Η ανανέωση του συμβολαίου του Νίκου Μαρινάκη με τον ΟΦΗ για τα επόμενα δυο χρόνια, ήταν η πρώτη κίνηση του ΟΦΗ, για την επόμενη σεζόν.
Κίνηση, που απο ότι φαίνεται χαροποίησε τον προπονητή του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας.
Ο Λιθουανός τεχνικός, έπλεξε το εγκώμιο του 29χρονου αμυντικού και τον χαρακτήρισε προσωπικότητα εντός και εκτός αποδυτηρίων.
Οπως είπε ο τεχνικός του ΟΦΗ μετά το 1-1 με τον Αστέρα "είμαι πολύ χαρούμενος για την ανανέωση του Μαρινάκη και βρισκόμαστε στον ίδιο δρόμο για άλλες υποθέσεις. Ο Μαρινάκης είναι μια φανταστική προσωπικότητα, είναι Έλληνας και Κρητικός, είναι αρκετά ευφυής και σημαντικός εντός και εκτός αποδυτηρίων".
Με τη σειρά του, ο Ηρακλειώτης αμυντικός, που είναι ήδη 4 χρόνια παίκτης του ΟΦΗ, τόνισε για την ανανέωση του συμβολαίου του με τον ΟΦΗ "ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας που με εμπιστεύτηκαν και εγώ θα συνεχίσω να δίνω το 100% για να πετύχουμε ότι καλύτερο μπορούμε με την ομάδα. Ήταν μια χρονιά με τα πάνω και τα κάτω της, σίγουρα η εικόνα της ομάδας μπορούμε να πούμε ότι η κανονική είναι από το δεύτερο μισό και μετά. Και αυτός πρέπει να είναι ο στόχος της ομάδας για τα επόμενα χρόνια προκειμένου ο ΟΦΗ να φτάσει εκεί που αξίζει να βρίσκεται".
Για το 1-1 με τον Αστέρα, ο Νταμπράουσκας, ανέφερε ότι "είχαμε κάποιες καλές φάσεις και στο πρώτο ημίχρονο και στο δεύτερο, στο πρώτο είχαμε περισσότερες εισόδους στο επιθετικό τρίτο του αντιπάλου αλλά όχι καλές επιλογές ενώ δεχτήκαμε αντεπιθέσεις από όπου προήλθε και το γκολ του Αστέρα. Μετά το 1-0, είχαμε πολύ καλή απόδοση, είχαμε το δοκάρι όμως αντέδρασε ο αντίπαλος και δεν μπορώ να πω ότι δεν το άξιζε. Στο δεύτερο είχαμε καλύτερη κατοχή της μπάλας, ο Αστέρας δεν είχε φάσεις αλλά ήταν αυτό το συναίσθημα ότι δεν μπορούσαμε ν’ αλλάξουμε ταχύτητα στο παιχνίδι μας και ουσιαστικά αυτό ήταν και το χαρακτηριστικό του παιχνιδιού. Ο Αστέρας, αφού δεν μπορούσε να πάρει τη νίκη, τον βόλευε η ισοπαλία, ήταν περισσότερο συμπαγής στο κέντρο και δεν απείλησε εκτός από κάποια μακρινά σουτ”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Οι...σεισμόπληκτοι της Αναγέννησης Αρκαλοχωρίου, έγραψαν ιστορία!
Το 2021 η περιοχή χτυπήθηκε απο τα 6 ρίχτερ του εγκέλαδου, αλλά δεν το έβαλε κάτω!
Το "καμάρι" του Αρκαλοχωρίου, η Αναγέννηση, σκόρπισε την πρώτη μεγάλη χαρά, στους κατοίκους της περιοχής, με την άνοδο για πρώτη φορά στην ιστορία της, στην Β' Εθνική μπάσκετ.
Αυτή είναι η δεύτερη άνοδος μετά τον καταστροφικό σεισμό. Η πρώτη ήταν η κατάκτηση του πρωταθλήματος Κρήτης, πέρσι και η άνοδος στην Γ' Εθνική.
Φέτος, ανέβηκαν μια αμόμη κατηγορία και μαζί με τον ΟΦΗ θα εκπροσωπήσουν την Κρήτη, στη Β' Εθνική.
To 2021 η Αναγέννηση διέθεσε το γήπεδο της, για να περιθάλψει τους σεισμόπληκτούς, για ένα μεγάλο διάστημα.
Σταμάτησε για 2 περίπου μήνες, κάθε αθλητική δραστηριότητα και η ομάδα σκέφτηκα να αποχωρήσει απο το πρωτάθλημα Κρήτης.
Τελικά παρέμεινε, αναδείχθηκε πρωταθλήτρια και φέτος πανηγύρισε δεύτερη διαδοχική άνοδο!
Με προπονητή τον άλλοτε πλέι μέικερ Μύρωνα Παπαδάκη και ασπίδα της ομάδας τον Βασίλη Μαραγκάκη, μια μπασκετική φυσικογνωμία-θρύλο της ομάδας, η Αναγέννηση, μπαίνει πλέον δυνατά στον μπασκετικό χάρτη της Κρήτης, αλλά και της Ελλάδος.
Φέτος, παρουσίασε μια εξαιρετική ομάδα, ήταν απο την αρχή του πρωταθλήματος πρωταγωνίστρια και με την εμπειρία παικτών όπως ο Ραζής και ο Κουρέπης, που έχουν αγωνιστεί σε μεγαλύτερες κατηγορίες, πήρε το πρωτάθλημα στον 2ο όμιλο.
Η διοίκηση φρόντισε να καλύψει το αρκετά υψηλό μπάτζετ για την κατηγορία και ο κόσμος της περιοχής, ήταν ο 6ος παίκτης, με τις εικόνες απο τα παιχνίδια της ομάδας, όπου στο κλειστό δεν έπεφτε ούτε καρφίτσα, να δείχνουν μια εξαιρετική εικόνα.
Στο (τελευταίο) παιχνίδι της χρονιάς, όπου κρίθηκε η άνοδος, η ομάδα της Αναγέννησης κέρδισε με 71-56 την Ηλιούπολη στο κατάμεστο κλειστό του Αρκαλοχωρίου και πήρε την ιστορική άνοδο!
Με όπλο το 2-0 στις νίκες απο την κανονική διάρκεια του πρωταθλήματος, πήραν και το τρίτο παιχνίδι και ανέβηκαν στη Β' Εθνική.
Στη λήξη του αγώνα, έγινε χαμός καθώς παίκτες και φίλαθλοι της Αναγέννησης, πανηγύρισαν την ιστορική άνοδο.
Στο παιχνίδι παρέστη και ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος έχει υποσχεθεί ανακατασκευή του κλειστού γυμναστηρίου του Αρκαλοχωρίου, για τη νέα χρόνια στη Β' Εθνική.
Παρόντες ακόμη αρκετοί υποψήφιοι βουλευτές απο όλα τα κόμματα, καθώς έχουμε και προεκλογική περίοδο, υποσχέθηκαν σςτήριξη και στο μέλλον στην ομάδα του Αρκαλοχωρίου.
ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ- ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ 71-56
Τα δεκάλεπτα: 14-16, 22-14, 19-14, 16-12
Διαιτητές: Αναστοπουλος-Νάστος
Αναγέννηση (Παπαδάκης-Μαραγκακης): Μορφιαδάκης, Μητρόπαπας 3 (1), Κριθινάκης 17 (4), Καμπιτάκης,Καλογεράκης 4, Κουκιαδάκης, Μαραγκάκης 1, Κολαρετάκης, Σπυριδάκης 4 (1), Κουρέπης 17 (1), Βερτούδος 7 (2), Ραζής 18 (2).
Ηλιούπολη (Βλουτης): Σπανός 2, Σέττος 2, Ζανιδάκης 10 (1), Σγουμποπουλος 2, Παναγόπουλος 6, Καραμπάτσος 6 (2), Ευαγγελου 8, Γκαβανόπουλος 12 (1), Γριλλιας, Μαντας 4, Βαβουλας, Προγκας 4.
Δείτε παρακάτω VIDEOS απο την ιστορική άνοδο.
Ενα βήμα απο την ιστορική άνοδο στη Γ' Εθνική, βρίσκεται ο Γιούχτας, καθώς μετά το 1-1 με τον ΑΟΑΝ στον Αγιο Νικόλαο και την ήττα του Μαρκό στο Γάζι απο τον Αλμυρό με 1-0, είναι στο +3 και χρειάζεται ένα βαθμό για να στεφθεί πρωταθλητής στον 5ο όμιλο και να διεκδικήσει μέσω μπαράζ την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2.
Απο τους 5 πρωταθλητές των ομίλων, οι 4 θα ανέβουν κατηγορία, οπότε αντιλαμβάνεται κανείς το μέγεθος της ιστορικής ευκαιρίας για τον Γιούχτα.
Στην τελευταία αγωνιστική, ο Γιούχτας υποδέχεται τον Εθνικό και ακόμα και με την ισοπαλία, είναι πρωταθλητής.
Την ίδια ώρα, το Μαρκό θα αγωνιστεί το Μαρτινέγκο με τον Πόρο.
Αν χάσει το Μαρκό, ο Γιούχτας, ακόμα και με ήττα απο τον Εθνικό είναι πρωταθλητής.
Στα υπόλοιπα αποτελέσματα, η νίκη του Αλμυρού, επί του Μαρκό, ισοδυναμεί με παραμονή, καθώς η ομάδα του Γαζίου θα πάρει τους τρείς βαθμούς και με τον Αγιο Ιερόθεο (εκκρεμεί η απόφαση).
Ο ΑΟΑΝ θα χρειαστεί αποτέλεσμα στο Κερατσίνι. Στην τελευταία αγωνιστική παίζουν Κερατσίνι-ΑΟΑΝ και Αγία Παρασκευή-Αλμυρός, σε δυο πολύ κρίσιμα παιχνίδια για την σωτηρία, για ΑΟΑΝ και Αγία Παρασκευή.
Αναλυτικά η εικόνα στον 5ο όμιλο της Γ' Εθνικής:
25η αγωνιστική
Κυριακή 23 Απριλίου
Μοσχάτο-Θύελλα Ραφήνας 1-0
Άγιος Ιερόθεος-Κερατσίνι 0-4
ΑΟΑΝ-Γιούχτας 1-1
Εθνικός-Πόρος 0-0
Τυμπάκι-Αρης Πετρούπολης 1-3
Φωστήρας-Αγία Παρασκευή 0-1
Αλμυρός-Μαρκό 1-0
Η Βαθμολογία
1. Γιούχτας 49
2. Μαρκό 46
3. Θύελλα Ραφήνας 39
-. Φωστήρας 39
-. Εθνικός 39
6. Άρης Πετρούπολης 36
-. Κερατσίνι 36
8. ΑΟΑΝ 34
-. Αλμυρός* 34
——————————————–
-. Αγία Παρασκευή 34
11. Μοσχάτο 30
12. Πόρος (-6β.) 26
13. Τυμπάκι 17
14. Άγιος Ιερόθεος* 3
*Εκκρεμεί η κατακύρωση του αγώνα του Αλμυρού (έχει ουσιαστικά 37 β.) απέναντι στον Άγιο Ιερόθεο
Η επόμενη αγωνιστική (26η – τελευταία, 30/04, 16:00)
Τυμπάκι-Μοσχάτο
Θύελλα Ραφήνας-Άγιος Ιερόθεος
Άρης Πετρούπολης-Φωστήρας
Κερατσίνι-ΑΟΑΝ
Αγία Παρασκευή-Αλμυρός
Γιούχτας-Εθνικός
Πόρος-Μαρκό