Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο ΟΦΗ είχε βελτιωμένη εικόνα στο φιλικό με τον Ατρόμητο, σε σχέση με το παιχνίδι με τον Παναθηναικό, αλλά γνώρισε και πάλι την ήττα με 1-0.
Ο ΟΦΗ στο πρώτο ημίχρονο είχε 6 τελικές, αλλά δεν σκόραρε για δεύτερο συνεχόμενο παιχνίδι και απο μια φάση του αντιπάλου (60’ Γούτας με κεφαλιά, απο εκτέλεση φάουλ τυ Ούμπιτες) γνώρισε την ήττα.
Η επιθετική αφλογιστία του ΟΦΗ, (σήμα κατατεθέν της περσινής του πορείας ήταν η ικανότητα του να σκοράρει), είναι ένα θέμα που πρέπει να απασχολήσει την τεχνική ηγεσία.
Οι 20χρονοι Γκαργκαλατζίδης (σεντερ φορ) και Διαμαντής (στόπερ) τα κέρδη του ΟΦΗ απο το παιχνίδι.
Οι πιτσιρικάδες που απέκτησε ο ΟΦΗ απο τον ΠΑΟΚ, εντυπωσίασαν.
Ο Γκαργκαλατζίδης τον οποίο ο ΟΦΗ απέκτησε απο τον ΠΑΟΚ και ο Σίμος του έδωσε φανέλα βασικού στην κορυφή της επίθεσης, βασάνισε πολλές φορές την άμυνα του Ατρομήτου, ενώ είχε εξαιρετικές συνεργασίες με τον Βαζ και τον Σαρδινέρο, που ήταν πρωταγωνιστές δυο μεγάλων φάσεων για τον ΟΦΗ.
Επίσης, στην άμυνα, η κρητική ομάδα δεν είχε προβλήματα, με τον 20χρονο Διαμαντή (επίσης απόκτημα απο τον ΠΑΟΚ), να εντυπωσιάζει με την ωριμότητα και τις τοποθετήσεις του, ως παρτενέρ του Γιαννούλη.
Πρόκειται για δυο παιδιά με πολύ μέλλον, που μπορούν να βοηθήσουν την προσπάθεια της ομάδας.
Στο πρώτο ημίχρονο, ο ΟΦΗ ήταν εντυπωσιακά καλός σε απόδοση και κυρίαρχος του αγώνα.
Το πρόβλημα για τον ΟΦΗ ήταν μόνο το γκολ, που δεν ήρθε.
Στο δεύτερο ημίχρονο, η εικόνα του αγώνα, άλλαξε.
Ο ΟΦΗ έδειξε επηρεασμένος απο τις αλλαγές και ο Ατρόμητος πήρε τα ηνία.
Σε μια στατική φάση, στο 60’ ο Ούμπιτες, εκτέλεσε υπέροχα και ο υψηλόσωμος Γούτας, νίκησε στον αέρα τους παίκτες του ΟΦΗ για το 1-0.
Ο Ατρόμητος, ήταν συνολικά καλύτερος στην επανάλληψη και έψαξε και περισσότερα γκολ, απέναντι σε ένα ΟΦΗ, που δεν έκανε ούε φάση στο δεύτερο 45λεπτο και έμεινε στην καλή εικόνα του πρώτου 45λεπτου.
Ντεμπούτο με τον ΟΦΗ έκανε και ο 36χρονος Ολλανδός γκολκίπερ Βάτερμαν, ο οποίος έπαιξε στο δεύτερο ημίχρονο και δέχθηκε το μοναδικό γκολ του αγώνα.
Κατά της αναβολής της πρεμιέρας του πρωταθλήματος, που έχει οριστεί για το Σαββατοκύριακο 12-13 Σεπτεμβρίου, τάσεται ο ΟΦΗ.
O ΟΦΗ θέλει να ξεκινήσει κανονικά το πρωτάθλημα της Σούπερ Λίγκ 1, παρά το γεγονός ότι έχει οριστεί στις 12/9 ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ο ΟΦΗ προτείνει να αναβληθούν μόνο τα παιχνίδια ΑΕΚ και Ολυμπιακού και τα υπόλοιπα να γίνουν κανονικά.
Και τη θέση αυτή, θα διατυπώσει στο διοικητικό συμβούλιο της Λίγκας.
Οπως υποστηρίζει η κρητική ΠΑΕ, η λύση αυτή είναι η καλύτερη δυνατή λύση για το καλό του ποδοσφαίρου και προκειμένου να μην υπάρξει "σύγκρουση" με την ΕΠΟ, επειδή η τελευταία όρισε στις 12 του μήνα τον τελικό του Κυπέλλου Ελλάδος.
Ετσι ο ΟΦΗ προτείνει είτε την αναβολή μόνο των αγώνων της ΑΕΚ και του Ολυμπιακού στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, είτε τον ορισμό του μεταξύ τους αγώνα στην πρεμιέρα.
Στον ΟΦΗ τονίζουν ότι, με τον τρόπο αυτό, ο τελικός θα διεξαχθεί κανονικά και δεν θα πάει πίσω ο προγραμματισμός των υπολοίπων ομάδων.
Επίσης όσες ομάδες έχουν ευρωπαϊκό αγώνα, θα έχουν παίξει ένα επίσημο ματς πριν το ευρωπαϊκό.
Στον ΟΦΗ επισημαίνουν ακόμη ότι, οι κενές ημερομηνίες είναι ελάχιστες φέτος, λόγω της πανδημίας. Ενώ, όπως λένε στον ΟΦΗ και στα ευρωπαϊκά πρωταθλήματα δεν αναβάλλονται συνολικά οι αγωνιστικές, αλλά συγκεκριμένα παιχνίδια.
Πάντως και ο Απόλλων Σμύρνης, έχει καταθέσει αίτημα να αναβληθούν τα 5 πρώτα του παιχνίδια του πρωταθλήματος, προκειμένου να έχει το χρόνο να οργανωθεί, καθώς λόγω των μπαράζ με την Ξάνθη, δεν έχει κάνει προετοιμασία και μεταγραφές.
Για το πως επηρεάζει τον αθλητισμό του Ηρακλείου το μερικό lock down στο οποίο μπήκε το Ηράκλειο με τα νέα μέτρα την απαγόρευση των φιλικών αγώνων και τις προπονήσεις μέχρι 9 άτομα, μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο αντιδήμαρχος αθλητισμού Κώστας Βαρδαβάς.
Οπως ανέφερε η δημοτική αρχή περιμένει διευκρινίσεις απο την Γενική Γραμματεία αθλητισμού για περαιτέρω μέτρα, ωστόσο ήδη δόθηκε εντολή στα γυμναστήρια και τις γηπεδικές εγκαταστάσεις του δήμου Ηρακλείου, για μείωση σε ποσοστό 50% των αθλούμενων (γυμναστήρια), αλλά και σε προπονήσεις σε γκρούπ μέχρι 9 ατόμων μαζί με τον προπονητή και χωρίς χρ'ηση αποδυτηρίων.
Ο αντιδήμαρχος αθλητισμού δήλωσε απαισιόδοξος για το αν θα μπορέσει να γίνει το φιλικό παιχνίδι ΟΦΗ-Εργοτέλης που έχει προγραμματιστεί για το προσεχές Σάββατο, στο Γεντί Κουλέ, ωστόσο ανέφερε ότι δεν έχει ακόμη επίσημη ενημέρωση για αυτό.
Ενώ για το αν το lock down, μπορεί να επηρεάσει τα προσεχή ευρωπαικά παιχνίδια του ΟΦΗ (17/9 και αν περάσει 24/9), ανέφερε ότι είναι θέμα Υπουργού αν επιτρέψει την διεξαγωγή του αγώνα, λόγω του ότι πρόκειται για ευρωπαική διοργάνωση.
Ο Κώστας Βαρδαβάς τοποθετήθηκε και στον αποκλεισμό του Παγκρητίου σταδίου απο την ΕΠΟ για την διεκδίκηση του τελικoύ του Europα Conference League 2022/2023 και όπως είπε παρά την δέσμευση του προέδρου της ΕΠΟ Βαγγέλη Γραμμένου, κανείς δεν ήρθε ποτέ για να ελέγξει το Παγκρήτιο, ενώ μια τηλεδιάσκεψη που είχε προγραματιστεί για το θέμα αυτό, δεν έγινε ποτέ.
Ο αντιδήμαρχος αθλητισμού ανέφερε ότι μετά απο επικοινωνία που είχε με τον υφυπουργό αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη, η χρηματοδότηση των έργων που έχουν προγραμματιστεί για το Παγκρήτιο στάδιο θα προχωρήσει κανονικά, ενώ για το αν έχει χαθεί το ...τρένο για την διεκδίκηση του τελικού του Europα Conference League 2022/2023, εξέφρασε ενστάσεις για το κατά πόσο μπορεί να γίνει αλλαγή γηπέδου στον ελληνικό φάκελο.
Ακούστε παρακάτω τη συνέντευξη του Κώστα Βαρδαβά.