Στην ματσάρα Γιουβέντους-Σεβίλλη 1-1, που έγινε στο Τορίνο, πρώτος ημιτελικός του Europa League, βρέθηκε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ και πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ, Γιώργος Αλετράς.
Με κασκόλ του ΟΦΗ και ...υποστήριξη (και λόγω ασπρόμαυρου χρώματος) στην Γιουβέντους, ο παράγοντας του ΟΦΗ, είδε ζωντανά ένα συγκλονιστικό παιχνίδι, που είχε φινάλε-θρίλερ με την Γιουβέντους να ισοφαρίζει στο 7ο λεπτό των καθυστερήσεων με buzzer beater (κεφαλιά του 24χρονου αμυντικού Φεντερίκο Γκάτι, ο οποίος μπήκε με τη μπάλα στα δίχτυα) και να μένει «ζωντανή» για την πρόκριση στον τελικό.
Ο Γιώργος Αλετράς βρέθηκε στην Ιταλία για επαγγελματικούς λόγους και δεν έχασε την ευκαιρία να βρεθεί στο γήπεδο, φορώντας και το κασκόλ της αγαπημένης του ομαδας.
Είχε την ευκαιρία να απολαύσει ένα τρομερό παιχνίδι σε μια φανταστική, ποδοσφαιρική ατμόσφαιρα.
Η Σεβίλλη, ήταν καλύτερη, προηγήθηκε στο 26' με τον Εν Νεσίρι, είχε ευκαιρίες για το 0-2, αλλά δεν το έκανε και το πλήρωσε στο τέλος.
Οι Σεβιλλιάνοι πάντως, διεκδικούν το 7ο τρόπαιο τα τελευταία 17 χρόνια και 5ο τα τελευταία 9 στην διοργάνωση (2006, 2007 ως Κύπελλο ΟΥΕΦΑ, 2014, 2015, 2016 και 2020 ως Europa League).
Τα πάντα θα κριθούν στη ρεβάνς της προσεχούς Πέμπτης (18/05) στο «Σάντσεθ Πιθχουάν» όπου θα μάθουμε την ομάδα που θα πάρει το εισιτήριο για το μεγάλο τελικό που είναι προγραμματισμένος για τις 31 Μαΐου στο «Πούσκας Στάντιουμ» της Βουδαπέστης.
Δείτε παρακάτω τα στιγμιότυπα της συγκλονιστικής αναμέτρησης.
Γ.Κορτς
Η γκολάρα του Μπάκιτς, με φάουλ-κεραυνό ήταν όλα τα λεφτά στο παιχνίδι ΟΦΗ-Ιωνικός 2-2.
Ο ΟΦΗ έμεινε δυο φορές πίσω στο σκορ, αλλά αν και με δέκα παίκτες, πήρε την ισοπαλία, απέναντι σε μια ομάδα, που έπαιζε την επιβίωση της, στην κατηγορία.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα απο το παιχνίδι-θρίλερ στο Γεντί Κουλέ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Στην Κρήτη βρίσκεται ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ Γιώργος Καραμπέτσος με την ευκαιρία της διεξαγωγής των αγώνων στο τουρνουά ανόδου στην Α2 για το βόλεϊ γυναικών που βρίσκεται σε εξέλιξη.
Κατά τη διάρκεια της παραμονής του, είχε τη δυνατότητα να συναντηθεί με παράγοντες του βόλεϊ και του μπιτς βόλεϊ, να συναντήσει φίλους του αθλήματος, προπονητές, διαιτητές, αθλητές και αθλήτριες και να ακούσει προτάσεις αλλά και απόψεις για το μέλλον του αθλήματος.
Ο ίδιος αναφέρθηκε στο έργο που έχει γίνει τα τελευταία χρόνια στην ομοσπονδία, στις τεράστιες προσπάθειες εξυγίανσης των οικονομικών, τις μεταρρυθμίσεις που έγιναν, τα δύσκολα χρόνια της πανδημίας αλλά και τις μεγάλες αγωνιστικές προκλήσεις που αντιμετώπισε το άθλημα και κατάφερε να ανταπεξέλθει με τις τρεις συνεχόμενες προκρίσεις σε τελικές φάσεις ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων για τα εθνικά συγκροτήματα των ανδρών και των γυναικών, καθώς και την πρόοδο των εθνικών ομάδων των αναπτυξιακών ηλικιών.
Ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ χωρίς περιστροφές εξήρε τον κομβικό ρόλο που διαδραμάτισε στα αθλητικά πράγματα ο υφυπουργός αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης τον οποίο μάλιστα συνάντησε στο Ηράκλειο και τον ευχαρίστησε δημόσια εκ μέρους του ελληνικού βόλεϊ.
«Δεν είναι μυστικό. Είναι πραγματικότητα. Ο κόσμος του αθλητισμού αντιλαμβάνεται στην καθημερινότητα του τη μεγάλη προσφορά του υφυπουργού αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη. Ειδικά ο κόσμος του βόλεϊ αναγνωρίζει τη μεγάλη βοήθεια προς το άθλημα μας», είπε ο Γιώργος Καραμπέτσος και αναφέρθηκε στα δύσκολα χρόνια της καραντίνας, στις σημαντικές μεταρρυθμίσεις αλλά και στις βοήθειες σε θεσμικό και οικονομικό επίπεδο.
«Λίγες ημέρες αφότου ανέλαβε τα καθήκοντα του ο Λευτέρης Αυγενάκης είχε μιλήσει για δικαιοσύνη και ισομερή υποστήριξη όλων των αθλημάτων και νεοτερισμούς που θα έφερναν επανάσταση. Τέσσερα χρόνια μετά και κοιτάζοντας πίσω νιώθω πως περάσαμε μία ολόκληρη ζωή. Από το μητρώο των σωματείων, την οργάνωση των ομοσπονδιών, τους ελέγχους, την οργάνωση αλλά και την τεράστια προοπτική που ανοίγεται με τη θεσμοθέτηση των εσόδων από τα ποσοστά των τυχερών παιγνίων και το στοίχημα. Δεν θα αναφερθώ στο πως αντιμετωπίστηκε η πανδημία και η υγειονομική κρίση αλλά και σε μία σειρά άλλων θεσμικών παρεμβάσεων. Θέλω όμως να αναφερθώ και στην ηθική στήριξη που είχαμε τόσο από τον υφυπουργό όσο και τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού Γιώργο Μαυρωτά. Σε όλες τις δυσκολίες ήταν δίπλα μας και οι ίδιοι και οι συνεργάτες τους. Σε αυτά τα 4 χρόνια έγινε έργο δεκαετίας και το ότι σταθήκαμε στα πόδια μας και δεν κατέρρευσε η ΕΟΠΕ υπό το βάρος των υποχρεώσεων που κληρονομήσαμε, οφείλεται πρωτίστως στην αθλητική ηγεσία, αλλά και σε πολλούς ακόμα παράγοντες και φυσικά στους πιστωτές μας που αντιλήφθηκαν την τιτάνια προσπάθεια μας και μας έδωσαν ελαφρυντικά και αναγνώρισαν τα διαπραγματευτικά μας επιχειρήματα για τις καλύτερες δυνατές συμφωνίες σε διακανονισμούς», τόνισε ο πρόεδρος της ΕΟΠΕ.
Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στη δημιουργία του πρότυπου Αθλητικού Κέντρου παράκτιων αθλημάτων στον Καρτερό και έδωσε ραντεβού στους αγώνες των Εθνικών ομάδων Ανδρών και Γυναικών για το προολυμπιακό τουρνουά που θα διεξαχθούν στον Καρτερό στις 25,26 και 27 Μαΐου.