karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο Απόλλων Σμύρνης κέρδισε την άνοδό του στη Super League 1, καθώς επικράτησε 3-1 της Ξάνθης και σε συνδυασμό με τη νίκη που πέτυχε στο πρώτο ματς (1-0) προβιβάστηκε από την Super League 2.

Αντίθετα, οι ακρίτες, που αγωνίστηκαν με πολλά νέα παιδιά στους αγώνες μπαράζ, υποβιβάστηκαν.

Το ματς αποτέλεσε το χρονικό ενός... προαναγγελθέντος θανάτου για την Ξάνθη, η οποία παρατάχθηκε στους δύο αγώνες μπαράζ με μόλις δύο παίκτες της πρώτης ομάδας (Μπέντο και Φασίδης) και μοιραία υποβιβάστηκε, για πρώτη φορά μετά από 31 συνεχείς παρουσίες στην Α΄ εθνική/Super League.

Από το 1989, όταν κι ανέβηκε για πρώτη φορά στην ιστορία της στη μεγάλη κατηγορία, η ακριτική ομάδα δεν είχε υποβιβαστεί ποτέ μέχρι σήμερα! Ο σύλλογος της Θράκης αλλάζει έτσι κι αλλιώς σελίδα (και ιδιοκτησιακά) και μένει να φανεί αν θα μπορέσει να επανέλθει γρήγορα στα «σαλόνια».

Ο Μπεντινέλι με πέναλτι στο 14’ και γκολ στο 58’, σκόραρε δύο φορές, ενώ αυτογκόλ σημείωσε στο 36’ ο Τενεκές.

Η Ξάνθη μείωσε στο 84’ με πέναλτι του Φασίδη.

Οι δύο ομάδες αγωνίστηκαν για μεγάλο χρονικό πλαίσιο με δέκα παίκτες.

Για την Ξάνθη αποβλήθηκε στο 27’ ο Αδαμίδης, ενώ για τον Απόλλωνα στο 62’ κόκκινη κάρτα αντίκρισε ο Λαγός.

Το ματς επρόκειτο να μεταδοθεί από την ΕΡΤ Sports, ωστόσο κάτι τέτοιο δεν συνέβη λόγω της δικαστικής διαμάχης των γηπεδούχων με την κρατική τηλεόραση.

Η ανωτερότητα του Απόλλωνα ήταν εμφανής από το ξεκίνημα του ματς και στο 14΄ ο Μπεντινέλι αξιοποίησε το πέναλτι που κέρδισε ο Καραγκούνης από τον Λεωτσάκο και άνοιξε το σκορ. Στο 28΄ ο Αδαμίδης είδε την κόκκινη κάρτα του Σιδηρόπουλου (ανέτρεψε τον Μπεντινέλι ενώ ήταν τελευταίος παίκτης) και άφησε την Ξάνθη με δέκα παίκτες, ενώ το αυτογκόλ του Τενεκέ στο 36΄ ανέβασε το δείκτη του σκορ στο 2-0. Ο Μπεντινέλι στο 57΄ πέτυχε το τρίτο γκολ των γηπεδούχων, οι οποίοι λίγο αργότερα (61΄) έμειναν και αυτοί με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής του Λαγού, χωρίς αυτό να αλλάξει κάτι στην προδιαγεγραμμένη εξέλιξη του αγώνα. Απλώς οι φιλοξενούμενοι μείωσαν στο 84΄ με πέναλτι που κέρδισε ο Θυμιάνης από τον τερματοφύλακα Αναγνωστόπουλο και εκτέλεσε εύστοχα ο Φασίδης.

Απόλλων – Ξάνθη 3-1

Γκολ: 14' πεν. Μπεντινέλι (Απόλλων), 36' αυτ. Τενεκές (Απόλλων), 58' Μπεντινέλι (Απόλλων), 84' πεν. Φασίδης (Ξάνθη)

Κίτρινες κάρτες: Τσαμπούρης, Πατράλης, Αναγνωστόπουλος - Λεωτσάκος, Ισαάκιδης, Κοτόπουλος

Κόκκινες κάρτες: 27' Αδαμίδης (Ξάνθη), 62' Λαγός (Απόλλων)

Απόλλων Σμύρνης: Αναγνωστόπουλος, Τσαμπούρης, Βιτλής, Λαγός, Ρώσση, Φατιόν, Καραγκούνης (46' Πατράλης), Μπλάζιτς (80' Βάρκας), Κολ, Μπεντινέλι, Ιωαννίδης.

Ξάνθη: Μπέντο, Ισαάκιδης (46' Αραμπατζής), Τσιτσεκίδης (79' Αλί), Κοτόπουλος (79' Παπαδόπουλος), Λεωτσάκος, Τενεκές, Φακκής (58' Μανίσογλου), Φασίδης, Θυμιάνης, Τσιπούρας (46' Τσιλιγγίρης), Αδαμίδης.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Eνας ακόμη Ολλανδός μέσος, βρίσκεται στο μικροσκόπιο του Εργοτέλη.
Πρόκειται για τον 22χρονο μέσο Ακράμ, τον οποιο τσεκάρει ο Γιάννης Ταουσιάνης και μάλιστα του έδωσε χρόνο συμμετοχή στο φιλικό με τον Ηρόδοτο.
Ο προπονητής του Εργοτέλη, δεν έχει λάβει ακόμη οριστική απόφαση για τον συγκεκριμένο ποδόσφαιριστή.
Ο Εργοτέλης έχει ήδη αποκτήσει δυο Ολλανδούς τον Κόνραντ (επιθετικός) και τον Νεράλ (δεξιός μπάκ) και θα δούμε αν θα πάει και για τρίτο.
Στην κρητική ομάδα, έχουν συμφωνήσει με τον έμπειρο κεντρικό αμυντικό Γιώργο Σαρρή και περιμένουν τα ευχάριστα μαντάτα της αδειοδότησης, με τα μηνύματα να είναι θετικά οπως λένε στην κρητική ομάδα, αλλά όλα θα κριθούν απο την επίσημη απόφαση, ώστε να μπορεί ο Εργοτέλης να κάνει ελεύθερα μεταγραφές.
Επόμενο φιλικό παιχνίδι για τον Εργοτέλη, αυτό με τον Γιούχτα, που θα γίνει την προσεχή Παρασκευή (28/8, 6μμ) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Η εικόνα του Εργοτέλη στο φιλικό με τον Ηρόδοτο, στο οποίο ηττήθηκε με 2-1, δεν ήταν καλή και ο προπονητής του Εργοτέλη, περιμένει καλύτερη εικόνα και περισσότερη διάθεση απο τους ποδοσφαιριστές του.

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

O 36χρονος Ολλανδός τερματοφύλακας Boy Waterman που απέκτησε ο ΟΦΗ, υπήρξε συμπαίκτης με τον Γιώργο Σαμαρά, στην Ολλανδική Χέρενφειν, πριν απο 15 χρόνια (!) το 2005-6.
Ο σημερινός αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ ήταν τότε 20 ετών, όταν αγωνζόταν στην Ολλανδική ομάδα, κάνοντας τα πρώτα ευρωπαικά, ποδοσφαιρικά του βήματα, στο ξεκίνημα της μεγάλης του καριέρας.
Στην φωτογραφία, βλέπετε τον Waterman και τον Γιώργο Σαμαρά, στην ίδια ενδεκάδα της Χερενφέιν.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, είναι κατά ένα χρόνο...μεγαλύτερος, απο τον σημερινό αντιπρόεδρο της ομάδας, ο οποίος έχει κρεμάσει (κυρίως λόγω προβλημάτων με τραυματισμούς), τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια.
Ο Σαμαράς είναι 35 ετών (γεννημένος στις 21/2/1985) και ο Waterman είναι ...36 ( γεννημένος στις 24/1/1984).

Ο Σαμαράς, έκανε δηλαδή μεταγραφή στον ΟΦΗ, ποδοσφαιριστή που είναι μεγαλύτερος απο τον ίδιο!

Αυτό βέβαια, δε μειώνει την αξία, του Ολλανδού γκολκίπερ, η εμπειρία του οποιου είναι δεδομένη, όπως και οι ευρωπαικές του συμμετοχές, με τελευταίο σταθμό τον ΑΠΟΕΛ.
Ο Σαμαράς, είναι ο άνθρωπος που μεσολάβησε για να φέρει τον Ολλανδό τερματοφύλακα στον ΟΦΗ, καθώς  γνωρίζει πολύ καλά, τον άλλοτε φίλο και συμπαίκτη του.
Να σημειωθεί ότι ο  Γιώργος Σαμαράς, είχε συμπαίκτη και τον Αντίλ Ναμπί στην Αγγλική Γουέστ Μπρομ (το 2014-15).
Ο Waterman δηλαδή, είναι ο δεύτερος πρώην συμπαίκτης του σημερινού αντιπροέδρου της ομάδας, που αγωνίζεται σήμερα στον ΟΦΗ.
Να περιμένουμε-άραγε- και άλλους;

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Είχε ανάγκη απο ένα τερματοφύλακα ο ΟΦΗ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi