Ηττα-μαχαιριά στο 90' για τον Γιούχτα στη Λευκάδα (1-0) και το όνειρο της ανόδου στην Σούπερ Λίγκ 2, δυκόλεψε ακόμη περισσότερο για την ομάδα των Αρχανών μια αγωνιστική πριν το φινάλε των μπαράζ.
Στην τελευταία αγωνιστική, η ομάδα των Αρχανών για να πάρει το εισιτήριο της ανόδου, θέλει νίκη επί του Αιολικού, ο οποίος είναι η τρίτη ομάδα απο τις 5 των μπαράζ που εξασφάλισε την άνοδο, αλλά ταυτόχρονα θέλει να χάσει ο Τηλυκράτης Λευκάδας, στη Θεσσαλονίκη απο τον Καμπανιακό, ο οποίος επίσης έχει εξασφαλίσει την άνοδο!
Η ομαδα της Λευκάδας, ακόμη και με ισοπαλία είναι εκείνη που εξασφαλίζει την άνοδο, ανεξάρτηα απο το αποτέλεσμα του Γιούχτα με τον Αιολικό.
Θα είναι πράγματι αυτοκτονία για τον Γιούχτα, αν τελικά δεν τα καταφέρει να ανέβει κατηγορία, καθώς απο τις 5 πρωταθλήτριες των μπαράζ, οι 4 εξασφαλίζουν την άνοδο στην Σούπερ Λίγκ 2.
Ηδη, είναι γνωστά τα τρία εισιτήρια (Καμπανιακός, Κοζάνη, Αιολικός) και μένει ένα ακόμη που θα είναι ο Γιούχτας ή ο Τηλυκράτης.
Η ομάδα της Λευκάδας με γκολ του Κατσή στο 90' πήρε το χρυσό τρίποντο, επί του Γιουχτα, ο οποίος δείχνει τάσεις αυτοκτονίας.
Ετσι, πλέον δεν είναι στο χέρι του η κατάσταση στην τελευταία αγωνιστική, καθώς δεν αρκει μόνο η δική του νίκη επί του Αιολικού, αλλά πρέπει να χάσει και ο Τηύκράτης στη Θεσσαλονίκη απο τον αδιάφορο, Καμπανιακό.
Διαιτητής: Χρόνης (Δυτ. Αττικής)
Βοηθοί: Τσαγανού, Καραγιάννης (Δυτ. Αττικής)
Τηλυκράτης Λευκάδας (Ανδρέας Παντζιαράς): Παρδαλός, Παπανίκου, Μπεκατώρος, Τακίδης, Γιαννιώτης, Τεγούσης, Περιστέρης (67′ Κυριάκης), Ζδράβος, Γκουντρουμπής, Εντουάρντο (66′ Κατσής), Νιφορόπουλος.
Γιούχτας (Νίκος Σουργιάς): Κόλλιας, Ψαρράς (65′ Κορνηλάκης), Τζανής, Γιαλούσης, Γελαδάρης, Κοντογιάννης (65′ Αργκιλέσι), Βρεττός, Δωματάς (68′ Πλουσής), Γκίνη (88′ Δασκαλάκης), Κίσσας, Ροβίθης (88′ Αζίζι).
Δειτε στο παρακάτω VIDEO το γκολ που ίσως στερήσει στον Γιούχτα την άνοδο μετά την ήττα με 1-0 στη Λευκάδα, αλλά και στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Μετά τον ΠΟΑ και δεύτερη ομάδα απο την Κρήτη, κέρδισε την άνοδο στη Γ Εθνική, στα μπαράζ ανόδου.
Ο λόγος για τον Ερμή Ζωνιανών, ο οποίος κέρδισε το Χαιδάρι με 2-1 και πήρε το ένα απο τα τρία εισιτήρια, για την παραπάνω κατηγορία.
Η ομάδα του Ερμή, επιστρέφει στη Γ Εθνική, μετά απο 4 χρόνια.
Η άνοδος, για την ομάδα των Ζωνιανών, είναι επική αν αναλογιστεί κανείς ότι ήθελαν μόνο νίκη, απέναντι σε μια αξιόλογη Αθηναϊκή ομάδα και τα κατάφεραν.
Αν και βρέθηκαν πίσω στο σκορ, γύρισαν το παιχνίδι και πήραν το αποτέλεσμα, που τους έδωσε την άνοδο.
Οι φιλοξενούμενοι προηγήθηκαν με τον Παληγιώργο στο 28'. ο Ερμής ισοφάρισε με τον Γκέκα στο 31' και έβαλε το νικητήριο γκολ στο 74' με τον Μπαμπουλάκη με πέναλτι που κέρδισε και εκτέλεσε ο ίδιος.
Ο Ερμής είχε και δοκάρι με τον Σηφακάκη στο 49'.
Με το "Χ" στα Χανιά (2-2) με τον Γρανίτη, πήρε την άνοδο στη Γ' Εθνική και ο Ατρόμητος Πειραιά.
Ετσι, ΠΟΑ, Ατρόμητος και Ερμης Ζωνιανών, πήραν την άνοδο για τη Γ' Εθνική.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO το γκολ που χάρισε την άνοδο στον Ερμή.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
O ΟΦΗ συνεχίζει δυναμικά της εκκαθαρίσεις, με ένα ακόμη παίκτη, που αποδείχθηκε αποτυχημένη μεταγραφική επιλογή.
Ο 24χρονος Πορτογάλος εξτρέμ Μέσακ Τζού, είναι ο επόμενος παίκτης που θα αποτελέσει παρελθόν απο τον ΟΦΗ.
Aν και έχει ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο, οι άνθρωποι της ομάδας, ήρθαν σε συμφωνία μαζί του, για να λήξουν την συνεργασία τους, απο τώρα.
Ο Τζού, την περασμένη σεζόν, αγωνίστηκε σε δέκα παιχνίδια, τα περισσότερα ως αλλαγή και είχε μόλις 479 λεπτά συμμετοχής.
Παρά το καλό βιογραφικό του, πρωταθλητής ευρώπης με την Εθνική Κ17 της Πορτογαλίας και πέρασμα απο την Μπενφίνα, αλλά και την U21 της Γουέστ Χαμ, ο Τζού, όχι μόνο δεν έδειξε ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά στον ΟΦΗ, αλλά δεν κατάφερε καν, να κερδίσει φανέλα βασικού.
Ετσι, προστίθεται και αυτός στην λίστα των ξένων παικτών που πέρασαν απο τον ΟΦΗ και θα ξεχαστούν γρήγορα.
Η διοίκηση της ομάδας, συνεχίζει τις εκκαθαρίσεις και την προσπάθεια να ελαφρύνει το σύλλογο απο συμβόλαια και παίκτες, που δεν έχουν να δώσουν τίποτα στον ΟΦΗ.
Εκτός απο τον Τζού, υπάρχουν ακόμη 2-3 περιπτώσεις, για λύσεις συμβολαίων και τις επόμενες μέρες αναμένονται εξελίξεις.
Να σημειωθεί, ότι ο ΟΦΗ, έχει ολοκληρώσει την συνεργασία με Τσιλιανίδη (έμεινε ελεύθερος, δεν ανανεώθηκε το συμβόλαιο του), Περέα (έμεινε ελεύθερος, ήταν δανεικός απο την Ισπανική Λεγκανιές) Στίβενς (είχε δυο χρόνια συμβόλαιο, ο ΟΦΗ το έλυσε στον πρώτο, έπαιξε και δανεικος 6 μήνες στην Ντε Χααγκ), Τζού (είχε δυο χρόνια συμβόλαιο, έμεινε ένα), ενώ δεν αποδέχθηκαν την πρόταση του ΟΦΗ και αποτελούν παρελθόν οι Διαμαντής και Μπαλογιάννης, τους οποίους ήθελε η ομάδα, αλλά εκείνοι αποφάσισαν να συνεχίσουν αλλού.
Εξι παίκτες δηλαδή, απο την περσινή ομάδα, δεν συνεχίζουν και αναμένονται και άλλες αποχωρήσεις.
Αντίθετα, ο ΟΦΗ έχει κάνει τρείς μεταγραφές, τον Ισπανό μεσοεπιθετικό Ριέρα, τον Κύπριο διεθνή στόπερ Καρώ και το νεαρό Κουτεντάκη και ψάχνει ένα αριστερό μπακ, ένα 8αρι και ένα εξτρέμ.
Γ.Κορτς