Ο ΟΦΗ με τη μεγάλη νίκη επί του Μίλωνα 3-0 (25-18, 25-20, 25-13), εξασφάλισε την παραμονή του στην κατηγορία, κλείδωσε την 7η θέση και θα αγωνιστεί στα πλει-οφ για τις θέσεις 5-7, που δίνει ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο για το Τσάλεντζ Καπ.
Ο ΟΦΗ, έχει ένα ακόμη παιχνίδι για την κανονική περίοδο, με τον Πήγασο Πολίχνης στη Θεσσαλονίκη, όπου θα παίξει για τη νίκη, καθώς θα κουβαλήσει την βαθμολογία του, στην επόμενη φάση.
Oτι και να γίνει σε αυτό το παιχνίδι, ο ΟΦΗ είναι 7ος, καθώς είναι στο +5 απο τον Πήγασο, ενώ σε περίπτωση ισοβαθμίας με τον Φλοίσβο ισοβαθμεί (είχε χάσει 3-2, είχε κερδίσει 3-1).
Στα πλει-οφ (5-7), ο ΟΦΗ θα αναμετρηθεί με την Κηφισιά και τον Φοίνικα Σύρου, ενώ στα πλέι-άουτ (8-10), θα αγωνιστούν οι Φλοίσβος, Πήγασος Πολίχνης και Αθλος Ορεστιάδας, εκ των οποίων οι δυο τελευταίοι θα αποχαιρετήσούν την κατηγορία.
Αναλυτικά η εικόνα της 17ης αγωνιστικής στην Volley League:
Volley League - 17η αγωνιστική
Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2025
Α.Ο.Π. Κηφισιάς - Α.Ο. Φλόισβος 2-3 (24-26, 25-20, 20-25, 25-23, 11-15).
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. ΟΝΕΧ - Π.Α.Ο.Κ. F&U 2-3 (22-25, 21-25, 25-22, 37-35, 10-15).
Κυριακή 23 Φεβρουαρίου 2025
Παναθηναϊκός Α.Ο. - Πήγασος Πολίχνης 3-0 (25-19, 25-17, 25-16).
Ο.Φ.Η. - Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων 3-0 (25-18, 25-20, 25-13).
Α. Φοίνικας Σύρου - Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας 3-0 (25-17, 25-20, 25-11).
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ VOLLEY LEAGUE 2024-25
1. Παναθηναϊκός Α.Ο. 44
2. Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. ΟΝΕΧ 36
3. Α.Ο.Ν.Σ.Μίλων 30
4. Π.AOΚ. 28
5. A.O.Φοίνικας Σύρου 27
6. AOΠ.Κηφισιάς 26
7. Ο.Φ.Η. 22
8. A.O.Φλοίσβος 19
8. Πήγασος Πολίχνης 18
10. Άθλος Ορεστιάδας 5
Η ΕΠΟΜΕΝΗ-18(Η) ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΗΣ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ
Σάββατο 01 Μαρτίου 2025
Α.Ο.Ν.Σ. Μίλων - Α.Σ. Άθλος Ορεστιάδας
Πήγασος Πολίχνης - Ο.Φ.Η.
Α.Ο. Φλοίσβος - Παναθηναϊκός Α.Ο.
Π.Α.Ο.Κ. - Α.Ο.Π. Κηφισιάς
Ολυμπιακός Σ.Φ.Π. ΟΝΕΧ- Α.Ο. Φοίνικας Σύρου
* Οι 4 πρώτες ομάδες της κανονικής περιόδου θα προκριθούν στα ημιτελικά των πλει οφ.
* Οι ομάδες που θα πλασαριστούν στις θέσεις 5-7 θα παίξουν μεταξύ τους μίνι πρωτάθλημα για την 5η θέση που οδηγεί στο Τσάλεντζ Καπ.
* Οι 3 τελευταίες ομάδες της κανονικής περιόδου θα περάσουν στα πλέι άουτ μεταφέροντας τη βαθμολογία της κανονικής περιόδου, θα παίξουν πρωτάθλημα δύο γύρων και οι δύο τελευταίες ομάδες που υποβιβάστηκαν στην Pre League. Εάν η τελευταία ομάδα απέχει 13 βαθμούς από την 9η ομάδα που υποβιβάζεται απ'ευθείας στην Pre League και η 8η με την 9η ομάδα θα παίξει μεταξύ τους για την παραμονή στις 3 νίκες εκτός κι αν η διαφορά τους είναι 7 βαθμοί οπότε υποβιβάζεται απ'ευθείας και η 9η ομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ εξασφάλισε τη σωτηρία του και βάζει πλώρη για ψηλότερα
Ο ΟΦΗ, κέρδισε τον Μίλωνα με 3-0 (25-18, 25-20, 25-13), εξασφάλισε την παραμονή στην κατηγορία και ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιάννης Καλμαζίδης, είχε κάθε λόγο να είναι χαρούμενος, μετά το παιχνίδι.
Οπως δήλωσε ο προπονητής του ΟΦΗ, "εξασφαλίσαμε τον πρωταρχικό στόχο, που είχαμε βάλει απο την αρχή της χρονιάς. Περάσαμε απο 40 κύματα, ωστόσο, παίξαμε καλό βόλεϊ, σε ένα μεγάλο διάστημα. Σήμερα ήμασταν πιο πεινασμένοι απο το Μίλωνα. Πιο πολλά ήταν στο τραπέζι, για μας και το μέλλον μας. Τους βάλαμε δύσκολα και καταφέραμε να πάρουμε μια καθαρή νίκη".
Για το ποιος θα είναι ο στόχος του ΟΦΗ, στο γκρούπ 5-7, ο Γιάννης Καλμαζίδης, ανέφερε ότι "ο στόχος του ΟΦΗ στο γκρούπ 5-7 θα είναι όσο μπορούμε πιο ψηλά. Έχουμε δείξει ότι με όλες τις ομάδες, με τις οποίες είμαστε κοντά, έχουμε διεκδικήσει νίκες. Θέλουμε και τώρα να συνεχίσουμε και να πάμε όσο πιο ψηλά. Είναι μεγάλο κατόρθωμα για το σύλλογο και πιστεύω ότι με συνεχή προσπάθεια, θα έχει και καλό μέλλον".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ εξασφάλισε τη σωτηρία του και βάζει πλώρη για ψηλότερα
O πολύπειρος κεντρικός του ΟΦΗ, Ανδρέας Ανδρεάδης, αναδείχθηκε MVP της μεγάλης νίκης του ΟΦΗ, επί του Μίλωνα με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Ο Ανδρεάδης, είχε 8π (3 μπλοκ) και όπως ανέφερε "σήμερα παίξαμε με την πλάτη στον τοίχο. Ήταν ένα παιχνίδι κομβικό, παίζαμε με μια πάρα πολύ καλή ομάδα. Παίξαμε απελευθερωμένα και βγάλαμε αυτό το αποτέλεσμα. Το βραβείο του MVP το αφιερώνω στους συμπαίκτες μου, στη διοίκηση, στον προπονητή μου. Ήταν μια ομαδική προσπάθεια. Καταφέραμε έστω και τελευταία στιγμή να κρατηθούμε στην κατηγορία, γιατί το αξίζαμε. Παίξαμε καλό βόλεϊ, αλλά σε κάποια παιχνίδια, στα τελειώματα των σετ, κάναμε λάθη και τα χάναμε. Θα μπορούσαμε να έχουμε πάνω απο 25-26 πόντους. Ευελπιστώ στα πλει-οφ να παίξουμε ακόμα καλύτερα. Δεν ξέρουμε, μπορεί να γίνουν και θαύματα. Με τις υπόλοιπες ομάδες, Σύρο και Κηφισιά, δεν έχουμε μεγάλες διαφορές. Αν παίξουμε το βόλεϊ που μπορούμε, έχουμε τη δυνατότητα να κάνουμε κάτι καλύτερο και η διοίκηση να ξεκινήσει το σχεδιασμό για τη νέα χρονιά".
Τον Ανδρέα Ανδρεάδη βράβευσε ο βουλευτής Ηρακλείου της ΝΔ και πρώην υφυπουργός αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος είναι φίλος του βόλεϊ και παρακολούθησε με ενδιαφέρον το παιχνίδι.
Μετά το τέλος του αγώνα, συνεχάρη τον πρόεδρο του ΟΦΗ Γιάννη Δανδάλη, το προπονητικό επιτελείο και τους πάικτες, για την παραμονή στην κατηγορία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