Παιχνίδι της χρονιάς χαρακτήρισε για τον ΟΦΗ, ο Κώστας Δεληκώστας την αναμέτρηση που έρχεται με τον Πήγασο Πολίχνης, την Κυριακή 12/3, στις 5μμ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδνινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, για την τελευταία αγωνιστική της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, πριν η ομάδα μπεί στην μάχη των πλέι άουτ.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, ανέφερε μετά την ήττα απο τον Ολυμπιακό με 3-0 σετ στο Ρέντη, ότι «το ματς κρίθηκε στους άσσους και στο σερβίς του Ολυμπιακού. Δεν έχουμε την τεχνική για να ανταπεξέλθουμε σε αυτά τα σερβίς του Ολυμπιακού. Εκεί έκανε τη διαφορά. Πάνω στο φιλέ δεν πήγαμε και άσχημα. Για μας ο αγώνας που έρχεται με τον Πήγασο είναι το ματς της χρονιάς. Δεν βλέπουμε τι κάνουν οι άλλες ομάδες. Εμάς ο στόχος μας είναι να το κάθε ματς στη σειρά του. Συλλυπητήρια στις οικογένειες για τα παιδιά που έχασαν στο δυστύχημα στα Τέμπη. Κάναμε πολλά λάθη σαν γενιά. Αυτός ο ωχαδελφισμός πρέπει να σταματήσει. Κανείς μόνος του δε μπορεί να αλλάξει τον κόσμο. Μόνο όλοι μαζί και σαν ομάδα μπορούμε να κάνουμε πολλά. Το ίδιο και στο βόλεϊ. Μία ομάδα μπορεί να αλλάξει το άθλημα και κυρίως εάν υπάρξει ομάδα που θα δουλέψει στους Έλληνες αθλητές. Για αυτό έχουμε και το φαινόμενο των πέντε ξένων. Χρειάζεται ομάδα από τον ιδιωτικό τομέα».
Ο κεντρικός του ΟΦΗ Βαγγέλης Βαϊόπουλος ανέφερε ότι «έχουμε επηρεαστεί όλοι από αυτό που έγινε στα Τέμπη. Τα βαθύτατα συλλυπητήρια στις οικογένειες. Κουράγιο. Όλοι μας το νιώθουμε μέσα μας καθημερινά αυτό που έχει γίνει. Είναι πολύ δύσκολο ψυχολογικά να φύγεις από αυτό. Δεν θα μείνω πολύ στον αγώνα με τον Ολυμπιακό. Έχει την καλύτερη ομάδα του πρωταθλήματος αυτή τη στιγμή. Παίζει στους ευρωπαϊκούς τελικούς και ελπίζω να τα καταφέρει. Για μας ο αγώνας που έρχεται με τον Πήγασο Πολίχνης είναι ένας τελικός. Θα τα δώσουμε όλα για να πάρουμε ένα πολύτιμο τρίποντο. Νομίζω πως μετά τη νίκη επί του Άθλου Ορεστιάδας ο κόσμος θα είναι κοντά μας για να μας στηρίξει. Για μας ο αγώνας με τον Πήγασο την Κυριακή είναι τελικός χωρίς αύριο».
Δείτε παρακάτω σε video τις δηλώσεις
Μια αγωνιστική πριν το φινάλε της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, ο ΟΦΗ παραμένει στην προτελευταία θέση και περιμένει τα πλέι-άουτ για να διεκδικήσει την σωτηρία του.
Ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με το οποίο ολοκληρώθηκε η 17η αγωνιστική, ηττήθηκε απο τον ανώτερο Ολυμπιακό στο κλειστό του Ρέντη με 3-0 και πλέον στρέφει την προσοχή του, στο παιχνίδι -τελικός με τον Πήγασο Πολίχνης την Κυριακή στο ΒΑΚ, στο οποίο θέλει πάση θυσία τη νίκη, ώστε να μείνει στην διεκδίκηση της σωτηρίας.
Ο ΟΦΗ παραμένει στο -5 και -8 απο Αθλο Ορεστιάδας και Πήγασο, αλλά στα πλέι-άουτ, όπου θα παίξουν ένα μινι πρωτάθλημα όλοι με όλους στις θέσεις 7-10, όλα μπορούν να ανατραπούν.
Ο ΟΦΗ θέλει να βάλει απο κάτω μια ομάδα, καθώς οι δυο τελευταίοι , μετά τα πλέι-άουτ, χάνουν την κατηγορία.
17η αγωνιστική-Αποτελέσματα
Α.Ο.Φοίνικας Σύρου ΟΝΕΧ - Α.Ο.Ν.Σ.Μίλων 1-3
Παναθηναϊκός Α.Ο. - Φ.Ε.Σ.Αριστοτέλης 3-1
Πήγασος Πολίχνης - Α.Ο.Π.Κηφισιάς 3-2
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Ο.Φ.Η. 3-0
Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας - Π.Α.Ο.Κ. 0-3
Η επόμενη -18η αγωνιστική
Ο.Φ.Η. - Πήγασος Πολίχνης (Κυριακή 12/3, 5μμ)
Α.Ο.Π.Κηφισιάς - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Φ.Ε.Σ.Αριστοτέλης - Α.Ο.Φοίνικας Σύρου ΟΝΕΧ
Α.Ο.Ν.Σ.Μίλων - Α.Σ.Άθλος Ορεστιάδας
Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Σ.Φ.Π.
Η Βαθμολογία
1. Ολυμπιακός 17 46
2.ΠΑΟΚ 17 42
3. Παναθηναϊκός 17 37
4. Μίλων 17 34
5.Φοίνικας Σύρου 17 27
6. Κηφισιά 17 25
7. Πήγασος Πολίχνης 17 17
8. Αθλος Ορεστιάδας 17 14
9. ΟΦΗ 17 9
10. Αριστοτέλης Σκύδρας 17 4
Την ήττα με 3-0 σετ, απο τον Ολυμπιακό στο κλειστό του Ρέντη, γνώρισε ο ΟΦΗ, στο παιχνίδι με το οποίο ολοκληρώθηκε η 17η αγωνιστική της Volley League.
To παιχνίδι ήταν για τον ΟΦΗ μια καλή προπόνηση, ενόψει του τελιοκύ με τον Πήγασο Πολίχνης, την προσεχή Κυριακή (5μμ) στο κλειστό του ΒΑΚ, στο τελευταίο παιχνίδι της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος, πριν ο ΟΦΗ μπεί στη μάχη των πλέι-άουτ, για την διεκδίκηση της σωτηρίας.
Ο Ολυμπιακός ήταν ανώτερος σε όλα τα σετ και πήρε το τρίποντο, που τον φέρνει και μαθηματικά πρώτο στην κανονική διαρκεία.
Τα σετ (3-0): 25-18, 25-17, 25-20.
Η διακύμανση:
1ο σετ: 8-7, 16-9, 21-14, 25-18
2ο σετ: 8-4, 16-9, 21-12, 25-17
3ο σετ: 8-3, 16-10, 21-15, 25-20
*Οι πόντοι του Ολυμπιακού προήλθαν από 11 άσσους, 42 επιθέσεις, 4 μπλοκ και 18 λάθη αντιπάλων και του ΟΦΗ από 3 άσσους, 30 επιθέσεις, 3 μπλοκ και 19 λάθη αντιπάλων.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ (Αλμπέρτο Τζουλιάνι): Παγένκ 13 (9/10 επ., 4 άσσοι), Στερν 10 (8/15 επ., 2 μπλοκ), Κουμεντάκης 4 (4/8 επ., 33% υπ. - 33% άριστες), Τράβιτσα 1 (1 άσσος), Λινάρδος 4 (2/6 επ., 2 μπλοκ), Ιντάλγκο 12 (9/17 επ., 3 άσσοι, 47% υπ. - 47% άριστες) / Τζιάβρας (λ., 56% υπ. - 39% άριστες), Κομητούδης 1 (1/1 επ.), Χασμπαλά, Χανδρινός 8 (6/15 επ., 2 άσσοι, 50% υπ. - 50% άριστες), Ζουπάνη 4 (3/4 επ., 1 άσσος)
ΟΦΗ (Δεληκώστας): Αντάμι 2 (1/1 επ., 1 άσσος), Βαϊόπουλος 2 (2/4 επ.), Ντεμιρτσί 7 (7/20 επ., 32% υπ. - 32% άριστες), Μπλούμπεργκς 6 (4/6 επ., 2 μπλοκ), Αμπράο 10 (8/12 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 28% υπ. - 28% άριστες), Τζιουμάκας 9 (8/22 επ., 1 άσσος) / Τσαδήμας (λ., 14% υπ.), Αραμπόπουλος (12% υπ. - 12% άριστες), Τσαλικιάν.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι.