karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μεγάλη ελπίδα για την σταδιακή επιστροφή του κόσμου στο γήπεδο, αποτελεί η απόφαση της ΟΥΕΦΑ, για την διεξαγωγή του ευρωπαικού Σούπερ Καπ μεταξύ της Μπάγερν Μονάχου (κάτοχος Champions League) και της Σεβίλλης (κάτοχος Europa League), με φιλάθλους στις εξέδρες!
Συγκεκριμένα, η αναμέτρηση, που έχει οριστεί να διεξαχθεί στις 24 Σεπτεμβρίου στο «Φέρεντς Πούσκας» της Βουδαπέστης, θα γίνει με το 30% της χωρητικότητας του γηπέδου, που σημαίνει ότι από τους 67.000 θεατές, που χωράει το εν λόγω γήπεδο, θα μπορέσει να φιλοξενήσει 20.000 φιλάθλους!
Η είδηση αυτή, αντιμετωπίζεται με χαρά απο όλους τους ποδοσφαιρόφιλους στον κόσμο, καθώς δείχνει τη θέληση της Ευρωπαϊκής Συνομοσπονδίας να αρχίσει η σταδιακή πιστρφή των φιλάθλων στις εξέδρες.
Η απόφαση αυτή, ίσως δείξει το...δρόμο, για την επιστροφή του βασιλιά των σπορ στην κανονικότητα.

Γ.Κορτς

Ο Μιχάλης Μπούσης παραμένει στην Ελλάδα και την Αθήνα και όπως έκανε και με τον Παναθηναικό, βρέθηκε στο Περιστέρι για το φιλικό παιχνίδι του ΟΦΗ, με τον Ατρόμητο.

Στο γήπεδο και ο ιδιοκτήτης του Ατρομήτου, Γιώργος Σπανός.

Στο Περιστέρι απο πλευράς ΟΦΗ, βρέθηκαν ακόμη ο Νίκος Νιόπλιας, ο Ηλίας Πουρσανίδης, ο Δημήτρης Μάρκος, ο Αλέξης Αλεξούδης, αλλά και ο Ανέστης Νάστος, ο οποίος μετά τη λύση της συνεργασίας του με τον ΟΦΗ, δεν έχει βρεί ακόμη ομάδα.

Μένει στην Αθήνα και έτσι βρέθηκε στο Περιστέρι για να παρακολουθήσει το παιχνίδι.

Γ. Κορτς

«Κλείδωσε» το φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης, που θα γίνει το Σάββατο 5 Σεπτεμβρίου στις 6μμ στο Γεντί Κουλέ.
Ο Εργοτέλης είχε ανακοινώσει μέρες τώρα, το φιλικό παιχνίδι, το ίδιο έκανε το Σάββατο (29/8) και η γηπεδούχος ομάδα του ΟΦΗ.
Το παιχνίδι αυτό θα είναι για τον ΟΦΗ, η πρόβα τζενεράλε του πρωταθήματος, καθώς δεν θα δώσει άλλο φιλικό παιχνίδι μέχρι τη σέντρα του πρωταθήματος, που έχει οριστεί για τις 12-13 Σεπτεμβρίου, ενώ στις 17 Σεπτεμβρίου, είναι η πρεμιέρα του ΟΦΗ στο Γιουρόπα Λίγκ.

Το φιλικό ΟΦΗ-Εργοτέλης, θα είναι ασφαλώς κεκλεισμένων των θυρών.

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi