Tρομερό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, με τον Παναθηναικό να έχει χάσει μεγάλες ευκαιρίες και τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ Βάτερμαν να έχει κατεβάσει τα ρολά.
Ο Παναθηναικός χάνει ευκαιρίες, αλλά ο ΟΦΗ βάζει ...γκόλ!
Στο 77' ο Στάρτζεον εκτελεί το κόρνερ και ο Σαρδινέρο με γυριστή κεφαλιά κάνει το 2-1, μέσα σε αποθέωση για τον ΟΦΗ.
Τέταρτο γκολ για τον Ισπανό επιθετικό, που είναι πρώτος σκόρερ του πρωταθλήματος.
Στον Παναθηναικό δεν μπορούννα πιστέψουν, πως χάνουν αυτό το παιχνίδι, στο οποίο έχει επαληθευτεί ο νόμος του ποδοσφαίρου.
Οταν δεν βάζεις γκολ, η μπάλα θα σε τιμωρήσει!
Οι πράσινοι έχουν χαμένο πέναλτι στο 1-1 και μεγάλες ευκαιρίες, αλλά ο ΟΦΗ είναι αυτός που έχει σκοράρει δυο φορές.
Η κρητική ομάδα δεν έχει αφήσει καμία ευκαιρία να πάει χαμένη και έχει "δαγκώσει" τον Παναθηναικό, δυο φορές!
Γ.Κορτς
Στα νέα στοιχεία που προέκυψαν στην επιδημιολογική εικόνα της χώρας, μετά την απόφαση της Υγειονομικής Επιτροπής να επιτρέψει την παρουσία ενός αριθμού φιλάθλων στα ποδοσφαιρικά γήπεδα, απέδωσε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης, την απόφαση του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, να αναστείλει την απόφαση αυτή.
«Η κυβέρνηση έχει χειριστεί με απόλυτη υπευθυνότητα, προνοητικότητα και αποφασιστικότητα την πανδημία και έχει πάρει τα εύσημα διεθνώς. Έχουμε έναν πρωθυπουργό που δεν διστάζει να πάρει αντιδημοφιλείς αποφάσεις, ειδικά αν αυτές στοχεύουν στη διασφάλιση της δημόσιας υγείας. Για εμάς είναι πρωτεύον θέμα η ασφάλεια των πολιτών» υπογράμμισε μεταξύ άλλων ο κ. Αυγενάκης, μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό «Alpha 9,89».
Ο υφυπουργός Αθλητισμού απένειμε τα εύσημα στη Super League, υπογραμμίζοντας ότι «... από τη Λίγκα έχει εκπονηθεί ένα εξαιρετικό και λεπτομερέστατο επιχειρησιακό σχέδιο, με γνώμονα τη διασφάλιση της δημόσιας υγείας» και πρόσθεσε: «Πάνω σε αυτό το σχέδιο συνεργαστήκαμε με τον Νίκο Χαρδαλιά και με την Υγειονομική Επιτροπή, ώστε να ολοκληρωθεί ένα πρωτόκολλο που να επιτρέπει να μπει κόσμος στα γήπεδα με ασφάλεια. Την περασμένη Παρασκευή είχαμε μία εκτενή συζήτηση με την επιτροπή λοιμωξιολόγων. Ακολούθησε ένα Σαββατοκύριακο στο οποίο έγιναν βελτιώσεις και βρισκόμασταν σε συνεχή επικοινωνία με τον ΕΟΔΥ, ώστε να έχουμε την απόλυτη έγκριση. Κατά πλειοψηφία, χτες Δευτέρα το απόγευμα, οι λοιμωξιολόγοι αποφάσισαν να μπει κόσμος στα γήπεδα, αλλά κατόπιν προέκυψαν νέα στοιχεία, καθώς η κατάσταση είναι διαρκώς μεταβαλλόμενη. Ο πρωθυπουργός ενημερώθηκε σχετικά για την επιδημιολογική εικόνα και αποφάσισε σήμερα το πρωί πως θα ήταν λάθος μήνυμα να μπει κόσμος στα γήπεδα αυτή τη χρονική στιγμή και ανέστειλε την απόφαση».
Όσο για το πότε θα καταστεί εφικτή η επιστροφή των φιλάθλων στις εξέδρες, ο κ. Αυγενάκης δήλωσε ότι «όλα είναι ρευστά, η εικόνα διαρκώς αλλάζει, είμαστε υποχρεωμένοι να αντιλαμβανόμαστε τους κινδύνους και πάνω απ' όλα είναι η ασφάλεια των πολιτών».
Θλίψη στην οικογένεια των αθλητικών συντακτών, αλλά και στον χώρο του μπάσκετ, τον οποίο υπηρέτησε σαν αθλητής και δημοσιογράφος, έφερε η θλιβερή είδηση του χαμού του Κώστα Μπατή, ο οποίος έφυγε από ανακοπή καρδιάς, σε ηλικία 61 ετών.
Γεννημένος στις 8 Ιανουαρίου 1959, αγωνίστηκε με τον Παναθηναϊκό, Έσπερο και Μίλωνα, ενώ ήταν διεθνής με τις εθνικές ομάδες Παίδων (κατέκτησε το ευρωπαϊκό πρωτάθλημα το 1970) και Εφήβων.
Με την φανέλα του Παναθηναϊκού (1974 έως 1982) κατέκτησε 4 πρωταθλήματα και 2 Κύπελλα.
Όταν αποσύρθηκε από την ενεργό δράση ασχολήθηκε με την αθλητική δημοσιογραφία, όπου μεταξύ άλλων εργάστηκε σε αρκετά τηλεοπτικά κανάλια, ενώ είχε συνεργαστεί και με τον ΕΣΑΚΕ.
Θα μας μείνουν οι ωραίες τηλεοπτικές μεταδόσεος του, απο μια ήρεμη και πολύ ενημερωμένη μπασκετικά φωνή.
Ο Κώστας Μπατής, προστίθεται και αυτός στην μακρά λίστα των δημοσιογράφων, που φεύγουν νέοι.
Δυστυχώς και τη φετινή χρονιά, αρκετοί έγκριτοι συνάδελφοι, φεύγουν απο τη ζωή σε μικρή ηλικία.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του Κώστα Μπατή. Καλό Παράδεισο!
Γ.Κορτς