στο αγαπημένο του 4-5-1, ο Νταμπράουσκας, ανέφερε πως “με τις μεταγραφές υπάρχουν επιλογές, αν άρχιζε τώρα η χρονιά ίσως να παίζαμε με διαφορετικό σύστημα, αλλά τώρα βλέπουμε ποιο σύστημα δουλεύει, βλέπουμε ποιοι παίκτες είναι στην καλύτερη φόρμα. Στο μέλλον θα δούμε, σίγουρα τώρα είμαστε πιο ευέλικτοι. Βλέπετε ότι και τώρα ξεκινάμε με ένα σύστημα και τελειώνουμε με άλλο. Είναι σημαντικό για έναν προπονητή να έχει επιλογές”.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Πολύ σωστά έχουν πέσει τα φώτα στον ΟΦΗ, στην σπουδαία μεταγραφή-επιστροφή του Βραζιλιάνου φορ Λουίς Φελίπε, που ήταν το...κερασάκι στις μεταγραφικές επιλογές, που έκανε ο ΟΦΗ τον Ιανουάριο (Μοσκέρα, Μπάκιτς, Γκρόνιγκ, Χριστογεώργος).
Για μένα ωστοσο, η πιο σημαντική δουλειά, τον Ιανουάριο, έγινε απο τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ, Μηνά Λυσάνδρου.

Και ήταν η εκκαθάριση του επιβαρυμένου αγωνιστικά και οικονομικά, ρόστερ της ομάδας.

Για όσους δεν το έχουν καταλάβει, ο άνθρωπος που έχει σήμερα το γενικό κουμάντο στον ΟΦΗ, κατάφερε, να απαλλάξει την ομάδα, απο 6 συμβόλαια παικτών, κάτι που μόνο εύκολο δεν είναι, ειδικά στα μέσα της περιόδου.

Εκεί, που στο παρελθόν, η λέξη διαζύγιο έμοιαζε άγνωστη, για τον ΟΦΗ και πολλές φορές οι ποδοσφαιριστές, εκμεταλευόταν αυτήν την αδυναμία της ομάδας και "καθόταν" στα συμβόλαια τους χωρίς να παίζουν, τώρα, είχαμε, κάτι εντυπωσιακά διαφορετικό.

Με τις αποτελεσματικές ενέργειες του διευθύνοντα συμβούλου της ΠΑΕ, λαμβάνοντας προφανώς και ο ίδιος έγκαιρα, τη "μαύρη λίστα" απο τον Νταμπράουσκας, κατάφερε να απαλλάξει το σύλλογο, απο περιττά έξοδα και απο παίκτες, που είτε είχαν κάνει τον κύκλο τους και δεν είχαν να προσφέρουν κάτι άλλο, είτε δεν πρόσφεραν απολύτως τίποτα.

Οι Μπουζούκης, Στάικος, Ντουρμισάι, Γκερέρο, Στίβενς, Καμάου, άλλος λιγότερο, άλλος περισσότερο, δεν θα... λείψουν σε κανένα, στον ΟΦΗ.

Ο Λυσάνδρου -και του αξίζουν συγχαρητήρια- ξήλωσε το κακοραμμένο πουλόβερ και προσπάθησε να διορθώσει ολέθρια λάθη και αστοχίες, για τις οποίες, η ευθύνη έχει ήδη αποδοθεί απο τον κόσμο, σε εκείνους που έκαναν, τις επιλογές.

Η ομάδα -επιτέλους-γλύτωσε κάποια χρήματα και κάποια απο αυτά, επιχείρησε να τα επενδύσει σε παίκτες, όπως ο Φελίπε και οι υπόλοιποι, τους οποίους επέλεξε ο Νταμπράουσκας και θα τους κρίνουμε και αυτούς, στην πορεία.

Ακόμη, η ομάδα δείχνει να απέκτησε μια ισορροπία σε παίκτες και θέσεις, κάτι που δεν συνέβαινε στο παρελθόν, καθώς λόγω των συνεχόμενων αστοχιών στις επιλογές, ο σύλλογος δούλευε με υπέρογκο αριθμό παικτών, με αποτέλεσμα σε κάποιες θέσεις να υπάρχει αδικαιολόγηση υπεραριθμία παικτών και σε κάποιες άλλες θέσεις, οφθαλμοφανέστατη, γύμνια.

Η αποστολή του Λυσσάνδρου σε ότι αφορά την εκκαθάριση, δε τελείωσε, καθώς είναι αλήθεια, ότι υπάρχουν και 2-3 ακόμη, που πρέπει να να κουνήσουν μαντίλι.

Αλλά, μέσα σε μια μεταγραφική περίοδο, ειδικά μεσούσης της σεζόν, δεν μπορείς να τα κάνεις και όλα!

Ο CEO έκανε ήδη, αρκετά, πολύ περρισσότερα, απο ότι κανείς, θα περίμενε.

Προσωπικά, διακρίνω, μεταξύ άλλων, που θα αναφέρω, κάποια άλλη στιγμή, ένα πρωτοφανές νοικοκύρεμα της ομάδας και μια εκκαθάριση, που δεν έχει γίνει ποτέ στα χρονικά.

Και όλη αυτή η αποτελεσματική δουλειά, έχει, όπως ανέφερα και πριν, ονοματεπώνυμο.

Ο Λυσάνδρου πιστώνεται ακόμη, την πρόσληψη Νταμπράουσκας, τον τρόπο που διοίκηση-προπονητής-σκάουτερ κινήθηκαν στις μεταγραφές, (μακριά απο το αλαλούμ του παρελθόντος, ο προπονητής δίνει θέσεις και άλλοι του φέρνουν τους παίκτες), με αποκορύφωμα το σπουδαίο deal με τον Λουίς Φελίπε, αλλά και ένα σίγουρα καλύτερο άνοιγμα της ομάδας και του ίδιου προσωπικά, στην τοπική κοινωνία, αλλά και στην οικογένεια του ΟΦΗ συνολικά, κάτι που κατά γενική ομολογία, είχε λείψει, στη νέα εποχή.

Για όλα αυτά, όμως, θα αναφερθούμε, εκτενώς,  κάποια άλλη στιγμή.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi