karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Λουίς Φελίπε θα ενισχύσει τον ΟΦΗ, στο παιχνίδι με τον ΠΑΣ Γιάννινα, που θα γίνει το Σάββατο (4/2, 5μμ) στο Γεντί Κουλέ.

Μάλιστα, δεν αποκλείεται να πάρει και φανέλα βασικού στην επίθεση του ΟΦΗ, με παρτενέρ τον Ντίκο.

Το μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, είναι στους εκλεκτούς του Νταμπράουσκας, όπως είναι τα 4, απο τα πέντε μεταγραφικά αποκτήματα του ΟΦΗ, τον Γενάρη (Μπάκιτς, Μοσκέρα, Φελίπε, Γκρόνινγκ).

Εκτός έμεινε μόνο ο 23χρονος τερματοφύλακας Χριστογεώργος, καθώς ο Νταμπράουσκας, πήρε στην αποστολή τον έμπειρο Δημήτρη Σωτηρίου.

Ολα δείχνουν ότι ο τεχνικός του ΟΦΗ, θα χρησιμοποιήσει και πάλι σχήμα 3-5-2.

Επιστρέφει στην ενδεκάδα ο Μεγιάδο, που εξέτισε την ποινή του.

Εκτός αποστολής έμεινε ο Πορτογάλος Τζού, ο οποίος δεν πήγε καλά στο Καραισκάκης, όπου ξεκίνησε βασικός.

Eκτός είναι ο τιμωρημένος Νέιρα.

Μια πιθανή ενδεκάδα είναι αυτή με τους: Mανδά, Λάρσον, Θοράρινσον, Διαμαντή, Βούρο, Πασαλίδη, Μεγιάδο, Ντιουσέ, Τοράλ, Φελίπε, Ντίκο.

Η 20αδα του ΟΦΗ για το παιχνίδι με τον ΠΑΣ: Σωτηρίου, Μανδάς, Λάρσον, Πασαλίδης, Βούρος, Διαμαντής, Γιαννούλης, Τοράρινσον, Μπαλογιάννης, Ντιουσέ, Τοράλ, Περέα, Μεγιάδο, Μπάκιτς, Γκρόνινγκ, Φελίπε, Ντίκο, Τσιλιανίδης, Μοσκέρα, Μπιφουμά.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

"Αφιερώνω το βραβείο του MVP στους γονείς μου και ειδικότερα στη μητέρα μου, που πέρασε ένα δύσκολο διάστημα και τώρα είναι μια χαρά. Θέλω να είναι πάντα καλά" ανέφερε συγκινημένος ο διεθνής διαγώνιος του ΟΦΗ Γιώργος Τζιουμάκας, που αναδείχθηκε πολυτιμότερος παίκτης της 12ης αγωνιστικής στην Volley League, καθώς πέτυχε 25 πόντους, στην μεγάλη εκτός έδρας νίκη του ΟΦΗ, στην Σκύδρα, που τον κράτησε ζωντανό στην μάχη της σωτηρίας.

To μεγάλο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, χειροκροτήθηκε θερμά απο τους συμπαίκτες του, στην ανακοίνωση της διάκρισης, που έγινε απο τον προπονητή του ΟΦΗ, Κώστα Δεληκώστα, λίγο πριν την έναρξη της προπόνησης.

Οπως είπε ο Γιώργος Τζιουμάκας "ευχαριστώ πολύ για την επιλογή του MVP. Ο τίτλος ανήκει σε όλη την ομάδα. Η δουλειά ήταν ομαδική και όλοι παίξαμε για να έρθει το αποτέλεσμα.βΠάνω απο όλα μετράει η νίκη. Ηταν για μας ένα πολύ σημαντικό ματς. Χαίρομαι για τη διάκριση, αλλά πάνω απο όλα χαίρομαι γιατί η ομάδα πήρε ένα σημαντικό παιχνίδι. Το βόλει είναι ομαδικό άθλημα και πάνω απο όλα μετράει να κερδίζει η ομάδα. Αν κερδίζει η ομάδα, είσαι χαρούμενος, αν δεν κερδίζει δεν έχει νόημα".

