karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Το πρωτάθλημα Κρήτης, πανηγυρίζουν οι Νεάνιδες του ΟΦΗ στο βόλει.

Μετά τη νίκη με 3-1 στον πρώτο τελικό με τον Κύδωνα, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, κέρδισαν και τον δεύτερο τελικό, στα Χανιά, με το ίδιο σκορ (3-1) και κατέκτησαν την κούπα.

Ετσι τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, θα εκπροσωπήσουν το Κρητικό βόλει στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, στην κατηγορία των Νεανίδων.

Να σημειωθεί ότι οι Νεάνδες του ΟΦΗ, κατέκτησαν αήττητες το πρωτάθλημα Κρήτης!

Τα κορίτσια του ΟΦΗ αν και βρέθηκαν να χάνουν με 1-0 σετ, απο την αξιόλογη ομάδα του Κύδωνα, που ήταν και αυτή αήττητη, πριν τους τελικούς με τον ΟΦΗ, έκαναν την ανατροπή, πήραν τα υπόλοιπα τρία σετ (με τα δυο σετ, ήταν ήδη πρωταθλήτριες, σε συναδιασμό με το 3-1 του πρωτου αγώνα στο ΒΑΚ) και κατέκτησαν τον τίτλο με δυο νίκες στους τελικούς (με 3-1 και στα δυο παιχνίδια).

Με την ολοκλήρωση του δεύτερου τελικού, τα κορίτσια του ΟΦΗ, όπως είναι λογικό, πανηγύρισαν έντονα την μεγάλη τους επιτυχία, ενώ έγινε και η απονομή, σηκώνοντας την κούπα, στα Χανιά.

Τα σετ: 25-22, 18-25, 19-25, 17-25.

ΟΦΗ (Προύφας): Φετφατζή, Ζλατιλίδου, Πιτσούλη, Βυνιχάκη, Λούπη, Φανιουδάκη Ν, Πρινιωτάκη, Καλουτσάκη, Φανιουδάκη Ε, Προύφα, Τζώρτα, Πιτσικάκη, Νικολάου, Ματαλλιωτάκη.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Εκαναν το πρώτο βήμα για τον τίτλο οι Νεάνιδες του ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ έκανε εντυπωσιακό πέρασμα απο την Λαμία (1-4), πρόσθεσε τρείς ακόμη πολύτιμους βαθμούς στην συλλλογή του και τώρα ετοιμάζεται για ένα μεγάλο παιχνίδι με τον Αρη, τον οποίο αν κερδίσει μειώνει τη διαφορά απο την 6η θέση, στους 5 βαθμούς.

Ταυτόχρονο ο ΟΦΗ είναι πλέον στο +10, απο τον πρότελευταίο Λεβαδειακό και άφησε οριστικά πίσω του, τους φόβους για κίνδυνο υποβιβασμού, οι οποίοι πριν απο τρείς μήνες, ήταν έντονη, με την ομάδα κάποια στιγμή να βρ΄σικεται στην τελευταία θέση!

Η ομάδα του ΟΦΗ, δείχνει πλέον πολύ δυνατή, αλλά ο "καπετάνιος"  Βάλντας Νταμπράουσκας, κρατά χαμηλούς τόνους.

Ο Λιθουανός τεχνικός, που άλλαξε την εικόνα της ομάδας και την έχει μεταμορφώσει προς το καλύτερο, κρατάει χαμηλά τη μπάλα.

Οπως λέει " θέλω να συγχαρώ την ομάδα μου και τους φιλάθλους που περίμεναν μια τέτοια νίκη μετά από τα δύο προηγούμενα παιχνίδια. Το παιχνίδι απείχε από το τέλειο, η Λαμία είχε πολύ καλό πλάνο και μας δυσκόλεψε αρκετά στο πρώτο ημίχρονο. Απέχω ακόμα από το να είμαι πολύ χαρούμενος από το πως παίξαμε γιατί χάσαμε αρκετές μπάλες, κάναμε πολλά λάθη ιδιαίτερα στο πρώτο ημίχρονο και δεν ήμασταν αυτό που θα ήθελα. Όμως δεν μπορώ να μην είμαι ευχαριστημένος με τα τέσσερα γκολ που πετύχαμε γιατί στα προηγούμενα παιχνίδια δημιουργήσαμε ευκαιρίες όμως δεν ήμασταν αποτελεσματικοί", σχολίασε ο τεχνικός του ΟΦΗ.

Με την σειρά του ο Γιον Τοράλ που σκόραρε το πρώτο γκολ του ΟΦΗ, ανέφερε πως «ήταν ένα παιχνίδι που δεν ήταν εύκολο. Δουλέψαμε πολύ γι αυτό το ματς για να φτάσουμε σε αυτή τη νίκη. Κοιτάζουμε παιχνίδι με παιχνίδι, να ξεκουραστούμε τώρα και μετά να μπούμε στις προπονήσεις για τον επόμενο αγώνα αυτόν με τον Άρη. Κοιτάζουμε κάθε ματς ξεχωριστά».

Στο δεύτερο ημίχρονο και ειδικά στην αρχή, η Λαμία ήταν καλύτερη ομάδα και όταν ήρθε το τρίτο γκολ εκεί ήμασταν μόνο εμείς μέσα στο γήπεδο και δεν υπήρχε κάτι άλλο να σχολιάσουμε».

Ο Χουάν Νέιρα, σχολίασε με την σειρά του πως «μπήκαμε πιέζοντας από την αρχή. Σκοράραμε νωρίς, η Λαμία έψαξε τις δικές της ευκαιρίες και το δεύτερο γκολ που πετύχαμε έπαιξε μεγάλο ρόλο για τη συνέχεια του αγώνα. Η ανασταλτική λειτουργία είναι σε πολύ καλό παιχνίδι και ελπίζω να συνεχίσουμε έτσι και να πάρουμε αποτελέσματα και στους επόμενους αγώνες».

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Το πάρτι του ΟΦΗ στη Λαμία (VIDEO)



 

 

Την ήττα γνώρισαν τα κορίτσια της υδατοσφαίρισης του ΟΦΗ, στα Χανιά, απο το ΝΟΧ (6-4), για την Α2 πόλο γυναικών.

Τα κορίτσια του ΟΦΗ, δεν κατάφεραν να διπλασιάσουν τις επιτυχίες τους, μετά τη μεγάλη νίκη επί του Ηλυσιακού, στην πρεμιέρα.

Δεν ξεκίνησαν καλά το παιχνίδι και οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν με 5-1 και μετά διαχειρίστηκαν σωστά το παιχνίδι, φτάνοντας στη νίκη.

ΝΟ Χανίων - ΟΦΗ: 6-4 (Τα οκτάλεπτα: 3-1, 2-0, 1-1, 0-2)
ΟΦΗ (Φιτσανάκης): Πράππα, Κώστογλου Μ, Κώστογλου Ρ, Ασκερίδου (1), Παλληκαράκη (1), Μανουσακη, Αποστόλου, Γρηγοριαδη, Κοκκινάκη, Σαββάκη, Καραβου, Χρυσοβέργη (2), Καλέργη , Φασουλά, Τσιράκου.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi