Κάλεσμα στους φίλους του κλασσικού αθλητισμού, με αφορμή το άνοιγμα του ανακαινισμένου σταδίου Ελευθερίας, απευθύνει με ανακοίνωση του, του τμήμα στίβου του ΟΦΗ, που είναι σταθερά στα κορυφαία σωματεία της χώρας και πέρσι κατετάγη στην 4η θέση στην Ελλάδα.
Στην ανακοίνωση του αναφέρει:
Το ανακαινισμένο στάδιο Ελευθερίας άνοιξε τις πύλες του και μαζί με αυτό, επαναρχίζουν την λειτουργία τους και τα τμήματα της ακαδημίας στίβου του ΟΦΗ.
Ο στίβος του ΟΦΗ, απο τα κορυφαία σωματεία κλασσικού αθλητισμού της χώρας και σταθερά μέσα στην πρώτη δεκάδα των συλλόγων σε Πανελλήνιο επίπεδο (4ος στην Ελλάδα πέρσι), καλεί τους γονείς να εμπιστευτούν τα παιδιά τους, στον σύλλογο μας.
Ο ΟΦΗ δίνει μεγάλη σημασία στα τμήματα υποδομής γιατί αυτό είναι το μέλλον για ένα σωματείο που έχει σταθερά σαν στόχο τον υγιή και αγωνιστικό αθλητισμό και τα τελευταία 20 χρόνια στηρίζεται στα δικά του παιδιά
ΩΡΕΣ ΠΡΟΠΟΝΗΣΕΩΝ & ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ
• 16:00 – 17:00 : ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ Γ΄ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΧΡΙ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
• 17:00 – 18:00 : ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ Α' ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΧΡΙ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
• 17:00 – 18:00 : ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ Δ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΜΕΧΡΙ Α' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
• 17:00 – 18:00 : ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ Β' ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ & ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ
• 17:00 – 18:00 : ΠΡΟΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ ΤΜΗΜΑ
* ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ Α’, Β΄, Γ΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΕΦΑΑ, ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΚΑΙ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Πληροφορίες:
Κεντρικά Γραφεία Ερασιτέχνη Ο.Φ.Η. 2810311525 (09:00-13:00 - Καθημερινά)
Γραφείο Εθνικού Σταδίου Ελευθερίας 2810261382 (16:30-18:30 - Καθημερινά)
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Συνεχίζει τα «χτυπήματα» και τις "μπαλωθιές" στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο ιδιοκτήτης της ΠΑΕ ΟΦΗ Μιχάλης Μπούσης, με αιχμές για την διαιτησία, με αφορμή το πέναλτι σε βάρος του ΟΦΗ, απο το οποίο προήλθε η ήττα απο τον Αστέρα (1-0).
Απο το Σικάγο όπου βρίσκεται ο Μπούσης, με ανάρτηση του στο instagram ανέφερε ότι «όλοι γνωρίζουν την αλήθεια. Μπορείτε να προσπαθήσετε να μας κρατήσετε κάτω αλλά σας υπόσχομαι ότι θα υπερισχύσουμε».
Ο ΟΦΗ ανέβασε για πρώτη φορά επι ημερών του Μιχάλη Μπούση, τόσο ψηλά τους τόνους, για την διαιτησία, με αφορμή το αμφισβητούμενον πέναλτι στον Μπαράλες, στον αγώνα με τον Αστέρα, με το οποίο ο ΟΦΗ γνώρισε την ήττα με 1-0.
Αυτό ήταν το τέταρτο πέναλτι σε έξι παιχνίδια που έχει σφυριχθεί σε βάρος του ΟΦΗ.
Προηγήθηκαν εκείνα με τον Παναιτωλικό (1-1), τη Λαμία (1-2), τον Παναθηναικό (2-2).
Ενώ στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο (2-2), ο ΟΦΗ αδικήθηκε στο γκολ του Μανούσου, το οποίο μέτρησε κανονικά ενώ δεν θα έπρεπε.
Παραμονές των αγώνων με ΑΕΚ (εκτός έδρας) και Ολυμπιακό (μέσα), ο Μιχάλης Μπούσης ανεβάζειτους τόνους, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι «κάποιοι θέλουν να κρατήσουν χαμηλά τον ΟΦΗ» όπως αναφέρει στη νεότερη ανάρτηση του, η οποία ήταν η δεύτερη σε διάστημα λίγων ωρών.
Στην πρώτη, αμέσως μετά την ήττα απο τον Αστέρα, έκανε λόγο για «σκουπίδια» και «αλλαγές που πρέπει να γίνουν στην Ελληνική διαιτησία».
Να σημειωθεί ότι, αναφορές για την διαιτησία, έκανε και ο Γιώργος Σίμος, μετά το παιχνίδι με τον Αστέρα, τονίζοντας ότι «η στάση ευθύνης που κρατάει η ομάδα μας, στο ποδόσφαιρο, δεν σημαίνει ότι δεν βλέπουμε. Ξέρουμε και τα προηγούμενα παιχνίδια τι έγινε».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ μπαίνει στην μάχη του πρωταθλήματος της Volley League, με στόχο την παραμονή του για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στην μεγάλη κατηγορία, με πρώτο αντίπαλο τον πρωταθλητή Παναθηναικό (Σάββατο 24/10, 8.30μμ) στο κλειστό του Αγίου Θωμά, σε ένα αντικειμενικά πολύ δύσκολο παιχνίδι.
Η φετινή ομάδα του ΟΦΗ, είναι αλλαγμένη σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με πέρσι και όπως έδειξε στο Λίγκ Καπ Νίκος Σαμαράς στα παιχνίδια με Ολυμπιακό και Κηφισιά, που ήτα και τα πρώτα της σεζόν, έχει δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό σύνολο.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO που ανέβασε η ομάδα βολει του ΟΦΗ στα μέσα κοινωνικης δικτύωσης, στιγμές απο την φετινή ομάδα του ΟΦΗ, για να πάρετε μια γεύση, απο το παιχνίδι με την Κηφισιά στο οποίο ο ΟΦΗ ηττήθηκε με 3-1 σε ένα παιχνίδι με γεμάτα σετ (25-23. 23-25, 24-26, 16-25).
Γ.Κορτς