Η συγκίνηση ξεχείλησε στο Γεντί Κουλέ, πριν απο τη σέντρα του αγώνα ΟΦΗ-Παναιτωλικός.
Οι ποδοσφαιριστές των δυο ομάδων κράτησαν ενός λεπτού σιγή στη μνήμη του Νίκου Γιαλαμά.
Ο παλαίμαχος τερματοφύλακας του ΟΦΗ, της δεκαετίας του '90, έφυγε σε ηλικία 49 ετών απο ανακοπή καρδιάς και ο ξαφνικός χαμός του, βύθισε το πένθος την οικογένεια του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ πήρε ειδική άδεια απο την Σούπερ Λίγκ για αυτό και το αίτημα του, έγινε αποδεκτό απο τη Λίγκα, ως ελάχιστο φόρο τιμής για ένα ποδοσφαιριστή που τίμησε τον ΟΦΗ και το ελληνικό ποδόσφαιρο.
Το ζεστό χειροκρότημα και των δυο ομάδων στη μνήμη του Νίκου Γιαλαμά, ανέδειξε τη συγκίνηση στο γήπεδο του ΟΦΗ, για τον πρώην παίκτη της ομάδας.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Tο πανό της θύρας 4 για το Νικόλα που έφυγε
Mε τη σημαία του ΟΦΗ το τελευταίο αντίο
Ενα ρέκβιεμ για το Νίκο Γιαλαμά
Μετά την συζήτηση στην Βουλή για το νέο αθλητικό νομοσχέδιο, στην οποία και παρέστη με ...μάσκα του ΟΦΗ, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, βρέθηκε στο Γεντί Κουλέ, για το παιχνίδι ΟΦΗ-Παναιτωλικός.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης, ήταν στο Ηράκλειο το Σάββατο και δεν θα μπορούσε να λείψει απο την πρεμιέρα του ΟΦΗ στο πρωτάθλημα.
Στο γήπεδο του ΟΦΗ ο Αυγενάκης, είχε την ευκαιρία να τα πεί απο κοντά με τους ανθρώπους του ΟΦΗ και τον Μιχάλη Μπούση, ενώ δεν μπορελι, σίγουρα θα έγινε και λόγος, για την προσπάθεια που κάνουν οι ομάδες, για την σταδιακή επιστροφή του κόσμου στο γήπεδο, όπως ήδη συμβαίνει σε αρκετές ευρωπαικές χώρες.
Γ.Κορτς
Με πέναλτι που δόθηκε με την χρήση VAR στην τελευταία φάση του πρώτου ημιχρόνου, ο Παναιτωλικός, προηγήθηκε στο Γεντί Κουλέ με 0-1, κόντρα στον ΟΦΗ.
Ο Ματσόλα πλαγιοκόπησε απο δεξιά και έκανε τη σέντρα, η μπάλα βρήκε στο χέρι του Βούρου, ο οποίος έκανε τάκλιν στην μπάλα, αλλά πέφτοντας είχε απλωμένο το χέρι του.
Ο διαιτητής Σκουλάς, αρχικά έδειξε να συνεχιστεί το παιχνίδι, παρά τις έντονες διαμαρτυρίες, των παικτών του Παναιτωλικού.
Τελικά έγινε χρήση VAR, ο διαιτητής πήγε στην οθόνη και είδε την φάση και υπέδειξε το πέναλτι.
Το εκτέλεσε ο Μάζουρεκ και έστειλε την μπάλα στα δίχτυα.
Αυτό ήταν το πρώτο γκολ που μπήκε στο Γεντί Κουλέ, στο φετινό πρωτάθλημα και ήταν εις βάρος του ΟΦΗ.
Πολύ μέτρια αγωνιστικά η εικόνα της κρητικής ομάδας, στο πρώτο 45λεπτο της σεζόν.
Γ.Κορτς