Μπορεί το lock down που έχει επιβληθει στο Ηράκλειο, να έχει επηρεάσει και τον αθλητισμό, με τους περιορισμούς στις προπονήσεις και την απαγόρευση των φιλικών αγώνων, ωστόσο, σύμφωνα με πληροφορίες η ΕΠΟ, όρισε διαιτητές για το φιλικό παιχνίδι ΟΦΗ-Εργοτέλης, που έχει οριστεί για το προσεχές Σάββατο στο Γεντί Κουλέ, ενώ έχει δώσει και άδεια διεξαγωγής της αναμέτρησης.
Μάλιστα, έχει ενημερώσει εγγράφως και τις δυο ομάδες, οι οποιες αρκετές μέρες νωρίτερα όπως προβλέπει η διαδικασία ζήτησαν απο την ΕΠΟ, τον ορισμό διαιτητών για την αναμέτρηση!
Την ίδια ώρα, ούτε ο ΟΦΗ, ούτε ο Εργοτέλης, έχουν μέχρι σήμερα κάποια επίσημη ενημέρωση, για την απαγόρευση της διεξαγωγής του φιλικού αγώνα, για τον οποίο τα επίσημα έγγραφα απο την ΕΠΟ, αν αυτό λέει κάτι, επιτρέπουν κανονικά την διεξαγωγή του.
ΟΦΗ και Εργοτέλης, θέλουν διακαώς να παίξουν με όλες τος προφυλάξεις και τα πρωτόκολλα, ώστε να μην διαταραχθεί το αγωνιστικό τους πρόγραμμα, ενώ έχουν γίνει και επαφές με τα υπουργεία για αυτό.
Πιθανότατα θα χρειαστεί μια ειδική άδεια, απο τον ΕΟΔΥ, με απόφαση Υπουργού, για την διεξαγωγή της αναμέτρησης, που είναι ένα παιχνίδι προετοιμασίας για τον ΟΦΗ, ενόψει των ευρωπαικών αγώνων που έχει μπροστά του.
Η επίσημη ενημέρωση για την τύχη του φιλικού αγώνα, που παραμένει στον...αέρα, αναμένεται τις επόμενες ώρες.
Γ.Κορτς
Είναι πλέον και επίσημο απο την ΟΥΕΦΑ.
Το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Απόλλωνα Λεμεσού στις 17 Σεπτεμβρίου, θα γίνει στις 8μμ το βράδυ.
Η ΟΥΕΦΑ ανακοίνωσε την ώρα διεξαγωγής της αναμέτρησης, η οποία θα είναι οριστική, αν δεν προκύψει κάποιο θέμα με την τηλεοπτικη μετάδοση του αγώνα.
Την ίδια ώρα, η ΟΥΕΦΑ, ανακοίνωσε ότι το παιχνίδι, θα γίνει στο γήπεδο Θεόδωρος Βαρδινογιάννης και αυτό αποτελεί καλό οιωνό, σε ότι αφορά στην καταλληλότητα του γηπέδου, μετά τον έεγχο που έγινε και τα στοιχεία που έχει στείλει ο ΟΦΗ.
Η ΟΥΕΦΑ έχει ζητήσει κάπια συμπληρωματικά στοιχεία, αλλά στον ΟΦΗ ευελπιστούν ότι το γήπεδο, θα πάρει την απαραίτητη άδεια.
Η Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στην πρώτη δύσκολη μάχη της για το Nations League απέναντι στη Σλοβενία, θα μεταδοθεί ζωντανά απο την τηλεόραση του OPEN, την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου 2020, στις 21.45.
Μετά από περίπου δέκα μήνες αναγκαστικής αποχής λόγω της πανδημίας, ο Τζον Φαν’τ Σχιπ και οι Έλληνες διεθνείς επανέρχονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο που χάραξαν στα τέλη του 2019, όταν ολοκλήρωσαν τις υποχρεώσεις τους στα European Qualifiers με τρεις συνεχείς νίκες.
Τώρα, η Ελλάδα φιλοδοξεί να μπει δυναμικά στο UEFA Nations League κόντρα στη Σλοβενία και το OPEN θα μεταφέρει λεπτό προς λεπτό την προσπάθεια των ποδοσφαιριστών του Τζον Φαν’τ Σχιπ στη Λιουμπλιάνα.
Το παιχνίδι θα μεταδοθεί σε περιγραφή Αλέξη Σπυρόπουλου την Πέμπτη 3 Σεπτεμβρίου στις 21.45 απο το OPEN.
Στις 21.00, λίγο πριν την έναρξη του παιχνιδιού, το μενού του pre game show περιλαμβάνει εκτενές ρεπορτάζ, ανάλυση των ενδεκάδων και τα τελευταία νέα της Εθνικής.
Αμέσως μετά το τέλος της αναμέτρησης, στο post game show, παρακολουθήστε το τρίτο ημίχρονο του αγώνα της Εθνικής, καθώς και πλούσιο θέαμα από τις υπόλοιπες αναμετρήσεις του UEFA Nations League. Καλεσμένος στο στούντιο του OPEN ο προπονητής και πρώην μέλος του τεχνικού τιμ της Εθνικής Ελλάδας, Λεωνίδας Βόκολος.