Βαρύ το κλίμα στον ΟΦΗ, μετά την ήττα στην Πολίχνη (3-1), που έφερε την κρητική ομάδα οριστικά σε θέση υποβιβασμού.
"Για μας είναι στενάχωρο. Αλλά υπάρχουν άνθρωποι στην ομάδα που αγαπάνε το βόλει", ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ, Νίκος Αντωνιάδης.
Ενώ ο αρχηγός του ΟΦΗ Βαγγέλης Βαϊόπουλος, υπογράμμισε ότι "ζητάμε ένα συγγνώμη απο τον κόσμο της ομάδας. Εύχομαι στην ομάδα να επιστρέψει γρήγορα στη μεγάλη κατηγορία γιατί το αξίζει. Έχει ένα φοβερό πρόεδρο και καλές συνθήκες".
Αναλυτικά οι δηλώσεις μετά την ήττα του ΟΦΗ απο τον Πήγασο στην Πολίχνη με 3-1 σετ:
Νίκος Αντωνιάδης (προπονητής ΟΦΗ):
"Αργήσαμε να μπούμε στο παιχνίδι. Χάσαμε εύκολα τα δυο πρώτα σετ. Ημασταν λίγο κουρασμένοι.
Αν παίρναμε το τέταρτο σετ, θα ήταν εντελώς διαφορετικά τα πράγματα.
Ο Πήγασος είναι πολύ καλή ομάδα.
Μας πίεσε πολύ στο σερβίς στην αρχή.
Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.
Να έχουμε χάσει και μαθηματικά την Volley League.
Απο τότε που ανέλαβα οι παίκτες είχαν διαφορετική ψυχολογία και παίξαμε πολύ καλό βόλει.
Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στα παιδιά.
Το τι θα γίνει απο εδώ και πέρα είναι θέμα της διοίκησης.
Συγχαρητήρια στον Πήγασο και τον Αθλο, που έμειναν στην Volley League.
Για μας είναι στενάχωρο. Αλλά υπάρχουν άνθρωποι στην ομάδα που αγαπάνε το βόλει".
Βαγγέλης Βαϊόπουλος (κεντρικός ΟΦΗ):
"Είναι μια πολύ δύσκολη μέρα για το σύλλογο. Εχουμε πάρει μέρος σε μια ομάδα, που έπεσε και αυτό δεν είναι ωραίο για κανένα. Εγώ είμαι αρχηγός και έχω ένα μερίδιο ευθύνης.
Ζητάμε ένα συγγνώμη απο τον κόσμο της ομάδας.
Εύχομαι στην ομάδα να επιστρέψει γρήγορα στη μεγάλη κατηγορία γιατί το αξίζει.
Έχει ένα φοβερό πρόεδρο και καλές συνθήκες.
Οι ιθύνοντες θα βρόύν τι έφταιξε και η ομάδα έχασε την κατηγορία.
Μπήκαμε στα πλέι-άουτ με το -8 και κυνηγούσαμε στο -2.
Ρισκάραμε με κάποιες θέσεις, μας βγήκε, πήραμε τρείς συνεχόμενες νίκες.
Η ομάδα του Πήγασου έπαιξε πιο ελεύθερα και έχει σωθεί.
Είχαμε την ευκαιρία να το γυρίσουμε το ματς, αλλά δεν τα καταφέραμε".
Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ ήθελε μόνο τη νίκη στην Πολίχνη απο τον Πήγασο, για να μείνει ζωντανός στο κυνήγι της σωτηρίας, αλλά μετά απο ένα παιχνίδι-θρίλερ, ηττήθηκε με 3-1 σετ και τερμάτισε στην προτελευταία θέση υποβιβασμού, μετά απο 4 χρόνια συνεχόμενης παρουσίας στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει.
Στο τέταρτο σετ, ο ΟΦΗ αυτοκτόνησε, είχε διαδοχικά σετ μπολ, αλλά δεν κατάφερε να κλείσει το σετ και να στείλει το παιχνίδι στο ται-μπρέικ και να το διεκδικήσει, απέναντι σε ένα αντίπαλο που αν και είχε εξασφαλίσει την σωτηρία του, έπαιξε με πάθος για τη νίκη.
Το έχασε με 29-27 και αυτό ήταν το τέλος.
Ο ΟΦΗ ξεκίνησε πολύ άσχημα το παιχνίδι και έχασε εύκολα τα δυο πρώτα σετ, έχοντας μεγάλα προβλήματα στην υποδοχή.
Στο τρίτο σετ συνήλθε, το πήρε με 22-25, και μείωσε σε 2-1.
Στο τέταρτο σετ, έσπασαν καρδιές με τον ΟΦΗ να έχει τρείς ευκαιρίες να πάρει το σετ, αλλά να αυτοκτονεί και ο Πήγασος να κερδίζει το σετ με 29-27 και τη νίκη.
Η σεζόν ολοκληρώνεται με πικρό τρόπο για τον ΟΦΗ.
To πρώτο σετ
Ο Πήγασος μπήκε με 4-2 στο παιχνίδι με ένα κερδισμένο πόντο με video check για λάθος του Τζιουμάκα.
Με ένα σερί 0-3, ο ΟΦΗ πήρε προβάδισμα 4-5, μετά απο λάθος του Προύσαλη στο ερβίς του Σικούκου.
Οι γηπεδούχοι ξαναπέρασαν μπροστά (7-6) μετά απο λάθος του Σικούκου, ο οποίος έπεσε στο φιλέ.
Με ένα τυχερό πόντο του Μίλη (μετά απο άμυνα) ο Πήγασος πέρασε με +3 (10-7) και 13-10 με καρφί του Αρμενάκη απο το κέντρο.
Με άσο του Μίλη, ο Πήγασος πέρασε και με 14-10 (+4) με τον προπονητή του ΟΦΗ Νίκο Αντωνιάδη, να παίρνει το πρώτο τάιμ-άουτ.
Με δεύτερο σερι άσο του Μίλη, ο ΟΦΗ πέρασε και με +5 (15-10), ενώ η διαφορά πήγε και στο +7 (17-10), με τον ΟΦΗ να δείχνει τελείως αποδιοργανωμένος και τον Αντωνιάδη να παίρνει δεύτερο ταιμ-άουτ.
Με τον Μίλη στο σερβίς να έχει δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στην υποδοχή του ΟΦΗ, ο Πήγασος πέρασε και με +8 (18-10).
Με τον Πήγασο στο 21-13, ο ΟΦΗ έδειχνε να μην μπορεί να ακολουθήσει το ρυθμό των αντιπάλων, στο πρώτο σετ.
Ο ΟΦΗ με τον Βαιόπουλο στο σερβίς πλησίσε στο 23-18, με τον προπονητή του Πήγασου Γιάννη Ορφανό να παίρνει ταιμ-άουτ.
Ο Τούρκος Μιτ, έκανε το 24-18 για τον Πήγασο, στο πρώτο σετ μπολ και το σετ τελείωσε με 25-19, με νέο πόντο του Τούρκου ακραίου.
To δεύτερο σετ
Με τις δυο ομάδες να μπαίνουν χέρι-χέρι (2-2) ξεκίνησε το δεύτερο σετ. Ο Πήγασος ξέφυγε με 4-2 με τον Μίλη στο σερβίς, που έκανε πολύ μεγάλη ζημιά στον ΟΦΗ, στο πρώτο σετ.
Ο ΟΦΗ ισοφάρισε σε 4-4 με τον Αρμενάκη να καρφώνει άουτ.
Ο Πήγασος πέρασε με 8-6 με το πλασέ του Μαυροβουνιώτη.
Με καρφί του Τζιουμάκα, ο ΟΦΗ ισοφάρισε (9-9) και με καρφί του Βαιόπουλου απο το κέντρο σε 10-10.
Ο Πήγασος πέρασε με 12-10 με τον Σικούκου να ζητάει μπλοκ-άουτ, αλλά τους διαιτητές να έχουν άλλη άποψη και τον Νίκο Αντωνιάδη να παίρνει τάιμ-άουτ.
Οι γηπεδούχοι προηγήθηκαν και με 13-10 με τον Αρμενάκη να σταματάει τον Σικούκου.
Και με 15-12 με άσο του Μίτ.
Ο Μαυροβουνιώτης με καρφί στη μικρή διαγώνιο, ανέβασε τη διαφορά στο +4 (17-13).
Με δυο συνεχόμενους άσους του Προύσαλη, στην ανύπαρκτη υποδοχή του ΟΦΗ, ο Πήγασος πέρασε με +5 (20-15) και +6 με το πλασέ του Μαυροβουνιώτη (21-15).
Ο Μίλης έφερε τον Πήγασο στο +7 (22-15) και πολύ κοντά στο δεύτερο σετ.
Τα πολλά χαμένα σερβίς του ΟΦΗ, τον κράτησαν πολύ πίσω (23-16).
Ο Μίλης με καρφί έκανε το 24-17 και με το χαμένο σερβίς του Βαϊόπουλου έγινε το 25-18, με τον Πήγασο να κάνει το 2-0 στα σετ.
Το τρίτο σετ
Ο Τούρκος ακραίος Μιτ έκανε το 3-1 στο ξεκίνημα του τρίτου σετ. Ο Αμπράο με μπλοκ-άουτ ισοφάρισε σε 3-3, μετά απο μια πολύ δύσκολη υποδοχή του Τσαδήμα.
Ο Τζιουμάκας έκανε το 3-4 για τον ΟΦΗ. Ενώ με δικό του μπλόκ στον Μίτ, έκανε το 3-5.
Με τον Τζιουμάκα να πυροβολεί ο ΟΦΗ πέρασε με 3-6 (στο σρβίς ο Αντάμι) και να κάνει ένα σερί 5-0 (απο 3-1, σε 3-6).
Ο προπονητής του Πήγασου (Ορφανός) πήρε το πρώτο τάιμ-άουτ.
Ο Σικούκου κράτησε όρθιο τον ΟΦΗ, στην πίεση του Πήγασου (7-9), ενώ το μπλοκ του Αντάμι, στον Μαυροβουνιώτη έφερε τον ΟΦΗ στο 8-11 (+3) και ο Ορφανός πήρε τάιμ-άουτ.
Με μπλόκ του Αντάμι στον Μίλη ο ΟΦΗ έμεινε μπρστά (9-12).
Με άσο του Μπλούμπερκς ο ΟΦΗ έκανε το 9-13 (+4).
Ο Αντάμι έκανε το 12-15 για τον ΟΦΗ.
Ο Πήγασος πλησίασε στο 14-15 και ο κόουτς Αντωνιάδης του ΟΦΗ, πήρε τάιμ-άουτ.
Με άσο του Τζιουμάκα, ο ΟΦΗ έκανε το 15-18.
Και ο Σικούκου το 16-19.
Ο Τζιουμάκας με μπλοκ-άουτ πήγε τον ΟΦΗ στο +4 (16-20).
Με άσο του Μπλούμπερκς ο ΟΦΗ πήγε στο 18-22.
Ο Αμπράο με κερδισμένο μπλοκ-άουτ έφερε τον ΟΦΗ στο 19-23.
Με μπλοκ του Βαιόπουλου στον Μιτ, ο ΟΦΗ έκανε το 19-24 και πήγε στο πρώτο σετ μπολ.
Ο Πήγασος με ένα πόντο του Μίτ και ένα άσο του Μίλη, μείωσε σε 22-24 και ο Αντωνιάδης πήρε τάιμ άουτ.
Απο λάθος του Μίλη, έγινε το 22-25 και ο ΟΦΗ μείωσε σε 2-1 τα σετ.
Το τέταρτο σετ
Με καρφί άουτ απο τον Αντάμι, ο Πήγασος προηγήθηκε με 3-1 στο τέταρτο σετ και 4-1 με καρφί άουτ του Βαιόπουλου.
Ο Πήγασος πέρασε με 5-1 και ο Αντωνιάδης πήρε νωρίς το τάιμ-άουτ.
Με δυο πόντους του Τζιουμάκα και ένα σερί 0-3 (σερβίς Αμπράο) ο ΟΦΗ μείωσε σε 6-5 και με μπλόκ του Βαιόπουλου στον Αρμενάκη, ο ΟΦΗ ισοφάρισε σε 6-6.
Ο ΟΦΗ πέρασε και 6-7 (σερί 0-5) με τον Τζκιουμάκα να κερδίζει το μπλοκ άουτ.
Ο τεχνικός του Πήγασου Γιάννης Ορφανός, πήρε τάιμ-άουτ.
Απο λάθος του Χηρα, ο ΟΦΗ πέρασε μπροστά (9-11).
Με μπλοκ του Μπλούμπεργκς στον Μίλη, ο ΟΦΗ πέρασε με +3 (9-12) και ο Ορφανός (Πήγασος) κάλεσε τάιμ-άουτ.
Με καρφί του Τζιουμάκα, ο ΟΦΗ κρατήθηκε όρθιος στην πίεση του αντιπάλου (11-13).
Με τον Τούρκο Μιτ, ο Πήγασος ισοφάρισε σε 13-13.
Στον καλύτερο πόντο του ματς, μετά απο ένα ράλι διαρκείας ο Πήγασος πήρε πόντο ψυχολογίας στο μπλοκ του Αρμενάκη στον Τζιουμάκα και έκανε το 15-14 (ταιμ άουτ Αντωνιάδης). Πέρασε για πρώτη φορά μπροστά στο σετ μετά το 6-2 στο ξεκίνημα.
Ο Μίλης με μπλοκ-άουτ κράτησε τον Πήγασο μπροστά για το 17-16. Ο ίδιος παίκτης με διαγώνιο καρφί έκανε το 18-16.
Ο Σικούκου ισοφάρισε για τον ΟΦΗ για το 18-18 και τάιμ άουτ απο τον Πήγασο (Ορφανός).
Με μπλόκ του Σικούκου στον Μίλη, ο ΟΦΗ έκανε το 18-19 και με πόντο του Τζιουμάκα, ο ΟΦΗ έκανε το 18-20 (0-4 σερί ο ΟΦΗ).
Με καρφί του Μαυροβουνιώτη ο Πήγασος ισοφάρισε (20-20) και απο λάθος του Σικούκου, ο Πήγασος μπροστά (21-20).
Ο Σικούκου ισοφάρισε για τον ΟΦΗ 21-21 σε ένα σετ για γερά νεύρα.
Με άσο ο Σικούκου έκανε το 21-22 για τον ΟΦΗ.
Ο Μπλούμπεργκε έχασε τη ευκαιρία στο φιλέ να τελειώσει τη φάση για το 21-23 και ο Μαυρονουνιώτης έκανε το 22-22.
Ο Αντάμι καρφώνει έξω για το 23-22.
Ο Μπλούμπεργκς με μπλοκ σταματάει τον Μίλη για το 23-23.
Με άσο ο Μπλούμπερκς κάνει το 23-24 και ο ΟΦΗ στο πρώτο σετ μπολ.
Αστοχεί στο σερβίς ο Μπλούμπερκς (24-24).
Ο Μιτ καρφώνει άουτ και ο ΟΦΗ στο δεύτερο σετ μπολ (24-25).
Χάνει το σερβίς ο Αντάμι (25-25). Τάσεις αυτοκτονίας απο τον ΟΦΗ.
Αουτ το σερβίς του Μίλη για το 25-26. Τρίτο σετ μπολ ο ΟΦΗ.
Νέα χαμένη ευκαιρία για τον ΟΦΗ. Ο Πήγασος ισοφαρίζει 27-27.
Λάθος υποδοχή ο Σικούκου και μπλοκ του Μαυροβουνιώτη στον Τζιουμάκα και το παιχνίδι τελειώνει 29-27.
Αυτοκτονία του ΟΦΗ, που είχε στα χέρια του το τέταρτο σετ, αλλά δεν κατάφερε να το τελειώσει και μοιραία ηττήθηκε με 3-1.
Με την ήττα αυτή, ο ΟΦΗ αγωνιστικά χάνει την κατηγορία. Η τελευταία αγωνιστική των πλέι-άουτ δεν θα διαξαχθεί, καθώς η διαφορά του ΟΦΗ, με τον Αθλο Ορεστιάδας, είναι στους 5 βαθμούς.
Πήγασος Πολίχνης -ΟΦΗ 3-1.
Τα σετ: 25-19, 25-18, 22-25, 29-27.
Διαιτητές: Βασιλειάδης, Δανιηλίδου, Παρατηρητής: Δεληκωστίδης, Επόπτες: Βασδέκης, Σταυρίδης Στ., Γραμματεία: Εμμανουηλίδου.
Διακύμανση:
1ο σετ: 8-6, 16-10, 21-13, 25-19
2ο σετ: 8-6, 16-13, 21-15, 25-18
3ο σετ: 6-8, 14-16, 18-21, 22-25
4ο σετ: 7-8, 16-15, 21-20, 29-27
*Οι πόντοι του Πηγάσου Πολίχνης προήλθαν: 10 άσσοι, 10 μπλοκ, 45 επιθέσεις, 38 λάθη αντιπάλων και του Ο.Φ.Η. οι πόντοι προήλθαν: 5 άσσοι, 46 επιθέσεις, 11 μπλοκ, 28 λάθη αντιπάλων.
Τα σετ: 3-1 (25-19, 25-18, 22-25, 29-27) σε 119΄.
ΠΗΓΑΣΟΣ ΠΟΛΙΧΝΗΣ (Γιάννης Ορφανός): Μιτ 11π. (10/21π., 1 άσσος, 20%υπ., 20%αρ.), Μαυροβουνιώτης 13 (11/23, 2 μπλοκ, 57%υπ., 30%αρ.), Μίλης 17 (11/30επ., 1 μπλοκ, 5 άσσοι), Αρμενάκης 14 (8/15επ., 4 μπλοκ, 2 άσσοι), Χήρας 6 (4/9επ., 2 μπλοκ), Προύσαλης 4 (1/1επ., 1 μπλοκ, 2 άσσοι) / Μπουράκης (λ. - 60%υπ., 50%αρ.), Σακόγλου, Μπαρέτο Πένα.
Ο.Φ.Η. (Νίκος Αντωνιάδης): Σικούκου 11π. (9/20επ., 1 μπλοκ, 1 άσσος, 46%υπ., 18%αρ.), Αντάμι 3 (1/2επ., 2 μπλοκ), Βαϊόπουλος 8 (6/10επ., 2 μπλοκ), Μπλούμπεργκς 9 (3/10επ., 4 μπλοκ, 2 άσσοι), Ροντρίγκο Αμπράο 11 (11/22επ., 48%υπ., 30%αρ.), Τζιουμάκας 20 (16/46επ., 2 μπλοκ, 2 άσσοι) / Τσαδήμας (λ. - 68%υπ., 53%αρ.), Αραμπόπουλος.
Δείτε παρακάτω ζωντανά την αναμέτρηση σε LIVE STREAMING
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ θέλει να συνεχίσει το σερί του και μετά την εμφατική νίκη επί της Λαμίας με 4-1, να ντουμπλάρει τις εντός έδρας νίκες του, για πρώτη φορά στη φετινή περίοδο, στο παιχνίδι του Σαββάτου με τον Αστέρα Τρίπολης (22/4, 7.15 μμ).
Με μόλις τρείς εντός έδρας νίκες, ο ΟΦΗ θα επιχειρήσει να "δροσίσει" το κοινό του, το οποίο σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες +20 στην Κρήτη, θα πάει το Σαββατόβραδο στο Γεντί Κουλέ, ώστε να παρακολουθήσει την αναμέτρηση και δεν πρέπει να το...μετανιώσει.
Με τη Λαμία, ο (λίγος) κόσμος του ΟΦΗ, το χάρηκε, θέλει να συμβεί το ίδιο και με τον Αστέρα.
Το παιχνίδι με την ομάδα της Τρίπολης, είναι το προτελευταίο εντός έδρας, για τον ΟΦΗ στη φετινή περίοδο.
Ο ΟΦΗ έχει ένα ακόμη εντός έδρας, με τον Ιωνικό, αλλά και δυο εκτός έδρας με Ατρόμητο και Παναιτωλικό.
Μετά απο αυτά ...τέλος! Μπαλίτσα και πάλι τον επόμενο Αύγουστο, τουλάχιστον ζωντανά στο γήπεδο.
Υπομονή για τη νέα σεζόν, που φαίνεται (ευτυχώς) να σχεδιάζεται απο τώρα, όπως έδειξε η ανανέωση του Ηρακελιώτη Νίκου Μαρινάκη (συνεχίζει για 2 χρόνια), αλλά και 1-2 περιπτώσεις (ενός ξένου και ενός Ελληνα, που ψήνονται αυτήν την εποχή και ίσως ανακοινωθούν την επόμενη εβδομάδα (τουλάχιστον η μια).
Με νίκη επί του Αστέρα, η ομάδα του Νταμπράουσκας, βάζει υποθήκη για την κατάκτηση της πρωτιάς στα πλέι-άουτ, που δεν προσφέρει απολύτως τίποτα στην ομάδα, μόνο το γόητρο, ωστόσο αποτελεί ένα κίνητρο που έθεσε ο Λιθουανός τεχνικός προς τους παίκτες του ΟΦΗ και περιμένει να δεί αν εκείνοι ανταποκριθούν.
Κόντρα στον Αστέρα, ο Νταμπράουσκας, έχει την δυνατότητα, πολύ καλών επιλογών για την ενδεκάδα, καθώς οι απουσίες που έχει δεν θεωρούνται σοβαρές (Μπαλογιάννης, Τσιλιανίδης), ούτε ικανές να επηρεάσουν την συνοχή της ομάδας.
Στο πλάνο νίκης του τεχνικού του ΟΦΗ, είναι και ο Νειρα, που μπήκε στην αποστολή, αλλά είναι αμφίβολο το αν θα πάρει φανέλα βασικού, καθώς ήταν τραυματίας και έχασε προπονήσεις.
Αν ο Νέιρα ξεκινήσει, θα ήταν ιδανικό να τον δούμε στην κορυφή της επίθεσης με τον Λουίς Φελίπε.
Διαφορετικά υπάρχει και ο Ντίκο.
Μανδάς στα γκολπόστ, τριάδα στην άμυνα με τους Βούρο, Πασαλίδη, Διαμαντή, ακραίους δεξιά και αριστερά τους Λάρσον και Τοράρινσον, Μεγιάδο και Ντιουσέ κεντρικούς μέσους, ελεύθερο τον Μπάκιτς και στην επίθεση Νέιρα, (ή Ντίκο) και Λουίς Φελίπε.
Αυτή είναι σίγουρα μια ενδεκάδα υψηλών προσδοκιών, εκτός και αν ο Νταμπράουσκας, επιδοθεί σε ...αλχημείες, κάτι που έχει ξανασυμβεί.
Στην 20μελή αποστολή συμπεριλήφθηκαν οι: Μανδάς, Χριστογεώργος, Larsson, Μαρινάκης, Thorarinsson, Βούρος, Πασαλίδης, Γιαννούλης, Διαμαντής, Diousse, Perea, Mellado, Toral, Bakic, Neira, Bifouma, Mosquera, Gronning, Dicko, Phellype.
Εκτός έμειναν για διάφορους λόγους οι Μπαλογιάννης, Τσιλιανίδης, Γρίβας, Σηφάκης, Σωτηρίου, Yohou, Dju, Αποστολάκης, Θεοδοσουλάκης.