Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η γκολάρα του Σεγκέλια, που ήταν η καλύτερη στιγμή στο "βασανιστικό" απο πλευράς θεάματος, παιχνίδι Παναχαϊκή-ΟΦΗ 1-2 δεν μέτρησε, αλλά ο ΟΦΗ με το 5-0 του πρώτου αγώνα και το 1-2 στην Πάτρα, ολοκλήρωσε με επιτυχία τα προημιτελικά του Κυπέλλου Ελλάδος και περιμένει στα ημιτελικά, τις μάχες με τον Αστέρα Τρίπολης, για μια θέση στον τελικό της διοργάνωσης, για πρώτη φορά μετά απο 35 χρόνια (τελευταία φορά το 1990, Ολυμπιακός-ΟΦΗ 4-2).
Ο Γεωργιανός εξτρέμ του ΟΦΗ, λίγα λεπτά αφού μπήκε στο παιχνίδι, με ένα φανταστικό διαγώνιο σούτ έστειλε τη μπάλα στο "διχτάκι" της απέναντι γωνίας, αλλά αν και το γκολ αρχικά μέτρησε, ήρθε ο Φωτιάς απο το VAR, να το ακυρώσει, καθώς το ένα πόδι του Σεγκέλια ήταν οριακά μπροστά, απο τον τελευταίο αμυντικό.
Κρίμα, γιατί αυτό το γκολ, ήταν πραγματική "όαση" στην μετριότητα, της αναμέτρησης.
Το κέρδος του ΟΦΗ, πέρα απο τη νίκη-πρόκριση επί της Παναχαικής (η πρόκριση είχε κριθεί απο το 5-0 του πρώτου αγώνα στο Ηράκλειο), ήταν και το ότι για 5ο σερί παιχνίδι ο ΟΦΗ έμεινε αήττητος, αλλά δεν κατάφερε να κρατήσει το "μηδέν" στην άμυνα για 5ο σερί παιχνίδι, καθώς η Παναχαική στο 53' ισοφάρισε σε μια φάση που ο Μπρεσάν έκανε κακή εκτίμηση της φάσης και οι γηπεδούχοι σκόραραν, με τον Μαδριγάλ, για το 1-1.
Ωραίο γκολ, έβαλε ο νεαρός Φαιτάκης, μετά απο καλή συνεργασία με τον Γιούνγκ. Ο μικρός είναι τεχνικής και έχει καλά στοιχεία. Εκανε μάλιστα ντεμπούτο στον ΟΦΗ, με γκολ! Ο 19χρονος μεσοεπιθετικός του ΟΦΗ, άνοιξε το δρόμο προς τη νίκη (1-0).
Ενώ το 2-1 έκανε ο Φούντας, που ήρθε απο τον πάγκο στο δεύτερο ημίχρονο, με ωραίο πλασέ, κάτω απο τα πόδια του αντίπαλου τερματοφύλακα.
Ο ΟΦΗ είχε στιγμές, για να σκοράρει και άλλα γκολ με ένα φαουλ του Μπάκιτς και ένα πλασέ του Θεοδωσουλάκη, ο οποίος επίσης πήρε φανέλα βασικού στο βαθύ ροτέισον του Ράσταβατς.
Στόχος επετεύχθη για τον ΟΦΗ, που με συνολικό σκορ 7-1 έκανε περίπατο, απέναντι στην ιστορική αλλά αδύναμη και βασανισμένη Παναχαική της Σούπερ Λιγκ 2 και πλεον βλέπει τους δυο ημιτελικούς με τον Αστέρα Τρίπολης, για μια θέση στον τελικό, κάτι για το οποίο "ζεί και αναπνέει" όλος ο φίλαθλος κόσμος του ΟΦΗ!
Γκολ: Φαιτάκης (13'), Μαδριγάλ (53'), Φούντας (61').
