karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης, θα ενισχύσει την προσπάθεια του ΟΦΗ, στην Volley League.
O 31χρονος αριστερόχειρας ακραίος (1μ88), αρχηγός της ομάδας, στην πρώτη της χρονιά στην μεγάλη κατηγορία, θα παραμείνει σε αυτήν.
Ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης είχε συμβόλαιο για δυο χρόνια με τον ΟΦΗ και η δεύτερη χρονιά θα ενεργοποιηθεί.

Ο Ηρακλειώτης ακραίος ανέφερε για την παραμονή του στον ΟΦΗ ότι «είμαι χαρούμενος που συνεχίζω στον ΟΦΗ. Θέλω να βοηθήσω την ομάδα του τόπου μου, για αυτό και επέστρεψα στο νησί. Η Κρήτη πρέπει να έχει μια ομάδα στην μεγάλη κατηγορία του βόλει και ο ΟΦΗ μπορεί να παίξει αυτό το ρόλο.Πιστεύω ότι φέτος θα είναι πιο βατά κάποια πράγματα, για μας, πιο γνώριμα, μετά την εμπειρία της πρώτης χρονιάς στην κατηγορία. Θα είναι για ολους βέβαια μια περίεργη χρονιά, λόγω των συνθηκών της πανδημίας.
Περιμένουμε να ξεκινήσουμε, να ξαναμπούμε στο γήπεδο και να κάνουμε αυτό που αγαπάμε».
Ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης αναφέρθηκε και στο νέο προπονητή του ΟΦΗ, Ακη Φλαούνα, με τον οποίο είχε συνεργαστεί στην ΑΕΚ και μαζί κατέκτησαν το Λίγκ Καπ. Οπως είπε «είναι ένας προπονητής με πολύ όρεξη και διάθεση να δουλέψει. Πρέπει να δώσουμε όλποι μας το 100% και πιστεύω ότι θα πάμε καλά».

Το βιογραφικό του Γιάννη Ρουμελιωτάκη

Ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης γεννήθηκε στις 25 Ιουνίου 1989 στο Λαράνι Ηρακλείου.
Είναι διεθνής αθλητής βόλει, έχει ύψος 1,88 μ. είναι αριστερόχειρας και αγωνίζεται ως ακραίος.
Ο Γιάννης Ρουμελιωτάκης έκανε τα πρώτα του βήματα στο χώρο του βόλει στις ακαδημίες του ΓΕΗ Ηρακλείου, από το 2000 έως το 2007.
Το 2007 μεταπήδησε στην Άθλεση Ηρακλείου στην οποία παρέμεινε για έναν χρόνο.
Τα επόμενα τρία χρόνια (2008-2011) αγωνίστηκε για τον Πανελλήνιο, ενώ το 2011 πήρε μεταγραφή στον ΣΠΑ Καρδίτσας αγωνιζόμενος για έναν χρόνο.
Το 2012 πήγε στην ΑΕΚ με την οποία αγωνίστηκε για δύο χρόνια και κατέκτησε ένα Λιγκ καπ (2014).
Το καλοκαίρι του 2014 μεταπήδησε στην Κηφισιά πραγματοποιώντας πολύ καλές εμφανίσεις.
Τον Ιούλιο του 2016 πήγε στον Ολυμπιακό και παρέμεινε μέχρι το 2018.
Με τον Ολυμπιακό, κατέκτησε ένα πρωτάθλημα,ένα Κύπελλο και δύο Λιγκ Καπ.
Ακολούθησε η Κηφισιά με την οποία έκανε εξαιρετική χρονιά στην Volley League.
Το 2019 δέχθηκε την πρόταση του πρωτάρη ΟΦΗ στην μεγάλη κατηγορία και αγωνίστηκε σε αυτόν με επιτυχία, ως αρχηγός της ομάδας.

Η καριέρα του

2000-06 ΓΕ Ηρακλείου

2007-08 Άθλεση Ηρακλείου

2008-11 Πανελλήνιος

2011-12 ΣΠΑ Καρδίτσας

2012-14 ΑΕΚ

2014-16 Κηφισιά

2016-18 Ολυμπιακός

2018-19 Κηφισιά
2019-20 ΟΦΗ

Ο Αλέξης Κασμερίδης, επιστρέφει στο...σπίτι του.
Ο άλλοτε τερματοφύλακας της ομάδας, με πολυετή παρουσία σε αυτήν (2002-2011, αλλά και στην «επιστράτευση» της Γ’ Εθνικής το 2015-17), αλλά και στις μικρές εθνικές ομάδες με σημαντικές διακρίσεις (δεύτερη θέση στην Ευρώπη με την Εθνική Nέων του Νίκου Νιόπλια), θα είναι προπονητής τερματοφυλάκων της ακαδημίας ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Στα έμπειρα χέρια του Αλέξη Κασμερίδη, θα γυμνάζονται οι νέοι τερματοφύλακες της ομάδας, με τον ίδιο να αναλαμβάνει την διδασκαλία Ατομικής Τεχνικής των Τερματοφυλάκων της Ακαδημίας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
«Αλέξη, η οικογένεια του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, σε καλωσορίζει. Καλώς ήρθες και πάλι στο σπίτι σου» αναφέρει η ανακοίνωση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ για τον Αλέξη Κασμερίδη.
Στην φωτογραφία ο Αλέξανδρος Κασμερίδης με τον Τεχνικό Υπεύθυνο της Ακαδημίας Ποδοσφαίρου του Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η. Βασίλη Μαραγκάκη.

To παιχνίδι με τον Απόλλωνα Λεμεσού, που θα γίνει την προσεχή Πέμπτη στο Γεντί Κουλέ είχε στο μυαλό του ο ΟΦΗ και για το λόγο αυτό παρουσιάστηκε νευρικός, απέναντι στον Παναιτωλικό, στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος (1-1) ανέφερε, μετά το τέλος του αγώνα, ο Γιώργος Σίμος.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, απέδωσε την μέτρια εμφάνιση της ομάδας στην ανεξήγητη όπως είπε νευρικότητα, αλλά και στην προσεχή ευρωπαική αναμέτρηση.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, χαρακτήρισε στο ξεκίνημα των δηλώσεων του «δίκαιο το αποτέλεσμα», ενώ εξέφρασε τα συλλυπητήρια του, στην οικογένεια του Νίκου Γιαλαμά, του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή της ομάδας, που έφυγε απο τη ζωή σε ηλικία 49 ετών απο ανακοπή καρδιάς.
Οπως δήλωσε στη NOVA «έγινε δυνατή προσπάθεια, αλλά είχαμε ανεξήγηση νευρικότητα.
Ισως έπαιξε ρόλο, το επόμενο σημαντικό ευρωπαικό παιχνίδι. Η προσπάθεια έγινε, απο τους παίκτες.
Κατάθεσαν ότι είχαν και δεν είχαν για πρώτο παιχίδι.
Κρατάμε την προσπάθεια.
Αν είχαμε μεγαλύτερη ηρεμία και αυτοπεποίθηση θα βρίσκαμε καλύτερες λύσεις.
Σκεφτόμαστε πλέον το ευρωπαικό παιχνίδι.
Εύχομαι υγεία και γρήγορα οι φίλαθλοι να είναι ξανά μαζί μας».

Γ.Κορτς

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο Νέιρα "έσωσε" τον βαθμό για τον χλωμό ΟΦΗ στην πρεμιέρα

Γκολάρα ο Νέιρα-Μπήκε και ισοφάρισε ο ΟΦΗ

Με πέναλτι μέσω ...VAR το πρώτο φετινό γκολ σε βάρος του ΟΦΗ

Με ενδεκάδα...Εργοτέλη ο ΟΦΗ κόντρα στον Παναιτωλικό

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi