Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Καλλιθέα-ΟΦΗ, όχι στο θρυλικό Ελ Πάσο, αλλά στη Λεωφόρο, που χρησιμοποιεί φέτος σαν έδρα, η Αθηναϊκή ομάδα και ίσως αυτό, της έχει κοστίσει στη βαθμολογική της συγκομιδή.
Το παιχνίδι, θα κριθεί εν πολλοίς στο πως θα το αντιμετωπισει ο ΟΦΗ και ο Ράσταβατς.
Θα επιχειρήσει ο προπονητής του ΟΦΗ, να προφυλάξει παίκτες, ενόψει του μεγάλου ημιτελικού Κυπέλλου, την Τετάρτη στην Τρίπολη ή θα παίξει φουλ και ότι βγει;
Ο ΟΦΗ θα παίξει στην Καλλιθέα, χωρίς τους Μπάκιτς και Φούντα και αν έχει 2-3 ακόμη απουσίες απο την βασική ενδεκάδα, η συνοχή της ομάδας, θα επηρεαστεί.
Αν όμως, ο ΟΦΗ παίξει με όλα του τα όπλα (Νούς, Σεγκέλια, Σαλτσέντο), τότε θα έχει τον πρώτο λόγο, απέναντι σε μια ομάδα που είναι πνιγμένη στο άγχος και παίζει για την επιβίωση της.
Ο οργανισμός του ΟΦΗ, ζεί και αναπνέει, για το παιχνίδι της Τετάρτης στην Τρίπολη, καθώς ονειρεύεται συμμετοχή στον τελικό Κυπέλλου, ξανά μετά απο 35 χρόνια.
Ωστόσο, και το παιχνίδι με την Καλλιθέα, είναι κομβικό, για τη συμμετοχή του ΟΦΗ, στο γκρούπ 5-8.
Με μια ενδεχόμενη ήττα, δηλαδή, κινδυνεύει να μείνει εκτός, με τον ΟΦΗ στα δυο τελευταία παιχνίδια της κανονικής περιόδου, να υποδέχεται τη Λαμία και την τελευταία αγωνιστική, να αγωνίζεται με τον Ολυμπιακό, στο Καραϊσκάκη.
Η Καλλιθέα του φίλου μας Μιγκέλ Μεγιάδο, είναι κατά τη γνώμη μου, με 18 βαθμούς, ο πιο αδύναμος κρίκος, μετά την σχεδόν πεσμένη Λαμία.
Ισως ήταν άτυχη, σε κάποια παιχνίδια και άξιζε να έχει περισσότερους βαθμούς.
Ομως σε αυτή τη φάση, με αντιπάλους τον Λεβαδειακό (24), τον Πανσερραικό (22) και το Βόλο (21), δεν θα είναι εύκολα τα πράγματα για αυτήν, απέναντι σε ομάδες, που είναι και πιο δυνατές στο παρασκήνιο.
Βέβαια με αυτά που γίνονται στα ελληνικά πλει-άουτ, δεν βάζεις το χέρι σου στη φωτιά, καθώς το παρακαλετό, θα πέσει σύννεφο και οι αδιάφορες ομάδες, θα κρίνουν την τελική κατάταξη στην ουρά.
Στον αγώνα του πρώτου γύρου στο Γεντί Κουλέ, η Καλλιθέα πήρε ένα περήφανο 2-2, παίζοντας εξαιρετικά την κόντρα επίθεση, απέναντι σε ένα μέτριο ο ΟΦΗ.
Με το ίδιο μοτίβο, αναμένεται να παίξει και σήμερα, έχοντας στον πάγκο τον άλλοτε κεντρικό αμυντικό του ΠΑΟΚ, Στέλιο Μαλεζά. Θα περιμένει τον ΟΦΗ και θα επιχειρήσει να χτυπήσει στην κόντρα.
Την ήττα με 6-9 στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, απο τον Ιωνικό, γνώρισε η ανδρική ομάδα πόλο του ΟΦΗ, για το πρωτάθλημα της Α2 ανδρών.
Η δεύτερη περίοδος, έκλεισε με τις δυο ομάδες στο 5-5.
Με δυο γκολ, ο Ιωνικός πήρε προβάδισμα 5-7 και 6-8, ο ΟΦΗ δεν σκόραρε στην τελευταία περίοδο και ο Ιωνικός πανηγύρισε το διπλό με 6-9, στο κολυμβητήριο Ηρακλείου.
Τα 8λεπτα: 2-4, 3-1, 1-2, 0-2.
ΟΦΗ (Κώστας Φιτσανάκης): Τσαβολάκης, Παπανικολάου 2, Φυτάλης 1, Γαλυφιανάκης, Καλλέργης, Διακάκης, Σκαρπέλης 1, Παπαδάκης, Βασιλάκης, Ζουράρης 2, Πολίτης, Πατούνας, Λασιθιωτάκης, Λεονταράκης, Βάλσαμος.
Ο ΟΦΗ με τη μεγάλη νίκη επί του Μίλωνα 3-0 (25-18, 25-20, 25-13), εξασφάλισε την παραμονή του στην κατηγορία, κλείδωσε την 7η θέση και θα αγωνιστεί στα πλει-οφ για τις θέσεις 5-7, που δίνει ένα ευρωπαϊκό εισιτήριο για το Τσάλεντζ Καπ.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι, αλλά και τις δηλώσεις των πρωταγωνιστών.