O Kώστας Δεληκώστας, με την σειρά του, έπλεξε με δηλώσεις του, το εγκώμιο του παίκτη του ΟΦΗ, τον οποίο και χαρακτήρισε την μεγαλύτερη μεταγραφή, που έχει κάνει ο σύλλογος στην ιστορία του.

Οπως είπε "ο Γιώργος Τζιουμάκας είναι για μένα η καλύτερη μεταγραφή στην ιστορία του ΟΦΗ. Δεν είναι μόνο το παιχτικό κομμάτι στο παιχνίδι με τη Σκύδρα, που έδωσε πνοή. Ανέβασε όλη την ομάδα, έδωσε αυτοπεποίθηση και στους υπόλοιους παίκτες. Είναι πολύ ευχάριστο και πολύ τιμητικό για μας, που βγήκε MVP. Μακάρι να βγάλουμε και άλλο παίκτη".

O ΟΦΗ για την 13η αγωνιστική, αγωνίζεται με τον ΠΑΟΚ, στην Πυλαία. Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ "ξέρουμε ότι ο ΠΑΟΚ μέσα στο παλατάκι είναι πολύ δυνατός. Είναι απο τις καλύτερες ομάδες της Ελλάδας.Εμείς θα κάνουμε την προσοπάθεια μας. Θα ενισχυθούμε και με το νέο μας κεντρικό, τον Μπλούμπεργκς, Θέλαμε ένα κεντρικό δίπλα στην πάσα. Εχει καλό σέρβις και είναι καλός στην επίθεση. Κάνουμε μια νέα αρχή και χρειαζόμαστε νίκες για να σωθούμε".

Ο Γιώργος Τζιουμάκας, με την σειρά του, ανέφερε για το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, ότι "ο ΠΑΟΚ είναι ομάδα που πάει για πρωτάθλημα. Εχει άλλους στόχους απο εμάς. Πάμε να βρούμε ρυθμό και να πάρουμε ότι καλύτερο μπορούμε".

Η αποστολή του ΟΦΗ, θα αναχωρήσει το Σάββατο το πρωί αεροπορικώς για τη Θεσσαλονίκη και θα κάνει δυο προπονήσεις στην Πυλαία, το Σάββατο και την Κυριακή το πρωί. Θα επιστρέψει την Κυριακή το βράδυ.

Δείτε παρακάτω το VIDEO

Η οικογένεια του ΟΦΗ (Ερασιτέχνης και ΠΑΕ) αγκάλιασε το Safe in Sports, το πρωτοποριακό εκπαιδευτικό πρόγραμμα με σεμινάρια Πιστοποίησης για «Διάσωση και Πρώτες Βοήθειες στον Αθλητισμό» του Υφυπουργείου Αθλητισμού.

Προπονητές, γυμναστές, φυσικοθεραπευτές των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και της ΠΑΕ ΟΦΗ, είχαν την ευκαιρία, να λάβουν την πιστοποίηση, ΚΑΡΠΑ και ΑΕΑ (Χρήση Αυτομάτων Εξωτερικών Απινιδωτών), στο σεμινάριο που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Το Safe in Sports αποτελεί μια έμπνευση ενός ανθρώπου της οικογένειας του ΟΦΗ, του επί σειρά ετών γιατρού της ΠΑΕ ΟΦΗ Γιώργου Στεφανουδάκη.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τι δήλωσαν στο επίσημο κανάλι του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο εμπνευστής του Safe in Sports Γιώργος Στεφανουδάκης, η υπεύθυνη συντονισμού του Safe in Sports Μαρίνα Αθανασίου, ο γιατρός της ΠΑΕ ΟΦΗ Γιώργος Κουβίδης, ο Νίκος Γιαλυτάκης πρόεδρος στο Περιφερειακό Τμήμα Ηρακλείου του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού, ο πρόεδρος του ΟΑΚΑ Νεκτάριος Βιδάκης, ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης και ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ Ηλίας Πουρσανίδης.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi