Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οσο μακάβριο και αν ακούγεται, δεν είμαστε τίποτα.
Σήμερα είμαστε, αύριο, δεν είμαστε. Εχουμε φύγει.
Η τραγωδία του 40χρονου επιχειρηματία αθλητικών ειδών Σταμάτη Περβολαράκη, ήταν μια ακόμη επιβεβαίωση, όπως πολλές, που συμβαίνουν καθημερινά.
Ο νέος αυτός άνθρωπος, γεμάτος ζωή, την μια στιγμή έκανε όνειρα με την οικογένεια του και τα παιδιά του και την άλλη κρατούσε το αλισοπρίονο που του πήρε τη ζωή, την ώρα που έκανε αγροτικές εργασίες στο σπίτι του, στην Ελιά.
Δεν υπάρχουν λόγια, για να περιγράψεις, αυτές τις τραγωδίες.
Απλά συμβαίνουν. Είναι η κακιά ώρα, είναι η κακιά στιγμή.
Ο Σταμάτης, ήταν φίλος. Οπως και όλη η οικογένεια του.
Ενα παιδί με πάθος για τη ζωή, δυναμικός, με αρχές που πήρε απο τον πατέρα του, ιστορικό και πρωτοπόρο για την περιοχή μας επιχειρηματία αθλητικών ειδών Στέλιο Περβολαράκη.
Ο Σταμάτης ήταν μέσα σε όλα. Μέσα στις επιχειρήσεις, με τα αθλητικά είδη, μέσα στην αγορά.
Είχε ωραίες σκέψεις και φρέσκιες ιδέες. Που έμειναν όμως, στην μέση.
Είχε μια όμορφη οικογένεια, με δυο παιδάκια, που τα αφήνει πίσω.
Τι να πείς στους ανθρώπους αυτούς, για το κακό που τους βρήκε.
Με ποια λόγια να τους παρηγορήσεις. Δεν υπάρχουν.
Ο Σταμάτης Περβολαράκης, ήταν πολύ αγαπητός στην κοινωνία του Ηρακλείου.
Η είδηση του σοβαρού τραυματισμού του, υπήρξε σοκαριστική, για όλους μας, πριν καν επέλθει το μοιραίο.
Πολύς κόσμος, έσπευσε να ανταποκριθεί στην έκκληση για αίμα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης πήραν φωτιά.
Πιστέψαμε, ότι ίσως υπήρχαν κάπόιες ελπίδες. Δεν υπήρχαν όμως.
Οι γιατροί έδωσαν μεγάλη μάχη, αλλά ο Σταμάτης, είχε ήδη ξεκινήσει, την πορεία του για το μεγάλο ταξίδι.
Καλό Παράδεισο, φίλε μου!
Κουράγιο στην οικογένεια σου, στον πατέρα του, τον κυρ-Στέλιο, που ήσουν το καμάρι του.
Στη μητέρα σου, στην αδερφή σου, την Φένια, στην σύζυγο σου, στα παιδάκια σου.
Μακάρι, να βρούν την δύναμη και το κουράγιο, να συνεχίσουν.
Στο πένθος βυθίστηκε, η οικογένεια του επιχειρηματία Αθλητικών Ειδών Στέλιου Περβολαράκη, για τον χαμό του υιού του, Σταμάτη.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια.
Η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στον επιχειρηματία αθλητικών ειδών Στέλιο Περβολαράκη, για τον οδυνηρό και άδικο χαμό του υιού του, Σταμάτη.
Τα λόγια είναι πραγματικά φτωχά, σε μια τέτοια τραγωδία.
Κουράγιο και δύναμη, στην οικογένεια Περβολαράκη, για την μεγάλη τους απώλεια.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σκληρό, αλλά αληθινό.
Και σας το μεταφέρω, έτσι ακριβώς όπως μου ήρθε στο μυαλό, βλέποντας το παιχνίδι του ΟΦΗ στην Λαμία (1-40.
Ομάδα μπ@#$λο, την έκανε μοντέλο!
Η ομάδα πετούσε στο γήπεδο, οι Μπάκιτς και Τοράλ έκαναν θαυμάσια "τριγωνάκια" και τα γκολ έμπαιναν το ένα μετά το άλλο, στο θρίαμβο του ΟΦΗ!
Ο σημερινός ΟΦΗ, είναι η απόλυτη μεταμόρφωση μιας ομάδας καρικατούρας, η οποία πριν απο τρείς μήνες είχε βρεθεί κάποια στιγμή στην τελευταία θέση της κατάταξης και τα συννεφα υποβιβασμού, είχαν πυκνώσει πάνω απο το Γεντί Κουλέ.
Ο Νταμπράουσκας ήρθε και έφερε μαζί του και το...μαγικό του ραβδί.
Η σημερινή εικόνα του ΟΦΗ, τον δικαιώνει.
Ο ΟΦΗ κερδίζει πόντους, παίζει καλή μπάλα, αλλά πάνω απο όλα κέρδισε ξανά τον χαμένο του σεβασμό, απο φίλους και αντιπάλους.
Ενώ έχει αποκαταστήσει και την σχέση του με τον κόσμο, ο οποίος βλέπει την προσπάθεια και τη βελτίωση της ομάδας, στο τελευταίο διάστημα και το αναγνωρίζει.
Δίπλα μου χθες, σε ένα στέκι, που έβλεπα το ματς, φίλαθλοι του ΟΦΗ, αποθέωναν το καλοκουρδισμένο σύνολο, που έκανε....πλάκα απέναντι στην ταλαιπωρημένη Λαμία.
Παιχταράδες τους ανέβαζαν, παιχταράδες τους κατέβαζαν και ο ενθουσιασμός ήταν στα ύψη!
Μπορεί οι ίδιοι φίλαθλοι, πριν απο 3-4 μήνες, όταν ο ΟΦΗ βολόδερνε στα γήπεδα και ήταν η χαρά του κάθε πικραμένου, να αποδοκίμαζαν.
Σήμερα, χειροκροτούν, γιατί βλέπουν μια ομάδα που ξέρει τι θέλει και πως να το παίρνει μέσα στο γήπεδο.
Στη Λαμία ο ΟΦΗ, εκτός απο την εμφατική νίκη, κέρδισε και τον Μάρκο Μπάκιτς.
Ο 29χρονος Μαυροβούνιος μέσος, μιλάει της μπάλας και ο τρόπος που την βάζει μπροστά του, για να δώσει την ασίστ στον Τοράλ,στο πρώτο γκολ του ΟΦΗ, είναι πραγματική "ζωγραφιά".
Και στο δεύτερο γκολ όμως, που βάζει ο ίδιος, πηγαίνει με αυτοπεποίθηση στην μπάλα, μετά την ασίστ του εξαιρετικού Λάρσον, για το 0-2 και καθαρίζει το ματς.
Ο Ντιουσέ, με το πολύ δυνατό αριστερό του σουτ, έκανε το 0-3 και έδειξε γιατί πρέπει (και το κάνει συχνα) να δοκιμάζει το πόδι του.
Ενώ στο 0-4, παίζει να πανηγύρισε περισσότερο, όλο το κοινό του ΟΦΗ, για το πρώτο γκολ του Λουίς Φελίπε.
Ο Βραζιλιάνος είχε νωρίτερα δοκάρι, ενώ στο προηγούμενο ματς, του είχε ακυρωθεί με VAR το γκολ με τον ΠΑΣ Γιάννινα, που κράτησε τον ΟΦΗ στο μηδέν.
Τότε ο διαιτητής Τζήλος στο VAR, έκρινε ότι το γκολ ήταν αντικανονικό, τώρα ο Φωτιάς (που έχει κάψει τον ΟΦΗ στο παρελθόν), το μέτρησε.
Τα γκολ με μια επαφή του Βραζιλιάνου φορ, μετά την ωραία ασιστ του Τοράρινσον, είναι ποίημα.
Στο λίγο χρόνο, που έχει παίξει στα δυο τελευταία ματς, έχει δυο γκολ (άσχετα αν το ένα ακυρώθηκε) και ένα δοκάρι.
Ισως στο μεγάλο ντέρμπι που έρχεται με τον Αρη, στο Γεντί Κουλέ, έχει έρθει και η ώρα να ξεκινήσει βασικός.