Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ άνοιξε παρτίδες με τον ΑΠΟΕΛ με αφορμή την μετακίνηση του Πραξιτέλη Βούρου, απ τη Λευκωσία στο Ηράκλειο.
Τα Κυπριακά μέσα ενημέρωσης, επιμένουν τα τελευταία 24ωρα, ότι το "νταλαβέρι" του ΟΦΗ, με την Κυπριακη ομάδα, δεν έχει τελειώσει με την υπόθεση του Βούρου.
Ο προπονητής του ΑΠΟΕΛ Μαρίνος Ουζουνίδης, φαίνεται ότι έχει σε περίοπτη θέση στην μεταγραφική του λίστα τον 24χρονο Νορβηγό μέσο του ΟΦΗ Βαγιεμπά Σακόρ.
Τα Κυπριακά μέσα ενημέρωσης, επιμένουν ότι ο μέσος του ΟΦΗ, ο οποίος ανέβασε πολύ τις στροφές του,στα πλέι-οφ της Σούπερ Λίγκ, είναι ο «εκλεκτός» του Ουζουνίδη, για την ενίσχυση της μεσαίας γραμμής.
Βέβαια, για να γίνει αυτό πράξη, θα πρέπει ο ΑΠΟΕΛ, να τα βρεί με τον ΟΦΗ, ο οποίος έχει συμβόλαιο με τον παίκτη, μέχρι το καλοκαίρι του 2021.
Ο ΟΦΗ δηλαδή, έχει τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο, στην υπόθεση αυτή.
Δεν είναι η πρώτη φορά που για τον Σακόρ, έχουν κάνει την εμφάνιση τους μεταγραφικά σενάρια.
Εχει γραφτεί και στην Ελλάδα, ότι ο παίκτης είναι σε παρακολούθηση απο Ολυμπιακό και ΑΕΚ.
Ενώ και ο υπεύθυνος ποδοσφαίρου της ομάδας Γιάννης Σαμαράς, στην πρόσφατη συνέντευξη τύπου, που έδωσε παραδέχθηκε την ύπερξη προτάσεων για παίκτες του ΟΦΗ, χωρίς να κατονομάσει.
Ο Σακόρ είναι γεννημένος στις 14 Απριλίου 1996, έχει ύψος 1.85 και αγωνίζεται στις θέσεις 6-8. Έχει καταγωγή από τη Λιβερία, αλλά έχει αποκτήσει την υπηκοότητα της Νορβηγίας. Είναι μάλιστα διεθνής με την Κ-21 της εθνικής Νορβηγίας.
Εκανε τα πρώτα ποδοσφαιρικά του βήματα στην ακαδημία της Γιουβέντους, από την οποία όλα αυτά τα χρόνια δόθηκε δανεικός σε Ασκέρ (Νορβηγία), Βέστερλο (Βέλγιο), Βαλερένγκα (Νορβηγία), Βίλεμ (Ολλανδία) και Γκέτεμποργκ (Σουηδία).
Το εμπόδιο της Μπεσίκτας θα κληθεί να περάσει ο ΠΑΟΚ στον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League, με την αναμέτρηση να διεξάγεται στην Τούμπα στις 25 ή 26 Αυγούστου.
Tο μεσημέρι της Δευτέρας (10/08) πραγματοποιήθηκε στη Νιόν η κλήρωση για τον 2ο προκριματικό γύρο του Champions League, με την κληρωτίδα να φέρνει την Μπεσίκτας ως αντίπαλο του ΠΑΟΚ.
Ο αγώνας θα είναι νοκ άουτ και θα διεξαχθεί 25 ή 26 Αυγούστου στην Τούμπα, όπως και θα συμβεί και στους υπόλοιπους προκριματικούς γύρους εκτός απ' τα playoffs που θα έχουμε διπλούς αγώνες.
Το τέλος της συνεργασίας με τον Γιώργο Κουτρουμπή ανακοίνωσε και επίσημα η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, ευχαριστώντας τον, για την προσφορά του στην ομάδα, στον ένα χρόνο που βρέθηκε σε αυτήν.
Στην ανακοίνωση της η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει τo τέλος της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή, Γιώργο Κουτρουμπή.
Ο Έλληνας αμυντικός εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας μας το καλοκαίρι του 2019 και στο διάστημα παραμονής του μέτρησε συνολικά 29 συμμετοχές στις εγχώριες διοργανώσεις, δίνοντας σημαντική βοήθεια για να επιτύχει ο ΟΦΗ τους στόχους του.
Τον ευχαριστούμε για όσα πρόσφερε στην ομάδα μας και του ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Οι μεταγραφές, φέρνουν και αποχωρήσεις στον ΟΦΗ