Η Ένωση Ιλίου είναι η πρώτη ομάδα που εξασφάλισε το ένα απο τα δυο εισιτήρια ανόδου στην Α2 βόλεϊ, στο ειδικό πρωτάθλημα ανόδου που διεξάγεται, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Κέρδισε τον Φοίβο Μελισσίων με 3-0 σετ και έκανε το 3Χ3, επιβεβαιώνοντας τον τίτλο του μεγάλου φαβορί της διοργάνωσης.
Στο άλλο παιχνίδι της ημέρας, η Ιριδα Αργους, πανηγύρισε την πρώτη της νίκη, απέναντι στο Νηρέα Χίου με 3-1σετ.
Ρεπό είχε ο ΟΦΗ, ο οποίος το Σάββατο (13/5, 5μμ) αντιμετωπίζει το Νηρέα Χίου, ενώ την Κυριακή (14/5, 5μμ) θα δώσει τον πολύ κρίσιμο αγώνα για την άνοδο, με τον Φοίβο Μελισσίων.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα του ειδικού τουρνουά ανόδου:
Αποτελέσματα 1ης ημέρας
Τετ.10/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΟΦΗ - Ένωση Ιλίου 0-3 (22-25,20-25,19-25).
Τετ.10/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΓΣ Νηρέας - ΣΦΑΜ Φοίβος 0-3 (13-25,17-25,21-25).
Aποτελέσματα 2ης ημέρας
Πεμ. 11/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΣΦΠ Ιρις Άργους - ΟΦΗ 1-3 (29-31, 26-24, 20-25, 17-25).
Πεμ. 11/5/2023 ΒΑΚ 17.00 Ένωση Ιλίου - ΓΣ Νηρέας 3-0 (25-10, 25-13, 25-13).
Αποτελέσματα 3ης ημέρας
Παρ. 12/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΓΣ Νηρέας - ΣΦΠ Ιρις Άργους 1-3 (15-25, 28-26, 10-25, 13-25).
Παρ. 12/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΣΦΑΜ Φοίβος - Ένωση Ιλίου 0-3 (20-25,20-25,25-27)
H BΑΘΜΟΛΟΓΙΑ
1. Ένωση Ιλίου 9 (9-0)
2.ΟΦΗ 3 (3-4)
3. Φοίβος Μελισσίων 3 (3-3)
4. Ιρις Αργους 3 (4-4)
5. Νηρέας Χίου 0 (1-8)
ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ
Σάβ. 13/5/2023 ΒΑΚ 19.30 ΣΦΠ Ιρις Άργους - ΣΦΑΜ Φοίβος
Σάβ. 13/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΟΦΗ - ΓΣ Νηρέας
Κυρ.. 14/5/2023 ΒΑΚ 14.30 Ένωση Ιλίου - ΣΦΠ Ιρις Άργους
Κυρ. 14/5/2023 ΒΑΚ 17.00 ΣΦΑΜ Φοίβος - ΟΦΗ
*Aπο τις 5 ομάδες οι δυο πρώτες κερδίζουν το εισιτήριο για την Α2 βόλει.
Δείτε τις αναμετρήσεις της 3ης ημέρας
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΠΟΑ ολοκλήρωσε τη...μισή δουλειά, καθώς κατέκτησε το πρωτάθλημα της Α1 ΕΠΣΗ και είναι έτοιμος να επιστρέψει στην Γ' Εθνική.
Η ομάδα του Ατσαλένιου, είχε εξασφλίσει τον τίτλο, μια στροφή πριν το φινάλε και το τελευταί παιχνίδι με τον ΠΑΝΟΜ (4-0), ήταν μια φιέστα, στην οποία οι παίκτες σήκωσαν την κούπα και ετοιμάζονται τώρα για τα κρίσιμα παιχνίδια με άλλους πρωταθλητές, για ένα εισιτήριο στην παραπάνω κατηγορία.
Απο τις 24 Μαίου, έως τις 18 Ιουνίου σε ένα μίνι πρωτάθλημα 7 αγωνιστκών, ο ΠΟΑ θα διεκδικήσει την άνοδο.
Αντίπαλοι του θα είναι οι πρωταθλητές των κρητικών Ενώσεων, πλην δηλαδή του Λασιθίου, όπου λόγω Μητρώου, δεν έγινε πρωτάθλημα. Πρόκειται για τους Ερμή Ζωνιανών από το Ρέθυμνο και τον Γρανίτη από τα Χανιά.
Επίσης, ο Ατρόμητος Πειραιά θα είναι αντίπαλος του ΠΟΑ, ως πρωταθλητής από την ΕΠΣ Πειραιά και αναμένονται πλέον ο δευτεραθλητής από την Αθήνα, που θα είναι ένας εκ των Ηλυσιακού ή Χαϊδαρίου και ο πρωταθλητής από την Δυτική Αττική, με τον τίτλο να τον διεκδικούν ο Απόλλων Πόντου και ο Ασπρόπυργος.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Για δεύτερη φορά, μέσα σε μερικές μέρες, ο Βάλντας Νταμπράουσκας μίλησε για τον ΟΦΗ της νέας περιόδου, μετά το 2-2 με τον Ιωνικό στο Ηράκλειο.
Οπως είπε "θέλουμε να χτίσουμε για τη νέα σεζόν, έναν ΟΦΗ που θα έχει περισσότερες νίκες και λιγότερες ήττες ή ισοπαλίες. Θέλουμε να κάνουμε ένα καλό σχεδιασμό, να δημιουργήσουμε μια καλή ομάδα και αν κάνουμε ένα βήμα παραπάνω στην τελική κατάταξη θα είμαστε πολύ χαρούμενοι".
Ο Λιθουανός τεχνικός, αν και ο ΟΦΗ δεν κατάφερε ξανά να κερδίσει στην έδρα του και ολοκλήρωσε τη σεζόν με μόλις τρείς εντός έδρας νίκες, δήλωσε ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παικτών του, οι οποίοι δεν παράτησαν το παιχνίδι, ανκαι έπαιζαν με δέκα παίκτες απο το 52' λόγω της αποβολής του Πασαλίδη.
Οπως είπε "είναι μια πρόκληση όταν παίζεις περίπου 40 λεπτά με παίκτη λιγότερο και προσπαθήσαμε πολύ, απέναντι σε μια ομάδα απελπισμένη για τους βαθμούς. Είχαμε μείνει με 10 παίκτες και με τον Παναθηναϊκό, όπου είχαμε μείνει στο μισό γήπεδο, όμως σήμερα ήταν διαφορετικό το ματς και θα μπορούσαμε να πάρουμε κάτι παραπάνω. Ακόμη και με δέκα παίκτες, κάναμε αλλαγές με επιθετικούς παίκτες. Θέλαμε να δείξουμε μια νοοτροπία νικητή, αυτό που ταιριάζει στον ΟΦΗ. Είχαμε μια μεγάλη ευκαιρία να πάρουμε ακόμη και τη νίκη με την ευκαιρία του Μπιφουμά, αλλά πρέπει να πω ότι και ο Ιωνικός στα τελευταία λεπτά είχε ευκαιρίες για να πάρει τη νίκη. Φτάνουμε στο τέλος της σεζόν και αξίζουν τα εύσημα, γιατί αγωνίζονται για το σύλλογο, για την φανέλα, για τους φιλάθλους και αυτό είναι πολύ σημαντικό".
Οσο για την χαμηλή επίδοση του ΟΦΗ εντός έδρας, όπου πέτυχε μόλις τρείς νίκες σε όλη τη σεζόν, αλλά και τη δική του ευχή, ανέφερε ότι "θέλουμε να σκοράρουμε περισσότερο στην έδρα μας και να κερδίζουμε, όμως αυτό δε συνέβη και αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη. Τώρα πάμε για το τελευταίο παιχνίδι και έπειτα όλοι χρειαζόμαστε διακοπές με τις οικογένειες μας. Να ξεχάσουμε τους αγώνες, να ξεχάσουμε τις προπονήσεις και να ξεκουραστούμε. Θα επιστρέψουμε για μια καλή προετοιμασία, να δουλέψουμε και να χτίσουμε μια ομάδα, που θα έχει σ’ αυτό το γήπεδο μόνο νίκες και ισοπαλίες».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Γκολάρα ο Μπάκιτς, θρίλερ στο Γεντί Κουλέ (VIDEO)