Μεγάλη ελπίδα για την σταδιακή επιστροφή του κόσμου στο γήπεδο, αποτελεί η απόφαση της ΟΥΕΦΑ, για την διεξαγωγή του ευρωπαικού Σούπερ Καπ μεταξύ της Μπάγερν Μονάχου (κάτοχος Champions League) και της Σεβίλλης (κάτοχος Europa League), με φιλάθλους στις εξέδρες!
Συγκεκριμένα, η αναμέτρηση, που έχει οριστεί να διεξαχθεί στις 24 Σεπτεμβρίου στο «Φέρεντς Πούσκας» της Βουδαπέστης, θα γίνει με το 30% της χωρητικότητας του γηπέδου, που σημαίνει ότι από τους 67.000 θεατές, που χωράει το εν λόγω γήπεδο, θα μπορέσει να φιλοξενήσει 20.000 φιλάθλους!
Η είδηση αυτή, αντιμετωπίζεται με χαρά απο όλους τους ποδοσφαιρόφιλους στον κόσμο, καθώς δείχνει τη θέληση της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας να αρχίσει η σταδιακή πιστρφή των φιλάθλων στις εξέδρες.
Η απόφαση αυτή, ίσως δείξει το...δρόμο, για την επιστροφή του βασιλιά των σπορ στην κανονικότητα.
Γ.Κορτς
Ο Μιχάλης Μπούσης παραμένει στην Ελλάδα και την Αθήνα και όπως έκανε και με τον Παναθηναικό, βρέθηκε στο Περιστέρι για το φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ, με τον Ατρόμητο.
Στο γήπεδο και ο ιδιοκτήτης του Ατρομήτου, Γιώργος Σπανός.
Στο Περιστέρι απο πλευράς ΟΦΗ, βρέθηκαν ακόμη ο Νίκος Νιόπλιας, ο Ηλίας Πουρσανίδης, ο Δημήτρης Μάρκος, ο Αλέξης Αλεξούδης, αλλά και ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος μετά τη λύση της συνεργασίας του με τον ΟΦΗ, δεν έχει βρεί ακόμη ομάδα.
Μένει στην Αθήνα και έτσι βρέθηκε στο Περιστέρι για να παρακολουθήσει το παιχνίδι.
Γ. Κορτς
«Κλείδωσε» το φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης, που θα γίνει το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου στις 6μμ στο Γεντί Κουλέ.
Ο Εργοτέλης είχε ανακοινώσει μέρες τώρα, το φιλικό παιχνίδι, το ίδιο έκανε το Σάββατο (29/8) και η γηπεδούχος ομάδα του ΟΦΗ.
Το παιχνίδι αυτό θα είναι για τον ΟΦΗ, η πρόβα τζενεράλε του πρωταθήματος, καθώς δεν θα δώσει άλλο φιλικό παιχνίδι μέχρι τη σέντρα του πρωταθήματος, που έχει οριστεί για τις 12-13 Σεπτεμβρίου, ενώ στις 17 Σεπτεμβρίου, είναι η πρεμιέρα του ΟΦΗ στο Γιουρόπα Λίγκ.
Το φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης, θα είναι ασφαλώς κεκλεισμένων των θυρών.
Γ.Κορτς