Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Μια μεγάλη διοργάνωση, σε συνεργασία με τον Δήμο Μαλεβιζίου, θα φιλοξενήσει την Κυριακή 26 Ιανουαρίου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Πρόκειται για τον περιφερειακό διαγωνισμό Κρήτης του Πανελλήνιου διαγωνισμού ρομποτικής Robofest Hellas 2025 ( https://www.he-ro.gr/robofest-hellas ), ο οποίος διεξάγεται υπο την αιγίδα του Ελληνικού Οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής H.E.R.O. (https://www.he-ro.gr/ ).
Στον διαγωνισμό, αναμένεται να συμμετάσχουν πάνω απο 80 ομάδες απο όλη την Κρήτη και οι συμμετοχές αναμένεται να ξεπεράσουν τις 400.
Ο Πανελλήνιος διαγωνισμός, θα πραγματοποιηθεί ταυτόχρονα σε 8 διαφορετικές περιφέρειες της Ελλάδας!
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, με χαρά, με την ένθερμη υποστήριξη του δημάρχου Μαλεβιζίου κ. Μενέλαου Μποκέα και των συνεργατών του, θα φιλοξενήσει αυτήν την σπουδαία, εκπαιδευτική εκδήλωση.
Η "Ρομποτική" είναι πλέον πολύ διαδεδομένη στις μικρές ηλικίες και ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, έχει ήδη ξεκινήσει τις πρώτες συζητήσεις, με στελέχη της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας, για να την φιλοξενήσει ως δραστηριότητα στις τάξεις του, συμβάλλοντας μέσα απο τη δυναμική του ΟΦΗ, στην περαιτέρω εξάπλωση της.
O πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης, ήταν ο τυχερός στην κοπή της πίτας του Διοικητικού Συμβουλίου, του συλλόγου, που έγινε μετά την πρώτη συνεδρίαση του νέου έτους, την Τετάρτη (8/1).
Ο Γιάννης Δανδάλης, κέρδισε το φλουρί και δέχθηκε μαζί και τις ευχές για την ονομαστική του εορτή, όπως και οι Γιάννηδες του Διοικητικού Συμβουλίου, του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Γιάννης Κουμπενάκης, Γιάννης Αρώνης).
Στην ομιλία του, στο Δ.Σ. ο Γιάννης Δανδάλης, ανέφερε ότι "εύχομαι καλή χρονιά σε όλους. Να έχουμε την δύναμη σαν διοικητικό συμβούλιο, να παλέψουμε τις πολλές δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, σαν Ερασιτεχνικό σωματείο. Εύχομαι υγεία και επιτυχίες στο σύλλογο μας, στα τμήματα μας και στους αθλητές μας, που μας κάνουν περήφανους σε όλη την Ελλάδα. Καλή χρονιά, σε όλη την οικογένεια του ΟΦΗ, που γιορτάζει φέτος τα 100 χρόνια απο την ίδρυση της".
Γ. Κορτς


Ο ΟΦΗ έχασε μεγάλη ευκαιρία, να πανηγυρίσει τη νίκη στην Πυλαία επί του ΠΑΟΚ.
Προηγήθηκε 0-1 και 1-2 στα σετ και στο τέταρτο ήταν μπροστά με 13-18, αλλά τελικά γνώρισε την ήττα με 3-2 στο ται-μπρέικ, μετά απο ένα συναρπαστικό παιχνίδι.
Ο βαθμός και πολύτιμος, δεν άφησε κανένα στον ΟΦΗ ικανοποιημένο, καθώς με βάση την εικόνα του αγώνα, η ομάδα άξιζε κάτι περισσότερο.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS όλο το παιχνίδι και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Πήρε τον πόντο απο τον ΠΑΟΚ στην Πυλαία ο ΟΦΗ, αλλά άξιζε τη νίκη