karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Με μπροστάρη τον Γιώργο Τζιουμάκα, τη μεγαλύτερη ίσως μεταγραφή στην ιστορία του, το βόλεϊ, του ΟΦΗ, θα επιχειρήσει να κάνει το μεγάλο come bacκ, για την παραμονή του στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει, για 4η συνεχόμενη σεζόν.

Ο εν ενεργεία διαγώνιος της Εθνικής ομάδας, σε συνδυασμό με τις προσθήκες του Τούρκου Ντεμιρτσί (ακραίος) και του Λετονού  Μπλούμπαρκς (κεντρικός), θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τον ΟΦΗ, στην παραμονή, μέσα απο τους αγώνες της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, αλλά και των πλέι-άουτ για τις θέσεις 7-10.

Ο Γιώργος Τζιουμάκας, χαρακτήρισε πρόκληση την αποστολή που έχει στον ΟΦΗ και δήλωσε πίστη για το στόχο.

Οπως λέει  "ήρθα για να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και να σώσουμε την ομάδα. Είναι τιμή μου να είμαι σε αυτήν την ομάδα. Ο ΟΦΗ με προσέγγισε με μεγάλο πάθος και αυτό με έκανε να πω το ναι. Είμαι πολύ χαρούμενος που θα παίξω για τον ιστορικό ΟΦΗ και θα βρίσκομαι σε ένα από τα πιο ωραία νησιά της Ελλάδος. 

Σε ότι με αφορά, ήρθα για να παλέψω με όλες μου τις δυνάμεις και να σώσουμε την ομάδα. Οι στόχοι μου συμβαδίζουν με την ομάδα. Πρέπει να κάνουμε νίκες, όσες πιο πολλές γίνεται. Να δεθούμε σαν ομάδα, να παίξουμε καλό βόλει και οι νίκες και η σωτηρία θα έρθει".

O Γιώργος Τζιουμάκας, στο ντεμπούτο του με τον ΟΦΗ, οδήγησε την ομάδα, στην μεγάλη εκτός έδρας νίκη στην Σκύδρα.

Ο  ίδιος με 25 πόντους αναδείχθηκε MVP της αγωνιστικής.

Για αυτή του τη διάκριση, ανέφερε ότι  "αφιερώνω το βραβείο του MVP στους γονείς μου και ειδικότερα στη μητέρα μου, που πέρασε ένα δύσκολο διάστημα και τώρα είναι μια χαρά. Θέλω να είναι πάντα καλά. Ευχαριστώ πολύ για την επιλογή του MVP. Ο τίτλος ανήκει σε όλη την ομάδα. Η δουλειά ήταν ομαδική και όλοι παίξαμε για να έρθει το αποτέλεσμα.Πάνω απο όλα μετράει η νίκη. Ηταν για μας ένα πολύ σημαντικό ματς. Χαίρομαι για τη διάκριση, αλλά πάνω απο όλα χαίρομαι γιατί η ομάδα πήρε ένα σημαντικό παιχνίδι. Το βόλει είναι ομαδικό άθλημα και πάνω απο όλα μετράει να κερδίζει η ομάδα. Αν κερδίζει η ομάδα, είσαι χαρούμενος, αν δεν κερδίζει δεν έχει νόημα".

Ψυχάρες τα κορίτσια του ΟΦΗ, αν και βρέθηκαν πίσω με 4-7, στη λήξη του δευτέρου 8λεπτου, έκαναν εκπληκτικό come back και πήραν μια μεγάλη νίκη (10-9) στην πρεμιέρα της Α2 πόλο γυναικών, επί του Ηλυσιακού, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.

Το γεγονός ότι ο ΟΦΗ, ξεκίνησε το πρωτάθλημα με νίκη, απέναντι σε μια ομάδα που έχει στόχο την άνοδο στην Α1, δείχνει τις μεγάλες δυνατότητες που έχουν και φέτος, τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ.

Μεγάλη εμφάνιση απο την αρχηγό της ομάδας Μαίρη Παλληκαράκη, η οποία πέτυχε τρία γκολ και έδωσε το σύνθημα για την μεγάλη νίκη.

Τρομερή στιγμή στην εξέδρα του κολυμβητηρίου Ηρακλείου, με τα αγόρια της ανδρικής ομάδας πόλο του ΟΦΗ (νωρίτερα είχαν έρθει 11-11 με τη ΝΕ Πατρών), να κάνουν κερκίδα και να υποστηρίζουν με πανό και συνθήματα την προσπάθεια των κοριτσιών, ενδεικτικό του οικογενειακού κλίματος που επικρατεί στην υδατοσφαίριση του ΟΦΗ.

ΟΦΗ - ΗΛΥΣΙΑΚΟΣ 10 - 9.
Τα 8λεπτα: 3-4, 1-3, 2-0, 4-2.
Tα γκολ του ΟΦΗ, σημείωσαν οι Παλληκαράκη (3), Χρυσοβέργη και Ασκερίδου (2) και από 1 γκολ η Κοκκινάκη, η Μανουσάκη και Καραβού.
ΟΦΗ (Κώστας Φιτσανάκης): Πράππα (π), Κώστογλου Μ., Κώστογλου Ρ., Ασκερίδου, Παλληκαράκη, Μανουσάκη, Αποστόλου, Γρηγοριαδη, Κοκκινάκη, Κανάκη, Καραβου, Χρυσοβέργη, Καλέργη (τ), Φασουλά, Τσιράκου.
*Επόμενος αγώνας, για τα κορίτσια του ΟΦΗ, την Κυριακή 19/2 στα Χανιά με το ΝΟΧ.

Μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι με χιτσκοκικό φινάλε, στο οποίο και οι δυο ομάδες είχαν ευκαιρία να πάρουν τη νίκη, ΟΦΗ και ΝΕ Πατρών, αναδείχθηκαν ισόπαλοι με σκορ 11-11, στο παιχνίδι με το οποίο έπεσε η αυλαία του πρώτου γύρου, στο πρωτάθλημα της Α2 πόλο.
Οι ομάδες βάδισαν χέρι-χέρι στο σκόρ σχεδόν σε όλο το παιχνίδι, στο τελευταίο είχαν και οι δυο την ευκαιρία, για το νικητήριο γκολ, αλλά τελικά καμία δεν τα κατάφερε και το παιχνίδι έληξε ισόπαλο (11-11).
 ΟΦΗ - ΝΕΠ : 11 - 11.
Τα 8λεπτα: 3-1, 2-3, 3-3, 3-4.
Τα γκολ του ΟΦΗ, πέτυχαν οι: Κλίμος και Παντερής απο 3 γκολ, ο Παπανικολάου με 2 γκολ και από 1 γκολ οι Τσαγκαράκης, Λουλακάκης και Ζουράρης.
ΟΦΗ (Κώστας Φιτσανάκης).: Τσαβολάκης (τ), Παπανικολάου, Κλήμος, Παντερής, Κόστογλου, Τσαγκαράκης, Λεονταράκης, Λουλακάκης, Ζουράρης, Παπαδάκης, Καπής, Αρώνης (τ), Ζαχαράκης.
*Επόμενος αγώνας για την υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, το Σάββατο 18/2 στην Χίο με το ΠΕΚΕΒ.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi