Δυο αγωνιστικές πριν το φινάλε, ο Γιούχτας, αγωνιά ακόμη για την άνοδο του στην Σούπερ Λίγκ 2, μέσα απο τα μπαράζ ανόδου.
Η ομάδα των Αρχανών, αναδείχθηκε ισόπαλη 1-1 με τον Καμπανιακό, καθώς σε ένα ακόμη παιχνίδι στην έδρα της, δεν κατάφερε να κερδίσει και όλα δείχνουν ότι θα παίξει πλέον την άνοδο με τον Τηλυκράτη στη Λευκάδα, την προσεχή αγωνιστική.
Ο Γιούχτας, με τον πόντο που πήρε ανέβηκε στην 4η θέση που δίνει άνοδο και άφησε στην τελευταία τον Τηλυκράτη.
Αν ο Γούχτας κερδίσει στη Λευκάδα, τότε είναι στην Σούπερ Λίγκ 2, καθώς μια αγωνιστική πριν το φινάλε θα είναι στο +4.
Αν όχι, τότε όλα θα κριθούν στην τελευταία αγωνιστική, ποπου ο Γιούχτας υποδέχεται τον Αιολικό και ο Τηλυκράτης παίζει στη Θεσσαλονίκη με τον Καμπανιακό.
Σε κάθε περίπτωση, ο Γιούχτας δεν πρέπει να χάσει στη Λευκάδα, για να έχει το πάνω χέρι στην τελευταία αγωνιστική.
Οι δυο πρώτες ομάδες που εξασφάλισαν την άνοδο, είναι ο Καμπανιακός με το "Χ" στις Αρχάνες (μετά απο 46 χρόνια θα αγωνιστεί στην Β' Εθνική) και η Κοζάνη, που κέρδισε τον Τηλυκράτη με 1-0 (ανεβαίνει μετά απο 40 χρόνια στη Β' Εθνική).
Στις Αρχάνες ο Γιούχτας προηγήθηκε με το Ροβίθη στο 36' έχασε ευκαιρίες για ένα δεύτερο γκολ, αλλά τελικά ο Καμπανιακός βρήκε το γκολ στο 83' με κεφαλιά του Ιγνατίδη για το τελικό 1-1.
Δείτε στα παρακάτω VIDEO στιγμιότυπα και δηλώσεις.
Παράπονα και...πειράγματα, για τον φωτισμό στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, δέχθηκε απο τους συναδέλφους του στο διοικητικό συμβούλιο του συλλόγου, ο ηλεκτρολόγος στο επάγγελμα, Γενικός Αρχηγός Κώστας Ζερβάκης.
Φιλότιμος όπως είναι ο Κώστας (οι εργασίες που είχε κάνει στην εποχή που βρισκόταν στην ΠΑΕ, σε ΒΑΚ και κεντρικό γήπεδο, κρατούν μέχρι και σήμερα), βρήκε μέσα απο τον επαγγελματικό του χώρο (e-damianakis.gr), μια χορηγία, έβαλε και το συνεργείο του και τοποθέτησε λάμπες LED σε όλα τα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Τους ...άλλαξε τα φώτα ο Κώστας!
Γ.Κορτς