Σχήμα 3-5-2 για τον ΟΦΗ, στο παιχνίδι με την ΑΕΚ στο Γεντί Κουλέ.
Ο Βάλντας Νταμπράουσκας, επέλεξε τον Τοράρινσον σε ρόλο αριστερού στόπερ (απών ο τιμωρημένος Βούρος), μαζί με τους Διαμαντή και Πασαλίδη, τριάδα στην άμυνα.
Δεξιά ο Λάρσον και αριστερά ο Μπαλογιάννης.
Στην μεσαία γραμμή οι Μεγιάδο και Ντιουσέ.
Ελεύθερος ο Μπάκιτς και στην επίθεση οι Τοράλ και Ντίκο.
Στον πάγκο οι Χριστογεώργος, Μαρινάκης, Τζου, Γκρόνινγκ, Γιαννούλης, Τσιλιανίδης, Γιοχού, Μοσκέρα και Μπιφουμά.
Εκτός είναι οι τιμωρημένοι Βούρος και Περέα και οι τραυματίες Νέιρα και Λουίς Φελίπε.
Γ.Κορτς
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Δυο φορές, πανηγύρισαν οι παίκτες του Πόρου στο ντέρμπι με τον Φωστήρα (Γ' Εθνική) στέλνοντας την μπάλα στα δίχτυα, δυο φορές ο βοηθός σήκωσε τη σημαία και ακύρωσε ως οφσάιντ τα γκολ, ξεσηκώνοντας θύελλα διαμαρτυριών στο Μαρτινέγκο.
Ειδικά στην φάση στις καθυστερήσεις του αγώνα, ο Φρόκου, φαίνεται να σκοράρει απο κανονική θέση, μετά την ασταθή επέμβαση του τερματοφύλακα.
"Καθαρό γκολ που ακυρώνεται. Φτάνει πια" έγραψε στον επίσημο λογαριασμό του στο Facebook, ο πρόεδρος του Πόρου Γιάννης Ασαργιωτάκης.
Ο Πόρος σκόραρε στο 60' με τον Καστελιανάκη, μετά το σουτ του Μέμμου, αλλά και πάλι ο βοηθός σήκωσε τη σημαία.
Iσως αν ο Καστελιαννάκης άφηνε τη μπάλα στο σουτ του Μέμμου, αυτή να κατέληγε και πάλι στα δίχτυα.
Τελικά το παιχνίδι έμεινε στο 0-0 και η ομάδα του Πόρου, που δίνει μάχη για τη σωτηρία, έχασε την ευκαιρία να προσθέσει δυο πολύτιμους βαθμούς στην προσπάθεια που κάνει.
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Πόρος, φωναζει για την διαιτησία.
Ενώ κουβαλάει και την ποινή των 6 βαθμών, απο το παιχνίδι με την Αγία Παρασκευή, που έχει δυσκολέψει την προσπάθεια του.
Πάντως ομάδα και διοίκηση δεν το βάζουν κάτω και πιστεύουν ότι παρά τις αντιξοότητες θα τα καταφέρουν.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO τις επίμαχες φάσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
“Παίζουν τις ζωές μας πέτρα ψαλίδι μολύβι και χαρτί εξάλλου για το σύστημα είμαστε αριθμοί” αναφέρει το πανό που ανέβασαν οι οπαδοί του ΟΦΗ στη Θύρα 4, πριν την έναρξη του αγώνα με την ΑΕΚ, στέλνοντας το ηχηρό μήνυμα τους, για την εθνική τραγωδία, στα Τέμπη.
Να σημειωθεί ότι μέσα στην εβδομάδα οι οπαδοί του ΟΦΗ, εξέδωσαν και αιχμηρή ανακοίνωση, στην οποία ανέφεραν μεταξύ άλλων, ότι "το πάμε και όπου βγει, χαρακτηρίζει εμας τους ίδιους σαν κοινωνία, τις επιλογές μας, καθώς εμείς επιλέγουμε το ποιός θα κυβερνήσει αυτη η χώρα. Κυβερνήσεις που δεν μας υπολογίζουν και μας βλέπουν ως αριθμούς, κοιτάνε μόνο να πάρουν μία καρέκλα και να αρπάξουν οσα περισσότερα μπορούν στερώντας από εμάς ότι δικαιούμαστε από ένα κράτος".
Ακόμη, ο σύνδεσμος Κρήτες, ακύρωσε την χοροεσπαρίδα που είχε προγραμματίσει, ενώ οι οπαδοί του ΟΦΗ, απήυθυναν γενικό κάλεσμα για συμμετοχή σε αιμοδοσία, για να καλυφθούν οι μεγάλες ανάγκες αίματος, για τους τραυματίες στα Τέμπη.
Γ.Κορτς