Με μπροστάρη τον Γιώργο Τζιουμάκα, τη μεγαλύτερη ίσως μεταγραφή στην ιστορία του, το βόλεϊ, του ΟΦΗ, θα επιχειρήσει να κάνει το μεγάλο come bacκ, για την παραμονή του στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει, για 4η συνεχόμενη σεζόν.
Ο εν ενεργεία διαγώνιος της Εθνικής ομάδας, σε συνδυασμό με τις προσθήκες του Τούρκου Ντεμιρτσί (ακραίος) και του Λετονού Μπλούμπαρκς (κεντρικός), θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τον ΟΦΗ, στην παραμονή, μέσα απο τους αγώνες της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, αλλά και των πλέι-άουτ για τις θέσεις 7-10.
Ο Γιώργος Τζιουμάκας, χαρακτήρισε πρόκληση την αποστολή που έχει στον ΟΦΗ και δήλωσε πίστη για το στόχο.
Οπως λέει "ήρθα για να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και να σώσουμε την ομάδα. Είναι τιμή μου να είμαι σε αυτήν την ομάδα. Ο ΟΦΗ με προσέγγισε με μεγάλο πάθος και αυτό με έκανε να πω το ναι. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παίξω για τον ιστορικό ΟΦΗ και θα βρίσκομαι σε ένα από τα πιο ωραία νησιά της Ελλάδος.
Σε ότι με αφορά, ήρθα για να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και να σώσουμε την ομάδα. Οι στόχοι μου συμβαδίζουν με την ομάδα. Πρέπει να κάνουμε νίκες, όσες πιο πολλές γίνεται. Να δεθούμε σαν ομάδα, να παίξουμε καλό βόλει και οι νίκες και η σωτηρία θα έρθει".
O Γιώργος Τζιουμάκας, στο ντεμπούτο του με τον ΟΦΗ, οδήγησε την ομάδα, στην μεγάλη εκτός έδρας νίκη στην Σκύδρα.
Ο ίδιος με 25 πόντους αναδείχθηκε MVP της αγωνιστικής.
Για αυτή του τη διάκριση, ανέφερε ότι "αφιερώνω το βραβείο του MVP στους γονείς μου και ειδικότερα στη μητέρα μου, που πέρασε ένα δύσκολο διάστημα και τώρα είναι μια χαρά. Θέλω να είναι πάντα καλά. Ευχαριστώ πολύ για την επιλογή του MVP. Ο τίτλος ανήκει σε όλη την ομάδα. Η δουλειά ήταν ομαδική και όλοι παίξαμε για να έρθει το αποτέλεσμα.Πάνω απο όλα μετράει η νίκη. Ηταν για μας ένα πολύ σημαντικό ματς. Χαίρομαι για τη διάκριση, αλλά πάνω απο όλα χαίρομαι γιατί η ομάδα πήρε ένα σημαντικό παιχνίδι. Το βόλει είναι ομαδικό άθλημα και πάνω απο όλα μετράει να κερδίζει η ομάδα. Αν κερδίζει η ομάδα, είσαι χαρούμενος, αν δεν κερδίζει δεν έχει νόημα".
Ψυχάρες τα κορίτσια του ΟΦΗ, αν και βρέθηκαν πίσω με 4-7, στη λήξη του δευτέρου 8λεπτου, έκαναν εκπληκτικό come back και πήραν μια μεγάλη νίκη (10-9) στην πρεμιέρα της Α2 πόλο γυναικών, επί του Ηλυσιακού, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Το γεγονός ότι ο ΟΦΗ, ξεκίνησε το πρωτάθλημα με νίκη, απέναντι σε μια ομάδα που έχει στόχο την άνοδο στην Α1, δείχνει τις μεγάλες δυνατότητες που έχουν και φέτος, τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ.
Μεγάλη εμφάνιση απο την αρχηγό της ομάδας Μαίρη Παλληκαράκη, η οποία πέτυχε τρία γκολ και έδωσε το σύνθημα για την μεγάλη νίκη.
Τρομερή στιγμή στην εξέδρα του κολυμβητηρίου Ηρακλείου, με τα αγόρια της ανδρικής ομάδας πόλο του ΟΦΗ (νωρίτερα είχαν έρθει 11-11 με τη ΝΕ Πατρών), να κάνουν κερκίδα και να υποστηρίζουν με πανό και συνθήματα την προσπάθεια των κοριτσιών, ενδεικτικό του οικογενειακού κλίματος που επικρατεί στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ.
ΟΦΗ - ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 10 - 9.
Τα 8λεπτα: 3-4, 1-3, 2-0, 4-2.
Tα γκολ του ΟΦΗ, σημείωσαν οι Παλληκαράκη (3), Χρυσοβέργη και Ασκερίδου (2) και από 1 γκολ η Κοκκινάκη, η Μανουσάκη και Καραβού.
ΟΦΗ (Κώστας Φιτσανάκης): Πράππα (π), Κώστογλου Μ., Κώστογλου Ρ., Ασκερίδου, Παλληκαράκη, Μανουσάκη, Αποστόλου, Γρηγοριαδη, Κοκκινάκη, Κανάκη, Καραβου, Χρυσοβέργη, Καλέργη (τ), Φασουλά, Τσιράκου.
*Επόμενος αγώνας, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, την Κυριακή 19/2 στα Χανιά με το ΝΟΧ.