Κίτρινες: 45’ Πετράτος, 65’ Λυμπεράκης – 37’ Γιούνγκ, 76’ Σαλσίδο
Κόκκινες: 73’ Παπατόλιος (απευθείας κόκκινη)
Οι συνθέσεις των δύο ομάδων:
ΠΑΝΑΧΑΪΚΗ (Νίκος Ανδριέλος): Οικονομάκης, Καραγιάννης (70’ Σκόνδρας), Κωστούλας, Μπαξεβάνος (25’ Λιεσάι), Λυμπεράκης, Πετράτος, Παπατόλης, Τσακνής (82’ Παπαηλίου), Ζέκχοφ (70’ Χαλκιαδάκης), Μασούρας, Μαδριγάλ.
ΟΦΗ (Μίλαν Ράσταβατς): Ναούμοβ, Μαρινάκης, Μπρεσάν, Χριστόπουλος, Αμπάντα, Καραχάλιος (77’ Κουτεντάκης), Αποστολάκης (46’ Μπάκιτς), Θεοδοσουλάκος, Νέιρα (46’ Φούντας), Φαϊτάκης (66’ Σενγκέλια), Γιούνγκ (66’ Σαλσίδο).
Με τον πόντο που πήρε ο ΟΦΗ, στη Πυλαία απο τον ΠΑΟΚ (ήττα με 3-2), συνεχίζει στην 6η θέση, σε τριπλή ισοβαθμία στους 15 βαθμούς με ΠΑΟΚ και Φοίνικα Σύρου, μετά την ολοκλήρωση της 11ης αγωνιστικής.
Επόμενος αντίπαλος του ΟΦΗ, ο Ολυμπιακός, τον οποίο υποδέχεται σε ένα μεγάλο παιχνίδι στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, την προσεχή Κυριακή (19/1, 5μμ, κλειστό ΒΑΚ).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 11ης αγωνιστικής στην Volley League:
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. - Παναθηναϊκός Α.Ο. 2-3 (25-22, 23-25, 21-25, 25-19, 13-15).
Πήγασος Πολίχνης - Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων 0-3 (24-26, 30-32, 21-25).
Α.Ο. Φλοίσβος - Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας 3-0 (25-13, 25-23, 25-17).
Π.Α.Ο.Κ. - Ο.Φ.Η. 3-2 (21-25, 25-21, 21-25, 28-26, 15-11).
Α.Ο. Φοίνικας Σύρου - Α.Ο.Π. Κηφισιάς 0-3 (24-26, 24-26, 21-25).
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ VOLLEY LEAGUE
1. ΑΟΝΣ Μίλων 27
2. Παναθηναϊκός 26
3. Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. 23
4. Κηφισιά 18
5. ΠΑΟΚ 15
6. ΟΦΗ 15
7. Φοίνικας Σύρου 15
8. Πήγασος Πολίχνης 14
9. Φλοίσβος 8
10. Αθλος Ορεστιάδας 4
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ
ΟΦΗ-Ολυμπιακός (Κυριακή 19/1, 5μμ)
Αθλος Ορεστιάδας-ΠΑΟΚ
Παναθηναϊκός-Κηφισιά
Μίλων-Φλοίσβος
Πήγασος Πολίχνης Φοίνικας Σύρου
Ο ΟΦΗ βρέθηκε πολύ κοντά, στο να κερδίσει τον ΠΑΟΚ στην Πυλαία, όταν και προηγήθηκε με 1-2 σετ και 13-18 στο τέταρτο, αλλά έπαθε μπλάκ-άουτ και τελικά έχασε το παιχνίδι με 3-2 στο ται-μπρέικ( 21-25, 25-21, 21-25, 28-26, 15-11)., σε ένα παιχνίδι με δυνατές συγκινήσεις.
Ολα τα λεφτά ήταν το τέταρτο σετ, καθώς αν ο ΟΦΗ το κέρδιζε, θα έφευγε με το τρίποντο απο τη Θεσσαλονίκη, ενώ τελικά πήρε μόνο τον πόντο.
Η φάση που σήκωσε πολύ σκόνη και παράπονα απο τον ΟΦΗ, έγινε στο 25-25, του τέταρτου σετ.
Με το παιχνίδι σε τεντωμένο σχοινί, ο Μιχαίλοβιτς σερβίρει και στον ΟΦΗ ζητούν άσσο, αλλά ο διαιτητής Αβραμίδης, δείχνει ότι η μπάλα είναι άουτ!
Ο πάγκος του ΟΦΗ διαμαρτύρεται, ο προπονητής του ΟΦΗ Γιάννης Καλμαζίδης, που έχει άλλο challenge (είχε εξαντλήσει τα δυο που είχε δικαίωμα), ζητάει απο το διαιτητή να δεί τη φάση στο VAR, καθώς έχει αυτό το δικαίωμα, όταν το σετ είναι μετά το 20.
Ο διαιτητής όμως σε μια τουλάχιστον οριακή φάση, λέει "όχι" στο VAR, που θα ξεκαθάριζε κάθε αμφιβολία και μοιράζει κόκκινες κάρτες για τις διαμαρτυρίες, που έγιναν μεταξύ των δυο ομάδων στην επίμαχη φάση.
Δείτε πως το VolleyNews μια έγκριτη ιστοσελίδα με αποκλειστικά θέματα βόλεϊ, περιγράφει την απόφαση του διαιτητή Αβραμίδη, ενώ δημοσιευει και το VIDEO απο την επίμαχη φάση:
"Η φάση στο 25-25 του 4ου σετ στον αγώνα Α.Σ. ΠΑΟΚ / PAOK Athletic Club - ΤΑΑ ΟΦΗ ΒΟΛΕΙ που χωρίς λόγο άφησε αμφιβολίες. Σερβίρει ο Μιχαήλοβιτς του ΟΦΗ. Η φάση είναι οριακή. Ο ΟΦΗ δεν έχει δικαίωμα για άλλο video challenge και ο διαιτητής Αβραμίδης δεν επικαλείται το video challenge για να ξεδιαλύνει την κατάσταση. Κάθεται στη σκάλα σαν τον Ξέρξη και μοιράζει κάρτες. Τα video check δεν τα πήρε η Volley League • ΕΣΑΠ για να κάθονται ούτε για να κάνουν κάποιοι διαιτητές το κομμάτι τους. Υπάρχουν για να μπαίνουν τα πράγματα στη θέση τους".
Δυστυχώς ο...Ξέρξης διαιτητής κ. Αβραμίδης, δεν έκανε χρήση του VAR, αν και είχε το δικαίωμα, σε μια φάση, έπαιξε καθοριστικό ρόλο, για την έκβαση του αγώνα.
Καθως αν ο πόντος πήγαινε στον ΟΦΗ, τότε ο ΟΦΗ με το 26-27, είχε match ball, για να κάνει το 1-3 σετ και να φύγει νικητής απο το PAOK SPORTS ARENA.
Tελικά αντί για το 26-27, έγινε το 27-26, ο Μιχαίλοβιτς αστόχησε στην τελευταία επίθεση για να πάρει ο ΠΑΟΚ το σετ, με 28-26, να ισοφαρίσει σε 2-2 και τελικά να πάρει τη νίκη με 3-2 στο ται-μπρέικ.
Σίγουρα ο ΟΦΗ, έχει τη δική του ευθύνη που έχασε το τέταρτο σετ απο το 13-18 που ήταν μπροστά, αλλά και ο διαιτητής Αβραμίδης, έβαλε το χεράκι του. Ενώ θα μπορούσ, να αφήσει το VAR να δείξει την αλήθεια, όποια και αν ήταν αυτή.
Δείτε παρακάτω σε VIDEO την επίμαχη φάση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ πήρε τον πόντο απο τον ΠΑΟΚ στην Πυλαία, αλλά μπορούσε και τη νίκη