Ευχάριστα νέα απο την προπόνηση του ΟΦΗ, καθώς ο Αντίλ Ναμπί, μπήκε στο πρόγραμμα και φαίνεται να ανεβάζει στροφές μετά τον τραυματισμό του στον προσαγωγό, που του στέρησε τη συμμετοχή απο το παιχνίδι με τον Παναθηναικό.
Μέρος της προπόνησης ακολούθησε και ο Μαρινάκης, που έχει ελπίδες να προλάβει την αναμέτρηση με τον Αστέρα Τρίπολης.
Ερωτηματικό αποτελούν οι Σελίμοβιτς, Βουρος που κάνουν θεραπεία.
Νέιρα (αρθροσκόπηση) και Σολίς (θλάση) έχουν τεθεί νοκ-άουτ και απο το παιχνίδι με τον Αστέρα.
Ρεπό έχουν την Τρίτη (20/10) οι παίκτες του ΟΦΗ.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με τον Adil Nabi να προπονείται κανονικά, ολοκληρώθηκε το απόγευμα της Δευτέρας (19/10), η πρώτη προπόνηση της ομάδας μας μετά το ματς με τον Παναθηναϊκό.
Σε μέρος της προπόνησης συμμετείχε ο Νίκος Μαρινάκης, ενώ οι Vahid Selimovic, Πραξιτέλης Βούρος, Juan Neira και Felipe Souza έκαναν θεραπεία. O Nazareno Solis ακολούθησε θεραπεία και ατομικό πρόγραμμα.
Οι Ricardo Vaz και Κοσμάς Τσιλιανίδης συνέχισαν πρόγραμμα αποκατάστασης.
Όσοι αγωνίστηκαν στο χθεσινό παιχνίδι έκαναν αποκατάσταση. Το πρόγραμμα για τους υπόλοιπους περιελάμβανε ασκήσεις τεχνικής, μεταβιβάσεων, τελειώματα φάσεων και πρόγραμμα αερόβιας αντοχής.
Για αύριο, Τρίτη (20/10), έχει προγραμματιστεί προπόνηση στις 10:00 το πρωί, στην οποία θα συμμετέχουν μόνο όσοι δεν αγωνίστηκαν σε ολόκληρο το ματς με τον Παναθηναϊκό. Οι υπόλοιποι έχουν ρεπό και θα επιστρέψουν στις προπονήσεις την Τετάρτη (21/10).
Μετά απο ένα παιχνίδι-θρίλερ στα Χανιά, ο ΟΦΗ ηττήθηκε στην παράταση απο την τοπικη ομάδα με 82-80 (71-71 κ.α.) για την δεύτερη αγωνιστική της Β’ Εθνικής μπάσκετ.
Με δυο βολές ο Μποχωρίδης, έστειλε το παιχνίδι στην παράταση (71-71), αλλά σε αυτήν αστόχησε στο τρίποντο νίκης, στην τελευταία επίθεση (82-80) και τα Χανιά πήραν το ρόζ φύλλο αγώνα.
Παρ’ όλα αυτά και απέναντι σε μια ομάδα με πολύ μεγαλύτερο μπάτζετ και θέλει να πρωταγωνιστήσει, ο ΟΦΗ έδειξε ότι, παραμένει μια απο τις καλύτερες ομάδες της κατηγορίας.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO ολο το παιχνίδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Θετικό ήταν το πρώτο δείγμα γραφής της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, στα δυο πρώτα παιχνίδια της σεζόν με την Κηφισιά και τον Ολυμπιακό, στο πλαίσιο του League Cup «Νίκος Σαμαράς».
O ΟΦΗ ηττήθηκε με 3-0 απο τον Ολυμπιακό και με 3-1 σετ απο την Κηφισιά, σε μια διοργάνωση η οποία για τον ΟΦΗ ήταν μια καλή ευκαιρία να τεστάρει δυνάμεις, να δώσει δυο δυνατά παιχνίδια με ισχυρούς αντιπάλους και να προετοιμαστεί για την πρεμιέρα του πρωταθλήματος, με τον ΠΑΟΚ στην Θεσσαλονίκη την επόμενη εβδομάδα.
Κόντρα στον ισχυρό Ολυμπιακό, ο ΟΦΗ "βασάνισε¨ τον αντίπαλο του, στο τρίτο σετ, το έχασε με 30-28, αλλά ήταν ανταγωνιστικός και έδειξε τις δυνατότητες που έχει σαν ομάδα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO όλο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό και πάρτε μια πρώτη γεύση απο τις δυνατότητες της φετινής ομάδας του ΟΦΗ, η οποία θα παλέψει για την παραμονή στην Volley League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αφησε υποσχέσεις κόντρα στον Ολυμπιακό