Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην σκιά της υπόθεσης με το νέο σήμα του ΟΦΗ, που έχει προκαλέσει μεγάλες συζητήσεις, αλλά και σφοδρές αντιδράσεις, απο μια μεγάλη μερίδα του κόσμου της ομάδας, οι παίκτες του ΟΦΗ, ξαναμπαίνουν τη Δευτέρα (10/8) στο γήπεδο, για να ξεκινήσουν την προετοιμασία, για τη νέα αγωνιστική περίοδο!
Το πρώτο ραντεβού του προπονητή Γιώργου Σίμου, ο οποίος συνεχίζει στην τεχνική ηγεσία της ομάδας, με τους παίκτες του ΟΦΗ, έχει δοθεί στις 6.30 στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Το «παρών» στην πρώτη του ΟΦΗ θα δώσει και ο ιδιοκτήτης της ομάδας Μιχάλης Μπούσης, ο οποίος εμφανίζεται δυσαρεστημένος, απο τις αντιδράσεις για το νέο σήμα που λάνσαρε η ΠΑΕ.
Η τοποθέτηση του, πάνω σε αυτό το ζήτημα και κατά πόσο τον έχει επηρεάσει, αναμένεται με ενδιαφέρον.
Καθώς συνεργάτες του, λένε ότι είναι "πυρ και μανία", ενώ άφηναν ανοιχτά και τα σενάρια αποχώρησης του, ομογενή επιχειρηματία, αν δεν γίνει αποδεκτή η απόφαση της ΠΑΕ, για την αλλαγή σήματος.
Πάντως, οι οργανωμένοι οπαδοί της ομάδας με ανακοίνωση τους, τονίζουν ότι στηρίζουν τον ιδιοκτήτη και το πρότζεκτ της ομάδας, αλλά απαιτούν την απόσυρση του νέου σήματος, το οποίο χαρακτήρισαν "ιστορικό λάθος".
Η πρώτη συγκέντρωση του ΟΦΗ, είναι κλειστή για τους φιλάθλους, λόγω covid-19, ενώ θα επιτραπεί η είσοδος μόνο σε τηλεοπτικά συνεργεία για κάποιες δηλώσεις.
Στην "πρώτη" του ΟΦΗ, θα δώσουν το "παρών" και κάποια απο τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα.
Ο ΟΦΗ, μέχρι σήμερα, έχει ολοκληρώσει τις μεταγραφές του Ουές (δεξιός μπακ), Σαρδινέρο (εξτρέμ), Βούρος (στόπερ), Γρίβας (μεσοεπιθετικός), Σελίμοβιτς (στόπερ, δεν έχει υπογράψει, αλλά έχει ανακοινωθεί η προφορική συμφωνία) και έχει ανοιχτά μέτωπα με τους Μεγιάδο (δανεικός απο την Τσακαρίτα) και Σεμέντο (δανεικός απο την Φορτούνα Σιτάρντ), τους οποίους θέλει να διατηρήσει στο δυναμικό του και τη νέα σεζόν.
Με βάση το πρόγραμμα της προετοιμασίας, ο ΟΦΗ θα δώσει στις 22 Αυγούστου φιλικό παιχνίδι με το Γιούχτα (ομάδα Γ’ Εθνικής), στις 26 Αυγούστου με τον Παναθηναικό, στο ΟΑΚΑ, στις 29 Αυγούστου με τον Ατρόμητο και στις 5 Σεπτεμβρίου με τον Εργοτέλη (ομάδα Σούπερ Λιγκ 2), στο Παγκρήτιο στάδιο.
Στις 12-13 Σεπτεμβρίου, έχει οριστεί η σέντρα του νέου πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ, ενώ στις 17 Σεπτεμβρίου, ο ΟΦΗ θα δώσει το πρώτο του ευρωπαικό παιχνίδι, με αντίπαλο, ο οποίος θα γίνει γνωστός στην κλήρωση της 31ης Αυγούστου, σε μονό παιχνίδι το οποίο είτε θα γίνει σε ουδέτερη έδρα, είτε στην έδρα μιας εκ των δυο ομάδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δεν διαψεύδει τα σενάρια για Μπούση η ΠΑΕ
Χαμός με το νέο σήμα του ΟΦΗ-Μπαράζ ανακοινώσεων
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Mετά απο 5 μήνες αποχής, καθώς είχαν να αγωνιστούν απο τα μέσα Μαρτίου, όταν και τα πρωταθλήματα διεκόπησαν λόγω κορωνοϊου, οι ομάδες της Κρήτης, που αγωνίζονται στην Γ' Εθνική, επέστρεψαν στο γήπεδο, καθώς έχουν ξεκινήσει την προετοιμασία τους, για το νέο πρωτάθλημα που έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στις 20 Σεπτεμβρίου.
Οι ομάδες είναι ακόμη "σφιγμένες" απο την προετοιμασία, ενώ δεν έλειψαν και κάποιοι τραυματισμοί στα παιχνίδια λόγω της μεγάλης αποχής των ποδοσφαιριστών.
Η ομάδα που εντυπωσίασε στο πρώτο φιλικό, ήταν ο Αλμυρός του Κώστα Κιάσσου.
Η νεοφώτιστη στη Γ' Εθνική, ομάδα του Γαζίου, αγωνιζόμενη με διάταξη 3-4-3, κέρδισε με 5-0 την Αναγέννηση Ιεράπετρας, δείχνοντας απο την αρχή τα ...δόντια της για το νέο πρωτάθλημα, στο οποίο έχει υψηλούς στόχους.
Οι σκόρερ του εντυπωσιακού Αλμυρού στο παιχνίδι ήταν οι 5' Ξενοχτιστάκης, 60' Χαιντινί, 77' Κεφαλογιάννης, 87' Δαμιανάκης, 90' Κουράκης.
Στον Αγιο Νικόλαο, Γιούχτας και ΑΟΑΝ στο πρώτο τους φιλικό, αναδείχθηκαν ισόπαλοι με σκορ 1-1.
Το 0-1 έκανε ο Τάσος Τριανταφύλλου με πέναλτι στο 42' και οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν επίσης με πέναλτι στις καθυστερήσεις του αγώνα με τον Τσάνγκα.
Στο πρώτο του φιλικό παιχνίδι προετοιμασίας, ο ΠΟΑ, αναδείχθηκε ισόπαλος με σκορ 1-1 με τον ΠΑΟΚρουσώνα (ομάδα Α1 ΕΠΣΗ), σε αναμέτρηση που έγινε στο Ατσαλένιο.
Οι "πράσινοι" προηγήθηκαν στο 23ο λεπτό με τον Καϊμακαμούδη , ο ΠΑΟΚ ισοφάρισε με απευθείας φάουλ του Ανωγειανάκη στην "εκπνοή" του πρώτου μέρους.
Σε ένα ακόμη φιλικό τεστ στην Κρήτη, η ομάδα του Πόρου, αναδείχθηκε ισόπαλη με την Α.Ε. Κατσάμπα, ομάδα της Α1 ΕΠΣΗ (1-1) σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο "Lido Soccer".
Η ΑΕΚατσαμπά, προηγήθηκε στο 10' με τον Ντελία, ενώ ο Πόρος, ισοφάρισε λίγο πριν το φινάλε με κοντινό πλασέ του Μιχελακάκη. Ο Πόρος είχε και δυο δοκάρια.
Χορταστικό ήταν το πρώτο φιλικό παιχνίδι της ομάδας του Αστέρα Ρεθύμνου, με αντίπαλο τον Απόλλωνα Αγίου Ιωάννη Χανίων που διεξήχθη σήμερα στην Σοχώρα (3-4).
Η Χανιώτικη ομάδα είχε περισσότερες δυνάμεις και λύσεις, κάνοντας αντεπίθεση στο β’ ημίχρονο και επικράτησε με 3-4.
Η ομάδα του Ρεθύμνου είχε καλή εικόνα στο α’ ημίχρονο, όταν και προηγήθηκε με 2-1, βγάζοντας αντίδραση μέσα σε 5’ λεπτά πετυχαίνοντας 2 γκολ (9' Βελονάκης, 12' Ρότζεν πεν.), μετά από το γκολ του Μπάτζιο (6’), με το οποίο άνοιξε το σκορ. Στο 67’ ο Μπάτζιο ξαναχτύπησε και με κεφαλιά ισοφάρισε σε 2-2, ενώ στο 75’ ήταν η σειρά του Απόλλωνα να κερδίσει πέναλτι και ο Ψαράκης έγραψε το 2-3. Στο 86’ ο Μπάτζιο έφτασε το χατ τρικ και με δεύτερη κεφαλιά έγραψε το 2-4, για να διαμορφώσει στο 89’ ο Βελονάκης το τελικό 3-4.
Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα απο την αναμέτρηση ΠΟΑ-ΠΑΟΚρουσώνα 1-1
Σε ένα ακόμη φιλικό τεστ στην Κρήτη, η ομάδα του Πόρου, που αγωνίζεται στη Γ' Εθνική, αναδείχθηκε ισόπαλη με την Α.Ε. Κατσάμπα, ομάδα της Α1 ΕΠΣΗ (1-1) σε φιλικό παιχνίδι που έγινε στο "Lido Soccer".
Η ΑΕΚατσαμπά, προηγήθηκε στο 10' με τον Ντελία, ενώ ο Πόρος, ισοφάρισε λίγο πριν το φινάλε με κοντινό πλασέ του Μιχελακάκη.
Ο Πόρος είχε και δυο δοκάρια.
Στο 36' σε κεφαλιά του Σταυρακάκη και τέσσερα λεπτά αργότερα, μετά απο προβολή του Μεταξάκη.
Τι έγινε στο παιχνίδι
Πολύ χρήσιμα συμπεράσματα είχε την ευκαιρία να βγάλει ο προπονητής του Πόρου Βασίλης Κρασανάκης αλλά και ο ομόλογός του των "κιτρινόμαυρων" Νίκος Ανδριανάκης το Σάββατο το απόγευμα (08/08) στο "Lido Soccer".
Ισόπαλο ολοκληρώθηκε το πρώτο τεστ του Πόρου απέναντι στην Α.Ε. Κατσάμπα, αν και το τελευταίο που απασχόλησε τους δύο τεχνικούς ήταν το τελικό αποτέλεσμα (1-1). Αμφότεροι ήθελαν να δουν κάποια πράγματα που έχουν δουλέψει στο ξεκίνημα της προετοιμασίας ν' αποτυπώνονται στον αγωνιστικό χώρο.
Η αμυντική λειτουργία των "μπλε" στο μεγαλύτερο κομμάτι της αναμέτρησης άφησε ικανοποιημένο τον Βασίλη Κρασανάκη που μετα το τέλος αυτής στάθηκε στην απόκτηση ομοιογένειας (ο φετινός Πόρος είναι μία καινούργια ομάδα με 15 νέες μεταγραφές που θέλει χρόνο για να δέσει και ν' αποκτήσει χημεία), τονίζοντας ότι ο χρόνος θα είναι βοηθός των "μπλε"οι οποίοι το επόμενο διάστημα θα δουλέψουν πάνω και στην επιθετική τακτική και σε κάθε φιλικό θα παρουσιάζονται καλύτεροι.
Από την άλλη ο Νίκος Ανδριανάκης που επιδιώκει να δημιουργήσει ένα δυνατό και δυσκολοκατάβλητο σύνολο με έμπειρους αλλά και νεαρούς παίκτες ανέφερε ότι καμία από τις δύο ομάδες δεν είναι έτοιμη αλλά όταν θα έρθει η ώρα αυτό θα έχει συμβεί καθως υπάρχει αρκετός χρόνος ακόμη για δουλειά και για βελτίωση. Παράλληλα ευχήθηκε υγεία στους παίκτες του Πόρου και εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι με το Βασίλη Κρασανάκη στον πάγκο του στο τέλος θα πετύχει το στόχο του.
Στο καθαρά αγωνιστικό κομμάτι οι "κιτρινόμαυροι" μπήκαν δυνατά και απείλησαν πρώτοι με πλασέ από αριστερά μέσα στην περιοχή σε κενή ουσιαστικά εστία που πέρασε πάνω από τα δοκάρια και με τη συμπλήρωση του πρώτου 10λεπτου προηγήθηκαν με τον Ντελία που από κοντά έσπρωξε τη μπάλα στα δίχτυα μετά από στατική φάση.
Οι "μπλε" αντέδρασαν και έφτασαν δύο φορές πάρα πολύ κοντά στην ισοφάριση αλλά στάθηκαν άτυχοι έχοντας ισάριθμα δοκάρια. Στο 36' μετά από σέντρα του Μεταξάκη από αριστερά και κεφαλιά του Σταυρακάκη η μπάλα σταμάτησε στο αριστερό δοκάρι του Λιουδάκη και τέσσερα λεπτά αργότερα ύστερα από σέντρα του Σκουλά από δεξιά και προβολή του Μεταξάκη η μπάλα βρήκε για δεύτερη φορά το δοκάρι!
Στην επανάληψη ο Βασίλης Κρασανάκης προχώρησε σε αρκετές αλλαγές, προσθέτοντας εμπειρία αλλά και τσεκάροντας παράλληλα κάποιος νεαρούς σε ηλικία ποδοσφαιριστές που περνούν από το μικροσκόπιό του.
Στο δεύτερο μισό οι "μπλε" αφού "σημάδεψαν" άλλες δύο φορές τα δοκάρια τελικά ισοφάρισαν λίγο πριν το φινάλε με κοντινό πλασέ του Μιχελακάκη.
Μελανά σημεία του φιλικού οι οι τραυματισμοι των Τριανταφυλλίδη-Δουλγεράκη για τον Πόρο και του Βαρδονικολάκη για την Α.Ε. Κατσάμπα. Σύμφωνα με την πρώτη ιατρική εκτίμηση ο Τριανταφυλλίδης έχει υποστεί θλάση στο δικέφαλο, ο Δουλγεράκης σφίξιμο και ο Βαρδονικολάκης αποκόμισε μικροπρόβλημα στο δεξί δικέφαλο.
Α.Ο. Πόρος (Α' ημίχρονο): Παναγιώτου, Σκουλάς, Πολυχρονάκης, Σηφάκης, Δουλγεράκης, Χρηστάκης, Τριανταφυλλίδης, Τριχάκης, Σταυρακάκης, Μεταξάκης, Θεοδωρίδης. Ο Τσακάνι αντικατέστησε τον Τριανταφυλλίδη μετά τον τραυματισμό του.
Β' ημιχρονο: Παναγιώτου, Φραγκιαδάκης, Τσουκαλάς, Σηφάκης, Δουλγεράκης, Αριστεινίδης, Τσακάνι, Μιχελακάκης, Πήλιος, Σταυρακάκης, Παπαδάκης.
Έπαιξαν και οι: Παγωνάκης, Θεοδωράκης, Μαγάκης, Αποστολακης.
* Πέντε θα είναι οι αρχηγοί του Πόρου για τη νέα περίοδο. Κατά σειρά εκλέχθηκαν οι Μιχάλης Μαγάκης, Νίκος Μεταξάκης, Σωκράτης Σκουλάς, Κώστας Μιχελακάκης και Γιάννης Παναγιώτου.